Balul lui Mirajane-partea 2

365 40 10
                                    

Din capitolul anterior

Juvia:-Lissana,ea e Lucy Heartfillia,o prietenă. Lucy, Lissana Strauss,sora mai mica a sarbatoritei.

Lucy:-Încântată! Sper sa ne intelegem!

Lissana:-Greu de crezut ca n-o sa fie asa. Esti atât de drăguță, ca o păpușă!

Lucy:-Multumesc!

Lissana:-Intrați!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Juvia a topait vesela pe usa aceea mare,urmand-o pe Lissana. Lucy a trecut pragul putin timidă. Nu stia ce avea sa descopere acolo. Muzica era data la maxim zguduind podeaua. Erau multe persoane necunoscute acolo, toate purtau masti. Lucy nu a considerat acea chestie o problema pana nu a dat cu ochii de peisajul acela. Nu vedea fata nimănui, parca toți o priveau. Intregul cadru parca a devenit sinistru. Toți şuşoteau ceva, iar muzica nu ii permitea sa înțeleagă nici un cuvant. Mergea din ce in ce mai încet. Inima ii bate a cu putere. La un moment dat se opreste. Priveste in jur, se intoarce brusc uitandu-se in urma. Nu era nimic. Si-a dat seama ca imaginatia ii scăpase de sub control.

Lucy:-Sunt prea fricoasa! Levi avea dreptate in aceasta privința. Nu-i asa,Juvia? Juvia?

Insa Juvia nu era de gasit. Doar nu s-a pierdut? Asa se pare. Incompetenta o omoară! Nici nu a intrat bine si s-a ratacit ! Cineva a prins-o brusc de mana.

?:-Hei! Nu te-am mai vazut pana acum pe aici.

Vin-o-ti in fire,Lucy! Esti o prințesă!

Lucy:-Nu. Sunt noua.

?:-Perfect! Eu sunt Grey.

Lucy:-Grey ? Numele meu e Lucy. Încântată!

Grey:-Bine,Lucy. Vrei ceva de băut? Sa mergem!

Grey o prinde de talie si o trage dupa el.

Lucy:-Dar eu nu vreau nimic.

Grey:-Pe pariu ca te pot convinge.

Lucy:-Dar...

Între timp

Natsu:-Unde a disparut printesa ghetii?

Jellal:-Nu stiu. Era cu noi acum câteva minute.

Gajeel:-Probabil ca agata o fata undeva pe aici. Natsu, tu de ce nu esti cu el?

Natsu:-De foaie verde,flori de mar! Tu de ce crezi?

Gajeel:-Cauti alta pradă?

Natsu:-La naiba! Tu trebuia sa mergi cu Grey !

Jellal:-Gajeel,nu sti ca de cand ne-am intors Natsu parca n-ar mai fi el? Ma bucur atât de mult! Nu credeam ca o iesire il va schimba in asa măsura!

Gajeel:-Nu iesirea l-a schimbat! Pe pariu c-a fost Lissana!

Jellal:-Gajeel!

Natsu ( dandu-i un pumn in cap ) :-Esti prost?

Gajeel:-Atunci ce?

Natsu:-Taci! Doar taci!

Gajeel:-Nu tipa la mine!

Jellal:-Hei, cel de-acolo nu e Grey ?

Natsu (impingandu-l pe Gajeel intr-o parte si aruncând un ochi peste umărul lui Jellal):- La naiba! El e!

Gajeel:-La agățat de fete. Ce fa obicei. Ceva imi spune ca ai ratat o partida buna! Poate face te grecesti mai poti prinde vre-o fetiscana!

Natsu:-Chiar trebuie sa ma grăbesc! În alta parte! Nu vreau ca Grey sa ma vada!

Jellal:-Prea tarziu. Te are in vizor. Asteptati...3,2,1, si...

Gray:-Cap înflăcărat! Hei! Vin-o sa-ti prezint pe cineva!

Natsu:-Sa terminam si cu asta!

Natsu se apropie de Grey si il vede in compania unei fete drăguțe, cu par lung blond, o fețişoară cu trăsături cat de cat blânde (in condiția in care mare parte din chip ii era ascuns de masca), îmbrăcată cu o rochie roz, putin cam scundă decat fetele obisnuite si cu un aer angelic. "E ceva ciudat la ea. Ciudat...nu! Cunoscut! Are ceva cunoscut!"

Grey:-In sfarsit ai ajuns! Credeam ca esti pe undeva pe aici sau la etaj.

Natsu:-Nu. Ce doresti?

Grey:-Nu fi atât de încordat! Sti...Lissana nu e prin jur. Stai calm! Te-am chemat ca sa-ti fac cunostinta cu o fata.

Natsu:-Sa ghicesc! Domnisoara din stanga?

Grey (prinzand-o pe Lucy de talie):-Scumpete, el e Natsu Dragneel, un prieten de-al meu, daca intelegi ce vreau sa spun.

Lucy:-Natsu.

Natsu:-Da,încântat. Si tu esti?

Lucy:-Ei bine eu...

Romeo:-Natsu! Aici erai! Vin-o! Trebuie sa te retragi!

Natsu:-Sa ma retrag?

Romeo:-Lissana!

Natsu:-Sa mergem! Pa!!!!!!

Lucy POV

Acela era Natsu! Natsu! Sunt sigura ca era el! Cati băieți sa se numească Natsu? Poate multi, dar ... avea acelasi par tepos, cu o culoare ca a florilor de cires! Speram sa-l gasesc insa,in realitate, nu aveam incredere c-o sa-l revad prea curand.

Juvia:-Lucy,vesti mari pentru tine! Mergem la plimbare in grădina! Sansa perfecta sa întâlnești alte persoane interesante fara sa fi nevoită sa suporti toată agitatia de aici.

Lucy:-Plimbare? Acum?

Juvia:-Da,acum! Si... ce naiba? Grey-sama? Ce faci aici?

Grey:-Juvia!!! De ce tocmai acum?Spune el mai mult soptit. Eu voi pleca. Pa!

Grey aleargă cu disperare intr-o direcție necunoscută. Juvia ramane uitandu-se dupa el. Desi stie ca începuse si continua o relație proastă. Grey era mereu dupa altele, ea era mereu dupa el,insa nici unul nu spunea nimic. Tot ce făceau era sa fuga unul de altul. Nimic mai mult, nimic mai putin.

Lucy:-Juvia???

Juvia:-Da! Sa mergem!

Juvia o prinde pe printesa rozalie de mana si o conduce prin mulțime pana afara la aer curat. Dupa aceea, merg impreuna pe aleea pietruita. Juvia avea o expresie concentrată, iar Lucy era usor confuză.

Lucy:-Juvia,ce se intampla? Cumva ... pui ceva la cale?

Juvia:-Da! Doar e operațiunea BALUL LUI MIRAJANE!

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

M-am intors cu un nou capitol dupa un secol, ca de obicei. Imi pare sincer rău pentru întârziere! Sper sa va placa!

Dragoste La Adâncime {marca NaLu}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum