Lucy:-Am intalnit un băiat,Grey.
Juvia:-Grey-sama? Ce-i cu el?
Lucy:-Nu stiu sigur ce voia de la mine. Cert e ca nu accepta refuzuri. Sau nu m-am exprimat eu bine.
Juvia:-Poate. Chiar daca pare un baiat fara scrupule, are o inima de aur. Dar sa ne concentrăm pe treburile noastre.
Lucy:-Care treburi?
Juvia:-Treburi de care trebuiau sa se ocupe Jellal si Levy. Unde-o fi Jellal?
Natsu:-Juvia!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Natsu aleargă la Juvia, insa nu o priveste pe ea. In schimb isi îndreaptă intreaga atentie spre Lucy. La rândul ei, prințesa rozalie il analizează surprinsa.
Juvia:-Buna,Natsu! Te pot ajuta cu ceva?
Natsu isi intoarce capul înspre Juvia, sesizandu-i prezenta. Fusese prea atent la blonda ca sa-i mai pese de câteva detalii minore cum ar fi faptul ca Juvia astepta sa-i spuna ceva de vreme ce a strigat-o.
Natsu:-Am auzit ca ai adus o prietenă cu tine si vreau sa o cunosc. Mi s-a spus ca e drăguță si se pare ca zvonurile sunt adevarate.
Juvia:-Sigur. Ei bine...
Cineva paseste suficient de aproape pentru a-l vedea pe Natsu. In clipa urmatoare aleargă înspre băiatul zărit, cu o silueta grațioasă, dar puternica, in urma sa.
Jellal:-Natsu! striga acesta cât il țineau corzile vocale si se opreste in fata prietenului sau. Isi trage sufletul ancorandu-si mâinile de picioarele indoite si arunca o privire mai atenta in jur. Juvia! Esti aici. afirmă uimit.
Juvia:-Buna,Jellal! Eu si prietena mea am mers la o plimbare si am dat peste Natsu care voia sa faca cunostinta cu prințesa rozalie de aici.
Jellal:-Serios? E ok atunci.
Juvia se apropie de el si il priveste insistent.
Jellal:-S-a intamplat ceva?
Fara nici o ezitare, Juvia ii da un ghiont in stomac. Desi Jellal nu e genul care sa faca caz din simple lovituri amicale, si-a atins vizibil afectat locul pe care l-a țintit Juvia. Din spate apare silueta care il însoțea pe Jellal.
Erza:-Ce tot faceti aici?
Roscata priveste socata intreaga scena. Juvia se îndepărtează de Jellal si o priveste in ochi.
Juvia:-Buna,Erza! Noi doar discutăm amical. Tu?
Erza:-Am venit cu Jellal.
Juvia:-Inteleg. Si ti-a povestit el ce facem?
Erza:-Da. Pricep, oarecum.
Juvia se uita cu subînțeles la Erza, asteptând ajutor. Roscata pare sa înțeleagă, dar cuvintele pe care voia sa i le trimita drept ajutor Juviei rămân nerostite. Levy apare de nicăieri si isi rosteste o parte din replica pe care o avea in acel spectacol orchestrat de prietena ei,Juvia.
Levy:-Juvia,vin-o repede! Trebuie sa ne ajuți la... . Ce se petrece? De ce sunteti toți adunati aici?
Juvia:-Aaaa! Levy! Noi doar... discutam. Spune! De ce ma cautai?
Levy:-Ei bine... sti... avem nevoie de ajutor. Sti tu, cu dansul.
Jellal:-Ce dans?
Juvia:-Aaa! Dansul! Desigur! E neapărată nevoie sa mergem acum. Nu-i asa,Jellal?
Jellal:-Ooooo,ai dreptate! o pride pe Erza de mana si o trage langa el. Eu si Erza trebuia sa dam o demonstratie.
Juvia:-Sa mergem!!!
Natsu :-Nu stiu despre ce vorbiți, dar cred ca veti avea nevoie si de ajutorul meu. Vin cu voi!
Juvia:-N-ai tu treaba! Ne descurcam! Fara de langa tine e nou-venită. Ai tu grija de ea, bine?
Practic, Natsu nu este lasat sa raspunda. Juvia le impinge pe Erza si Levy de la spate si, urmată de Jellal, paraseste locul conform scenariului. Natsu si Lucy rămân singuri.
Natsu:-Deci tu esti printesa roz.
Lucy:Rozalie, de fapt. Doar Juvia imi spune asa.
Natsu:-N-as prea crede. Toate lumea te numeste asa întrucât nu-ti cunosc numele. Ca veni vorba de nume... eu sunt Natsu Dragneel. Incantat de cunostinta! Si tu? Cum te numesti?
Lucy (privind apa din piscină cu un interes necunoscut) :-Eu... .
Natsu:-Ooo! Inteleg! Esti timidă intr-un mediu nou. De aceea vrea Juvia sa am grija de tine. Iti place apa?
Lucy:-Poftim?
Natsu:-Te-am intrebat daca iti place apa. Te holbezi la ea de cand am venit.
Lucy:-Da. Imi place mult!
Natsu:-Presupun ca esti o innotatoare bună.
Lucy:-Cam asa ceva.
Natsu:-Revenind la ale noastre... inca nu-ti stiu numele.
Lucy il priveste in ochi so constată ca prietenul ei are mult mai multe parti necunoscute ei in sufletul acela mare. Era la fel de drăguț, doar că mul mai ... . Se comporta diferit crezând ca este om si o fata obisnuita, necunoscută lui. Diferit de cum o abordase in timpul celor câteva scurte întâlniri avute la Lacul Sirenelor. Atunci era momentul adevarului, iar ea trebuia sa gestioneze lucrurile ca la carte avand in vedere ca era singura constienta de ce va urma. Intregul corp si fiecare coltisor din minte se scaldă in emoție. Isi îndrepta mâinile tremurând catre mască si atinse ambele colturi ale acesteia, hotarata sa si-o dea jos.
Lucy:-Natsu... Iti pot spune asa, nu? Eu sunt.......
?:-La o parte!
De nicăieri un tip trecu printre ei cu viteza luminii, impingand-o involuntar pe Lucy. Aceasta isi lasa mâinile în jos aruncând cat colo si masca in care avea înfipte mâinile, lăsând gravitația sa-si daca datoria. Cazu in piscină in câteva secunde, iar o parte din apa a fost aruncata in valurele peste Natsu. Încercând totusi s-o verifice pe fata avuta in grija, Natsu privi înspre piscină. Fu insa orbit de o lumina puternica venită de nicăieri.
Lucy:-Nu se poate! Deja am necazuri!
Cum isi recapătă vederea, Natsu tresare alarmat pe marginea piscinei.
Natsu:-Hei! Esti bine? Ce...?
Lucy;-Buna,Natsu! E trecut ceva timp!
CITEȘTI
Dragoste La Adâncime {marca NaLu}
FanfictionNatsu Dragneel,un adolescent de 18 ani isi incepe vara cu prietenii sai printr-o iesire cu cortul in apropierea Lacului Sirenelor. Plictisit de atmosfera aceea ciudata de la mica lor petrecere in care Jellal Fernandez si Erza Scarlet aveau o discuti...