Din capitolul anterior
Ga:-Riscant. Stai sa ma gândesc la un plan. La apus ne vom furisa. Avem sanse mai mari daca ne ajuta Jellal.
N:-Nu la apus!
Ga:-De ce nu? Care e problema?
N:-Nu atunci!
Ga:-Eu ma duc. Faci ce vrei!
N:-La naiba!
Cu Lucy ce fac? I-am promis! Nu imi pot încalcă cuvântul!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
N:-Mergi fara mine.Ga:-Ce?
N:-Ia-l pe Grey cu tine.
Ga:-Natsu,acum nu trebuie sa faci pe cavalerul! Vin-o!
N:-Nu!
Ga:-Tu pierzi!
Eu m-am intors in cortul meu si am stat pur si simplu.
J:-Natsu? Ce faci aici?
N:-Jellal? Ce vrei?
J:-Voiam sa vad ce faci. Toți suntem îngrijorați de tine.
N:-De ce? Nu inteleg!
J:-Nu ai mai iesit din cort de cateva ore iar Gajeel tot indruga ceva de un cavaler.
N:-Inteleg. Nu e nimic. Te poti întoarce. Eu voi ramane aici.
J:-Natsu! Nu merita sa iti faci griji. Oricum vom pleca maine seara.
N:-Maine seara?
J:-Da. Ai uitat? Mergem la petrecerea fraților Strauss. Împlineste Mirajane 23 de ani.
N:-Mi-am amintit.
J:-S-a intamplat ceva cu tine. Sunt sigur. Te-ai schimbat mult. Nu esti Natsu pe care l-am cunoscut. Sau poate doar te-ai trezit din haotism.
N:-Cam asa. N-au zis ei ceva de o petrecere mascată?
J:-Ba da. Va fi ca un fel de joc. I-au zis "Balul Mascat al Prințesei Mirajane". Scopul e sa o găseşti pe sarbatorita in multime. Cine o demasca va castiga un premiu surpriza.
N:-Ooo! Sigur ca fi si Liss.
J:-Vei veni,nu?
N:-N-Am de ales. Sunt persoane care ma vor lua cu forta. In plus,o parte din mine va regreta daca nu merg.
J:-Bine atunci. Sper sa fi bine. Daca ai nevoie de ceva,orice, ma poti chema. Te voi ajuta.
N:-Multumesc,Jellal!
Acesta iese din cort cu părere de rău iar eu ma întind ca o mâță. Nu stiu ce am facut dar am adormit. M-am trezit la ora 9 aproape. Cum e posibil sa fi dormit atât de mult? Apusul! Lucy!
Ju:-Natsu,unde pleci asa grabit? Nu vi sa petrecem?
N:-Mai tarziu! Chemarea naturii! N-am ce-i face.
Am alergat cat de repede am putut si m-am afundat printre copaci. Trebuie sa ma grăbesc!
L:-Unde e? Trebuie sa plec curand!
N:-Lucy! Scuze de întârziere!
L:-Natsu,te-am asteptat! De ce a durat atat?
N:-Am avut ceva probleme de rezolvat.
L:-Sa ghicesc. Fete?
N:-Intr-un fel. Sa zicem doar ca am avut câteva nelamuriri de rezolvat.
L:-Tu mereu ai genul asta de probleme. Esti atât de popular?
N:-Ceva de genul. Poate ca si pentru ca mi-a placut sa stau cu ele si sa "ma joc"cu ele. La naiba!spun si imi pun mana la gura. Lucy stie ce inseamna? Nu cred! E sirena! Ea nu poate face...dragoste.
L:-Sa te joci? Ce vrei sa spui? Cum te joci cu o fata?
N:-Pai...avem diferite jocuri. Daca ai fi avut picioare am fi putut juca Leapşa.
L:-Daca as fi fost om,s-ar fi schimbat ceva?
N:-Mai sunt si alte jocuri. Ai jucat vreodată Adevar sau Provocare? Desi e mai distractiv daca suntem mai mulți.
L:-Nu. Te joci des cu prietenii tăi?
N:-Destul de des. E un joc popular. Lucy?
L:-Da.
N:-Trebuie sa-ti spun ceva.
L:-Spune.
N:-Eu voi pleca.
L:-Poftim? Unde?
N:-Trebuie sa ma intorc acasa. Sora prietenei mele din copilărie isi serbează ziua de nastere. Sunt si eu invitat.
L:-Chiar trebuie?
N:-Din pacate da.
L:-Dar vei reveni?
N:-Nu stiu sigur.
L:-Ai promis!
N:-Bine,bine. Ma voi întoarce cand voi putea.
L:-Daaaa!
N:-Lucy,de ce vrei sa ma vezi? Adica poate ti-ar plăcea mai mult să stai cu alte sirene decat sa iti petreci timpul cu un om ca mine.
L:-Nu,nici de cum. Cu sirene stau tot timpul. Un om este o sansa unică. Chiar imi place sa stai cu tine. Esti tare distractiv,foarte dragut,dar si putin neglijent. Insa cel mai interesant lucru este cum se face ca de fiecare data cand pleci nu trece mult timp si vine careva dupa tine. Alt lucru curios este de ce mereu vin numai fete.
N:-Am lipici,n-ai ce-o face!
L:-Cum adica al lipici? Ce inseamna asta?
N:-E o expresie a oamenilor. Înseamnă ca te plac fetele.
L:-Inteleg. Tu ai lipici la mine? Fetele pot avea lipici la băieți?
N:-Pai...tu decizi daca am sau nu lipici la tine si da,fetele ar putea fermeca băieți pe bandă rulantă dar in general despre băieți se spune ca au lipici la fete.
L:-Aaaaa! Deci asa e! Merci, Natsu!
N:-Apune soarele!
L:-Frumos! Natsu?
N:-Da.
L:-Ma poti tine de mână?
N:-Ce??? A,da. Poftim!
L:-Natsu,sti...
CITEȘTI
Dragoste La Adâncime {marca NaLu}
FanfictionNatsu Dragneel,un adolescent de 18 ani isi incepe vara cu prietenii sai printr-o iesire cu cortul in apropierea Lacului Sirenelor. Plictisit de atmosfera aceea ciudata de la mica lor petrecere in care Jellal Fernandez si Erza Scarlet aveau o discuti...