Catherine's POV
M-am trezit in patul din camera de oaspeti.Asta este ciudata..deoarece am adormit pe canapea.
Picioarele mele au facut contact cu parchetul rece.M-am schimbat rapid intr-o pereche de pantaloni de traning gri si un tricou mulat alb.Mi-am strans parul intr-o coada de cal , stransa bine in varful capului.
Vremea din Londra este mult mai mohorata decat cea din Irlanda, producandu-se precipitatii mai tot timpul.
M-am indreptat spre bucatarie , unde m-am holbat la frigider minute in sir deoarece habar n-aveam ce sa mananc.
Am verificat ceasul, care era unu jumate dupa-masa.Ma tot intrebam daca cumva Liam plecase, iar in timp ce incercam sa-mi raspund la intrebare, am simtit doua brate pe umerii mei .M-am intors instinctiv ,sa vad cine este.Era Liam, zambindu-mi cald.
"Neata! Scuze! Nu stiam ca te-ai trezit!"A zis el, deschizand mai multe dulapuri.
"Nicio problema!"Mi-am verificat telefonul, apoi m-am asezat la masa .
"Deci ce doresti sa mananci?Omleta à la Liam sau cereale Payne?"Am zambit , optand pentru cereale.
A pregatit doua portii de cereale, iar cand a terminat de preparat le-am servit impreuna.
"Cine este?"Am intrebat eu, vazand ca-i suna telefonul.Zambetul I-a perit , raspunzand la apel.
Liam's POV
"Da, Sophia?"Probabil regreta ce s-a intamplat aseara, dar totusi inca nu-i inteleg gelozia.
"Li, scuze pentru aseara!"Puteam sa-mi dau seama usor ca-i pare rau, dar stiam ca o parte din ea tot cosindera corect ceea ce facut aseara.
"Nu mai conteaza ce a fost!"Cuvintele mele au cam derutat-o pe Cath, care ma privea confuza, neintelegand o boaba din discutie.
"Vreau sa ma revansez, asa ca am vorbit cu tata si diseara iesim in club! Toti trei plus baietii!"Tatal ei este managerul celui mai mare club din Londra.Mereu mergem acolo deoarece securitatea ne asigura comfortul de a nu fi inconjurati de paparazzi.
"Soph, nu cred ca ar fi o idee buna.."Am incercat sa refuz.Stiam ca lui Cath nu o sa-i placa in cluburi! Nu pare genul acela de fata.
"Liam , nu accept nu ca raspuns!"A ripostat ea, iar eu pana la urma am raspuns afirmativ.
Dupa ce am terminat conversatia telefonica cu Sophia, I-am explicat lui Cath despre iesirea in club de diseara.
"Aham, e obligatoriu sa vin?"A zis ea , balbaindu-se.
"Cath, ar fi o oportunitate s-o cunosti pe Soph!"Am zis eu, incercand s-o conving.
"Liam, pot sa-ti pun o intrebare?"Cuvintele ii ieseau greu din gura, semn ca nu-i convenea iesirea in club.I-am dat afirmativ din cap , asteptandu-i intrebarea.
"Cine e Sophia?"M-a intrebat ea, iar eu I-am raspuns "Iubita mea!".
S-a ridicat de la masa, spunandu-mi doar :
"Am inteles.Daca ai nevoie de mine..voi fi in camera de oaspeti!"Au fost ultimele cuvinte si a parasit bucataria.
Catherine's POV
Are iubita?!Cat de proasta am fost sa nu-mi dau seama!
Normal ca nu ma suporta! Doar stau cu iubitul ei in casa...
Am auzit cateva batai in usa, iar apoi s-a deschis.
"Cath? Te simti bine? Adica..ai plecat asa repede..?"I-am auzit vocea ingrijorata a lui Liam.
"Sunt bine! "Am raspuns scurt.A inchis usa si s-a apropiat de mine.
"Daca te supara vreodata ceva, spune-mi ca sa distrug acel lucru!"A zis si a plecat.
Cum puteam sa-i spun sa-si distruga iubita?! Nu are niciun sens!
M-am asezat bosumflata pe pat si am incercat sa distrug starea de nervozitate pe care o aveam.
*****
Cautam si cautam prin valiza mea.Pana cand am gasit ce cautam.
Mi-am gasit rochia neagra si putin scurta, nu era foarte mulata si nici foarte decoltata, dar mergea s-o port diseara.
Am incaltat o pereche de balerini mov.
Mi-am pieptanat parul, apoi am iesit din camera.
In living ma asteptau baietii , Sophia si o fata.
"Cath, ea este Hannah! Iubita mea!"A zis Louis, iar eu am facut cunostinta cu Hannah.
Era o fata de statura mijlocie , avea o pereche de ochi caprui de culoarea caramelului , iar parul tuns in scari si vopsit la varfuri in nuante de blond.
Fata de zambetul fals al Sophiei , al Hannhei era cald si sincer.Louis este un baiat norocos !
Am iesit din casa si ne-am urcat cu totii in masina lui Liam.
*****
Hannah's POV
Sophia plecase de ceva timp de la masa, asa ca m-am ridicat s-o caut.
Am gasit-o la bar, strecurand o substanta alba intr-unul dintre cocktail-uri.
"Ce faci?"Vocea mea avea un ton mai ridicat decat ma asteptam, dar totusi ce crede ca face?!
"Ann, stai calma! Era doar zahar!"M-a linistit ea, iar eu mi-am cerut scuze pentru ca m-am comportat ca o nebuna.
Catherine's POV
Muzica era mult prea tare.Luminiile erau stinse, deci nici sa vrei nu puteai vedea ceva, iar toata lumea dansa, ocupand spatiul degeaba.
"Cath, te distrezi?"M-a intrebat Liam, iar eu am dat afirmativ din cap.Nu pot sa-i spun in fata ca ma plictisesc de moarte si as prefera sa merg acasa...
Sophia si Hannah au venit amandoua cu cocktail-uri de la bar.
"Am adus cocktail-uri!"A exclamat Sophia, dandu-ne unul fiecaruia cate unul.Toata lumea savura lichidul colorat din pahar, numai eu ma jucam cu el.
"Scuze, Cath! Nu stiam ca nu-ti place acoolul , numai ca atat de mult mi-am dorit sa gusti cocktail-ul care imi poarta numele! "A zis ea , intristandu-se.Super! Acum toata lumea se uita urat la mine.
M-am sacrificat si am luat o gura din el, apoi brusc am simtit o stare de euforie...
*****
Liam's POV
Catherine se comporta foarte ciudat.Alearga, sare, danseaza sau vorbeste aiurea.
"Cath, te simti bine?"Am intrebat-o eu, in timp ce ea radea isteric fara niciun sens.
"Vreau sa zbor ca un avion!"A chicotit ea, iar Zayn si Harry mi-au sarit in ajutor , inconjurand-o.Vroiam s-o prindem si s-o ducem acasa, pana cand..Oh, nu!
Am fost incercuiti de o multime de paparazzi.
Sophia a plecat prin spate, probabil satula de comportamentul caraghios al lui Cath, care incepuse sa se balanseze, pierzandu-si exchilibrul in bratele mele.
Ne-am strecurat prin multime, iar cand, in sfarsit, am ajuns la masina, iar Cath isi mai revenise din ameteala, ne-am dat seama in ce porcarie am intrat!
Maine toata ziarele o-r sa fie pline de poze cu noi si Cath beata.Ce model de urmat pentru fanii nostrii, nu?!
Ce parere aveti despre Sophia?Dar despre Hannah?
CITEȘTI
Catherine Ross[One Direction Fanfiction]
FanficCatherine Ross o fata normala, prietena veche a cantaretului Liam Payne.Aveau o prietenie superba, pana cand ea s-a mutat in Irlanda. Oare ce se intampla atunci cand se reintalnesc? Oare totul va fi lapte si miere sau directionerele ii naruie visele...