"Ceva e in neregulă aici"-Erza

452 45 3
                                    

Natsu POV

M-am intors la nebunii mei. Lissana a stat lipita de mine toata seara in timp ce eu ma intreceam cu Gray la băut.

Li:-Nu e nimic neobisnuit ca tu sa bei,dar nu puteai sa fi mai calculat? Te-ai imbatat dsstul de rău.

N:-Sunt bine. Grey o merita.

Li:-Nu esti bine. De-abia te mai ti pe picioare. Ai exagerat ca de fiecare data. Eu zic sa mergem in cort. Voi încerca eu sa fac ceva pentru tine.

N:-Las-o asa!

Lissana m-a dus in cort si m-a asezat in hamac.

Li:-Auzi,Natsu,ma tot gandesc de ceva timp. Noi suntem buni prieteni dar eu trebuie sa iti spun ceva. De ceva timp eu am început sa te vad mai mult decat un prieten si eu chiar as vrea sa fim mai mult de atât.

N:-Ce tot spui acolo?

Li:-Eu te iubesc!

N:-Ha?

S-a apropiat sa ma sarute. Eram aproape gata sa o sarut si eu dar in minte mi-a apărut imaginea ei "Natsu!". Lucy? De ce acum? Am impims-o pe Lissana de pe mine.

N:-Nu pot! Imi pare rău!

Li:-Natsu? De ce? Eram sigura ca vei accepta! Eu am fost mereu cea mai buna prietena a ta.

N:-Esti doar prietena mea. Nu vreau sa iti fac asta. Eu nu te iubesc. Dar vreau sa rămânem prieteni.

Li:-Da. Sigur. Noapte buna!

N:- Pa!

Am adormit foarte repede. Eram chiar foarte beat!

Dimineața urmatoare

E:-Natsuu! Trezeste-te! Acum!

N:-Ce arde? Aaaa,e doar Erza. Erza?

Ga:-Ridica-te de acolo!

N:-La naiba,taceti din gura.

Le:-Ati reusit? Nu,va ajut eu.

N:-Gata,gata,sunt treaz.

G:-Ce-ai facut,netrebnicule?

N:-Ce? Te doare capul?

G:-Aseară Lissana a iesit de la tine din cort plângând. Ce i-ai facut?

N:-Lissana! Unde e? Dar n-ar avea nici un rost.

E:-De asta am venit la tine. Ce s-a intamplat aseară?

N:-Vedeti voi...e mai complicat.

G:-Daca tu ai inteles o putem face si noi oricât de complex ar fi.

Le:-Nu mai face misto!

N:-Mi-a mărturisit sentimentele aseara.

G:-Vezi ca n-a fost greu! Ce-ai spus?

E:-Asta era deci.

N:-Problema e ca nu i-am putut accepta sentimentele. E prietena mea din copilărie. Nu ii pot face asta.

G:-Ce draci,Natsu? Tocmai ai spus ca nu te poti cupla cu Lissana care,apropo,e innebunita dupa tine pentru ca nu ii poti face ce mai exact?

N:-Nu o pot însela in asa hal. Eu nu o iubesc. In cel mai bun caz i-as putea iubi corpul.

Ga:-Sa inteleg ca v-ati tavali in pat in fiecare noapte? Doar atât? Singurul scenariu posibil este acela in care tu o folosesti pe Lissana pentru a-ti satisface poftele carnale?

Le:-Gajeel,nu spune asta!

N:-Are dreptate. In plus,mai bine sa fiu un netrebnic care o lasa in pace decat un iubit care o fute in fiecare noapte si dupa ii frânge inima.

J:-Natsu,nu stiu ce s-a intamplat cu tine dar te schimbi in bine din ce in ce mai mult. Sau asa ai fost mereu si eu nu mi-am dat seama?

N:-Nu,Jellal. Lissana e o excepție. Nu te uita la mine ca la un cavaler. Nu sunt asa!

J:-Chiar esti de treaba.

Ga:-Natsu a respins o fata?

G:-Chiar daca era beat?

E:-Ceva e in neregulă aici.

N:-Unde e berea,ha? Sper ca n-am facut-o gata pe toata.

J:-Nu mai fiti asa negativisti!

Le:-Poate Jellal are dreptate. Oricine se poate schimba in bine,chiar si Natsu.

N:-Se pare ca mai era bere.

G:-Serios? Unde? La o parte!

N:-Nici sa nu te gândesti. Primul venit,primul servit. Stai la rand,daca mai ai de ce.

G:-De parca as face asta!

Ga:-Oi,vreau si eu! Miscati!

N:-Stai la rand,Gajeel!

J:-Multumesc,băieți!spune Jellal in timp ce ia o doza.

N:-Jellal! Ce crezi ca faci? Las-o jos! Aici se sta la rand!

G:-Exact!

J:-Dar parca nu erați de acord.

E:-Terminati! Pentru acest tam-tam marea se confiscă!

Erza ia dozele la spinare si le arunca în cortul ei.

N:-Erza,nu!

G:-Te rugam,fie-ti mila!

Ga:-Planeta te va pedepsi pt. fapta ta. Cerurile nu te vor cauta!

Le:-Poti înceta cu vorbele astea de mare credincios?

Ga:-Bine,bine. Oricum nu e stilul meu.

Singurul care apucase sa ia o doza era Jellal. Toți si-au atintit privirea asupra lui.

G:-Auzi,Jellal? Nu suntem noi prieteni? Imi dai si mie?

Ga:-Eu nu ma umilesc in asa gal nici mort!

N:-Am o idee. Te bagi,Gajeel? Trebuie sa te avertizez ca e foarte periculos.

Ga:-Spune. Sunt ochi si urechi.

N:-Ne vom furisa in cortul Erzei si vom lua câteva doze.

Ga:-Riscant. Stai sa ma gândesc la un plan. La apus ne vom furisa. Avem sanse mai mari daca ne ajuta Jellal.

N:-Nu la apus!

Ga:-De ce nu? Care e problema?

N:-Nu atunci!

Ga:-Eu ma duc. Faci ce vrei!

N:-La naiba!

Cu Lucy ce fac? I-am promis!  Nu imi pot încalcă cuvântul!

Dragoste La Adâncime {marca NaLu}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum