Niall's POV
Asteptam ca avionul sa aterizeze in Londra deoarece imi este foarte dor de colegii mei de trupa.
De doua zile tot caut si caut twitter-ul lui Catherine, fata care am intalnit-o la spital, dar nu gasesc pe nimeni cu acest nume.
Oare sa ma fi mintit in legatura cu numele ei? Dar de ce ar face asta?
Ganduriile mi-au fost intrerupte de o insotitoare de bord, care ma anunta ca am aterizat.
*****
Am sunat la usa , iar in cateva minute Liam m-a intampinat.
"Niall, ne-ai lipsit! Cum a fost in Irlanda? "A intrebat el , iar eu am intrat inauntru.
In living I-am gasit pe Zayn si Louis care se jucau pe Wii.M-am asezat pe canapea si mi-am deschis telefonul.
"Niall! Cum arata Theo?"A intrebat Zayn, dar am uitat sa-i raspund deoarece cautam in galerie poza facuta la spital.
"Ori ...defapt e fata?"A ras Louis, iar Liam I-a oferit un cot in burta.
"E bine!"Am raspuns eu scurt.Cautam si cautam, dar nu gaseam poza!
"Nialler, esti bine?"Intreaba Liam ingrijorat, dar am dat afirmativ din cap.
In sfarsit am gasit poza si le-am aratat poza cu Theo.
"Cine e fata?"A intrebat Louis, zambind pervers.
"Nici gand!"Am chicotit eu.
"Bine, bine! Dar cine este?"A intrebat Zayn.
"Fica doctoritei.O cheama Catherine Ross! "Am zis eu.
Dintr-odata Liam s-a albit si s-a ridicat in picioare socat.
"Liam, esti bine?"A intrebat Zayn , iar toti il priveam confuzi .
"Catherine Ross....."A murmurat el, smulgandu-mi telefonul din mana si admirand poza.
Ceva se intampla? Se cunosc?
"Trebuie sa plec!"A zis , parasind casa fara nicio explicatie.
*****
Liam's POV
Ma plimbam pe straziile batranei Anglii.
Amintiriile copilariei imi reveneau in minte.
Oare a uitat de mine? Trebuie s-o vad, chiar daca a uitat de mine, trebuie s-o vad...
Am dat cateva telefoane si mi-am aranjat sa zbor maine dimineata spre Irlanda.
*****
Catherine's POV
Am deschis usa salonului lui Kate, o fata bolnava de cancer, care la fel ca mine a crescut fara tata.O stiu decand avea un an, acum avand deja 5 ani.
"Catherine! "A sarit in bratele mele, inclestandu-si mainiile de gatul meu.
"Ti-a fost dor de mine? "Am intrebat-o ,iar ea se juca cu parul meu.
"Da!"A murmurat, apoi m-a rugat sa ne plimbam impreuna prin gradina spitalului.
I-am facut pe plac fetitei si am iesit in gradina.
M-am asezat pe o banca , in timp ce Kate alerga voioasa prin iarba.
Intr-un moment de neatentie , micuta s-a impiedicat, iar eu am alergat s-o ridic .
"Esti bine, Kate?"Am intrebat eu , luand-o in brate.
Am simtit cum cineva si-a pus mana pe umarul meu, iar din instinct, m-am intors.
"Catherine Ross? "A intrebat un baiat cu ochelarii de soare .
Era saten si se imbracase foarte pretentios.Cine o mai fi si asta?!Si de unde imi stie numele?!
"Aceea sunt eu!"Am zis , zambind stupid.
Cel mai penibil moment este sa vina un strain si sa-ti stie numele! Dar poate el nu este un strain?
M-a imbratisat brusc, l-am impins de langa mine , apucand-o pe Kate de mana, apoi indepartandu-ma de el, dar mi-a apucat incheietura .
"Habar n-ai cine sunt, nu?"A zis , dandu-si jos ochelarii, dezvaluind doi ochii caprui cunoscuti.
"Batman si Superman o salveaza pe Barbie! "A chicotit .
Liam! Nu se poate! I-am sarit in brate , apoi m-am holbat la el pret de cateva minute.Nu-mi venea sa cred ca este aici..
*****
"De ce nu ai mai sunat?"M-a intrebat el.
"Pentru ca stiam ca suferi din cauza plecarii mele, iar daca te sunam iti aminteam de fiecare data ca eu nu sunt alaturi de tine!"Am zis, lasandu-mi privirea in jos.
"In fine..nu mai conteaza! Ce s-a mai intamplat in viata ta timp de sase ani?"Am schimbat eu subiectul.
"Pai...am fost dat afara de la X Factor si am revenit doi ani mai tarziu, nu am castigat, dar acum sunt intr-o trupa faimoasa.Sunt foarte surprins ca nu ai auzit de noi! Tu ce ai mai facut?"Cuvintele lui m-au pus pe ganduri.Daca el a participat la X Factor , eu ce am facut?
"Pai...nimic special!"Am raspuns eu.Eram inca socata cat de mult se schimbase Liam in sase ani.Eu am ramas aceeasi fata blonda cu ochii albastrii.
In buzunar telefonul meu tot suna, asa ca am decis sa-i raspund mamei printr-un mesaj.
"Cred ca ar trebuii sa plec acasa...stai! Tu unde stai defapt?"Am intrebat eu.
"La un hotel."A raspuns el.
"Ai vrea sa vi la cina?"L-am intrebat eu, iar el a raspuns afirmativ.
*****
"A fost cea mai buna cina, Doamma Ross!"A zis Liam politicos, apoi amandoi ne-am ridicat de la masa , si-a luat ramas bun de la mama, apoi s-a indreptat spre usa.
"Mi-a facut placere sa te revad! "Am zis, apoi el mi-a sarutat obrazul .
"Si mie!"Au fost ultimele cuvinte, apoi a plecat .
Am inchis usa casei si am mers in camera mea.
Nu pot sa cred ca a venit pana in Irlanda pentru mine.Ma simteam pentru prima data speciala.Simteam cum stomacul imi arde doar la gandul ca l-am revazut.
Acum ca este langa mine...nu-l mai las sa plece!
Un nou capitol pentru voi :)Voi continua povestea, dar pentru a o face cunoscuta trebuie sa ma ajutati cu Vote/Comment/Share orice!
Deci ce parere aveti despre Catherine?
CITEȘTI
Catherine Ross[One Direction Fanfiction]
FanfictionCatherine Ross o fata normala, prietena veche a cantaretului Liam Payne.Aveau o prietenie superba, pana cand ea s-a mutat in Irlanda. Oare ce se intampla atunci cand se reintalnesc? Oare totul va fi lapte si miere sau directionerele ii naruie visele...