Natsu POV
Ma întorc cu Erza la petrecere si incerc sa ma destind .
G(Grey):-Hei,cap înflăcărat,ce a durat atât?spune el cu o sticlă de vin in mana. Ai stat de vorba cu sirenele?
Ju (Juvia):-Grey-sama,nu e frumos sa vorbesti asa! Sigur Natsu a avut o mica problema fiziologică. Atata tot.
N:-Da,creier înghetat,mai bine ai asculta-o pe Juvia si nu te-ai baga in astfel de chestiuni. In plus esti suficient de beat încât sa o ceri pe Juvia in căsătorie fara inel.
G:-Ce-ai spus?
E(Erza):-Ajunge! Nu puteti sa stati nici doua minute fara sa va certați?
J(Jellal):-Acelasi lucru este valabil si pentru tine,Erza. N-ai altceva de facut decat sa ii carti continuu?
E:-Dar...
J:-Atata timp cat nu distrug nimic e in regula.
Ga(Gajeel):-Te-ai intors,intr-un final. Credeam ca dormi acolo.
E:-Unde e Levi ?
Ga:-Pitica?Citeste una din acele carti. Crede-ma,numai asta face! Incep sa cred ca e un robot programat sa citească.
Le (Levi):-Ooo! Nu mai spune! În primul rand nu e logic ce spui. De ce ar programa cineva un robot sa citească? In plus ador cărțile. Daca ai incerca sa citesti nu cred ca te-as mai dezlipi de ele.
Ga:-Daca spui tu. Oricum e imposibil. Eu nu pot fi un soarece de bibliotecă.
Le:-Esti fara speranță!
E:-Gata ! Cred ca am stat destul. Sa mergem la culcare.
N:-Sti ceva,Erza? Ai dreptate! Eu ma voi retrage.
E:-Poftim?
G:-Cred ca am băut prea mult. Dragneel tocmai a spus ...
Ga:Ca se va retrage? Da,asta a spus. Nici mie nu-mi vine sa cred.
J:-Presupun ca asa e cel mai bine. Ne vedem maine!
Le:-Perfect,luati exemplul lui Natsu si Jellal si plecați la somn. Acum!
G:-Erza 2.
Ga:-Chiar ca.
Între timp eu m-am retras ca sa reflectez la ce s-a intamplat. Sa reflectez? Parca n-as fi eu! Tocmai am vazut o sirena.
Ziua urmatoare
Razele soarelui ma îmbie la trezit. Eee! Astfel de vorbire pompoasa nu ma caracterizează. Mai pe româneste ma trezesc deranjat de razele soarelui si de un țipăt. La naiba! Asta e Grey! Ma ridic ca ars si imi iau o bluză aiurea pe mine. Ies din cort si ma îndrept spre sursa zgomotului, subsemnatul amorez. Se aude si vocea Juviei. Clar!
Ju:-Grey-sama,unde pleci?
G:-Nu vreau sa ajung sa regret ca te-am cunoscut.
Ju:-Dar,de ce?
G:-Ce cautai la mine in hamac?
Ju:-Voiam doar sa te trezesc.
G:-Da,dar nu asa.
J:-Imi pare rău,Grey-sama. Nu voiam sa te deranjez. Nu stiam ca nu-ti place sa ma apropi de tine.
G:-Juvia.
Ju:-Scuze!
G:-E in regula. Doar sa nu ma mai speri asa.
Ju:-Bine.
E:-Hei, ce se intampla aici?
J:-Sunteți prea matinali.
Ga:-Ce naiba se intampla?
Le:-De ce faceti atata galagie?
N:-Buna intrebare.
G:-Cap înflăcărat. Ai sosit la timp pentru petrecere. Vrei si tu sa iei parte la spectacol.
N:-Multumesc mult,cap de gheață! Prefer o plimbare decat sa asist la telenovela "Cap de ghiață si Juvia" .
G:-Ce-ai spus?
N:-Esti surd?
G:-Prefer sa fiu,pentru binele tau. Repetă!
N:-Oricand.
E:-Ajunge! Nu va puteti linisti?
N&G:-Nu!
J:-Prea bine atunci. Lasa-i sa se linisteasca. Atitudine Zen.
E:-Ok,atitudine Zen. Veniti la masa intr-o jumatate de ora. Levi,ai adus cartea de retete?
Le:-Da,Erza!
Ga:-Vreau o bere.
G:-Si eu.
J:-Vin si eu Grey-sama.
Eu am plecat repede de acolo. Nu stiu de ce dar simteam nevoia sa merg din nou acolo, in locul in care viața mea a primit o lovitura ciudata de la soarta. Sirene? Inca nu imi vine sa cred. Am vazut luminisul cu lacul. M-am intrebat daca as mai putea xa de Lucy.
N:-Hei,Lucy,esti aici?
Dar nimeni nu imi răspunde. Se pare ca s dispărut pe vecie.
L:-Buna,Natsu!
N:-Lucy?
L:-Te-am auzit ca m-ai strigat.
N:-Da.
L:-Ai nevoie de ceva?
N:-Nu chiar. Voiam doar sa te vad.
L:-Înteleg. Doar atât?
N:-Doar atât. Erai acolo in tot acest timp?
L:-Da.
N:-Nu stiam ca sirenele pot deveni invizibile.
L:-Nu putem. Doar eram sub apa.
N:-Ai avut probleme? Dupa ce te-ai intors acasa vreau sa spun.
L:-Nu chiar. Iti mulțumesc din nou pentru intelegere.
N:-E in regula.
¤¤¤
Le:-Natsu! Vin-o sa mâncăm. Unde esti?
¤¤¤N:-Nu din nou!
L:-Esti foarte cautat. Cine este?
N:-Levi. Tot o prietenă.
L:-Cred ca ai numai prietene.
N:-N-Ai vrea sa dai cu ochii de amicii mei.
L:-Mai bine ai stabilii o ora la care sa ne vedem. Nu pot fi tot timpul aici.
N:-Diseară la noua.
L:-Poftim? Sirenele nu au aceleasi noțiuni pentru timp.
N:-La spus sa fi aici.
L:-Sigur.
¤¤¤
Le:-Natsu,daca nu apari in cinci secunde te dau dispărut. 1,2,3...N:-Levi! Sunt aici.
Le:-Intr-un final. Toți restul ne asteapta. Doamne! Dar tu chiar ai exagerat aseară!
N:-Ha,ha! Ai dreptate!
CITEȘTI
Dragoste La Adâncime {marca NaLu}
FanfictionNatsu Dragneel,un adolescent de 18 ani isi incepe vara cu prietenii sai printr-o iesire cu cortul in apropierea Lacului Sirenelor. Plictisit de atmosfera aceea ciudata de la mica lor petrecere in care Jellal Fernandez si Erza Scarlet aveau o discuti...