Catherine's POV
"Am cancer?"M-am balabit eu ,incercand sa inteleg tot ce imi spuneau doctorii si Liam.
"Din pacate ,da!Iar singura solutie pentru a trata cancerul este sa iei tratamentul,care iti va extirpa sarcina!"
Imi mangaiam burta in timp ce lacrimiile imi inundau chipul .
"Nu voi lua tratamentul!"I-am spus doctorului decizia,iar Liam s-a ridicat de pe scaun si a iesit afara.
Inainte sa plece I-am zarit fata inlacrimata ,stiam ca sufera mai mult decat mine,dar din pacate de data asta destinul a ales.
"Sunteti sigura ca vreti sa faceti asta?"M-a intrebat doctorul ,iar eu I-am raspuns afirmativ si am parasit cabinetul .
L-am gasit pe Liam pe hol, statea cu spatele la mine si plangea.Nu suport sa-l vad asa..
Am incercat sa vorbesc cu el,dar m-a respins.
Am plecat de langa el cu gandul de a-l lasa o perioada de timp si singur,apoi ma va intelege.
Ajunsa intr-unul dintre parcurile din Londra,m-am plimbat putin ,apoi m-am asezat pe o banca.
Priveam o mama cum isi tinea copilul in brate,jucandu-se cu el.
Cand ma gandesc ca eu nu voi putea face acelasi lucru...dar macar il va avea pe Liam,care va fi un tata excelent.*FlashBack*
"Liam, e doar un transplant de rinichi!E o chestie foarte simpla!"Am spus eu,oftand.
"Cath,dar daca mie mi se intampla ceva,cine o sa aiba grija de tine?Cine va fi Batman-ul tau?"
"Nu o sa patesti nimic!"
"Esti cea mai buna prietena a mea ,Cath!"M-a imbratisat Liam,apoi I-am zambit pentru ultima data ,urmand sa intre in operatie.
*End*
Liam's POV
De ce a ales copilul?De ce?
Nu vrea sa se inteleaga gresit!Iubesc copilul ,dar Catherine este mult mai importanta .
Mi-am lasat privirea atintita in podea si am plecat acasa.
Eram constient ca nu o pot face sa se razgandesca.Eram constient ca de acum o voi vedea cum se stinge zilnic langa mine,iar daca eu o voi respinge ...ii voi face ultimele luni de viata si mai urate.
Am deschis usa ,iar Catherine mi-a sarit in brate ,scufuzandu-mi capul in parul ei blond.
"Ce vom face?"Am intrebat printre lacrimi.
"Nu vom face nimic!"A zis ,stergandu-mi lacrimile si sarutandu-ma scurt.
"Crystal se va naste,eu voi incheia lupta ,iar tu iti vei vedea de drum .O ve creste si o vei iubi de doua ori mai mult!"
*****
Catherine's POV
Acum ca Liam a adormit pot sa scriu scrisoarea.M-am asezat la birou si mi-am lasat gandurile sa se asterne pe hartie.
Daca ai primit aceasta scrisoarea ,inseamna ca Liam te iubeste cu adevarat!Chiar te iubeste,poate mai mult decat m-a iubit pe mine.
Da,eu sunt mama lui Crystal.Nu, nu am abandonat-o ,doar ca de acum o voi veghea din ceruri ...
Nu vreau decat sa te rog sa -l pretuiesti dragostea pe care ti-o poarta Liam .Ai grija de Crystal si ...Traieste fiecare secunda ca si cum ar fi ultima.
O viata plina de dragoste si sentimente!
Catherine Ross.Inca un capitol,de data aceasta scurt,dar nu prea mai sunt multe de zis...acum ca mai sunt doar 2 capitole.
Da,m-am gandit sa va pregatesc o surpriza celor carora le place Niall.Noul fan fic se va numi : Battlefield ,iar odata ce am trailer-ul voi incarca povestea pe Wattpad :)Pupici la toti :*
CITEȘTI
Catherine Ross[One Direction Fanfiction]
FanfictionCatherine Ross o fata normala, prietena veche a cantaretului Liam Payne.Aveau o prietenie superba, pana cand ea s-a mutat in Irlanda. Oare ce se intampla atunci cand se reintalnesc? Oare totul va fi lapte si miere sau directionerele ii naruie visele...