Catherine's POV
O noua zi, un nou inceput, un nou soare pe cer!
Mi-am luat ghiozdanul si am fugit spre scoala, fara a apuca sa i-au micul de jun.
Am alergat, tot drumul, iar cand am ajuns in fata scolii respiram greu si eram transpirata toata.
Am incercat sa intru pe usa, dar unul dintre "draguti" mei colegi m-a impins, cazand jos.
"Care e problema ta?!"Am tipat eu iritata.
"Cred ca ti-ai uitat acasa cartea de biologie de esti asa nervoasa, Caroline!"A rostit el, iar toata lumea s-a amuzat copios pe seama mgea.Lacrimiile amenintau sa cada, dar , deodata , cineva m-a salvat.
"E Catherine, ratatule!"A zis o voce masculina cunoscuta din spatele meu.Mi-am intors privirea si l-am zarit pe Liam.Oare ce cauta aici?
A venit langa mine si m-a inconjurat cu bratul sau.Ma simteam protejata, ma simteam in siguranta.
Fetele din grupul popularelor au inceput sa susoteasca tot felul de lucruri.Jake, baiatul care tocmai se luase mai devreme de mine ,si-a luat iubita si a intrat in liceu, fara alte comentarii.
"Multumesc mult, Liam!"Am zis eu, iar el m-a imbratisat.
"Apropo, ce faci aici?"Am intrebat eu.
"Ma gandeam ca tot este ultima mea zi in Irlanda, si ultima ta zi de liceu...ce-ai zice s-o petrecem impreuna?"Mi-a propus el, iar eu am raspuns afirmativ.
L-am urmat pana la Range Rover-ul sau.
Probabil este milionar daca stam sa ne gandim ca a putut sa-si achizitioneze o masina ca asta.
"Unde mergem? "Am rupt eu tacerea, iar el si-a abatut putin privirea de la drum, pentru a-mi oferii un zambet cald.
"Mama ta mi-a zis ca nu ai luat micul de jun, iar cum micul de jun este cea mai importanta masa a zilei, vom merge la un restaurant. "Mi-a raspuns el.
Nu prea a scos un cuvant tot drumul , oare se gandeste la ceva?Sau la cineva?
Ne-am asezat la masa, apoi am comandat , iar in cele din urma a deschis gura.
"Cath, am inteles ca mai ai doar doua zile pana la absolvire. "A zis el, incercand sa nu ma priveasca in ochi.
"Da..."Am raspuns nesigura.La ce se tot gandeste?
"Ma gandeam ...ca poate...adica daca vrei..."A inceput el, balbaindu-se de rusine la fiecare cuvant. Timiditatea il caracteriza pe Liam din toate punctele de vedere.
"Ai vrea sa te muti in Londra?"A spus el rapid, apoi a rasuflat usurat .Poftim?
Era ultima propunere pe care as fi putut s-o primesc vreodata.
"Poftim?"
"Ai putea sa stai la mine."Cuvintele lui m-au lovit ca un bolovan.L-am revazut dupa sase ani , iar acum ma mut cu el?!
Vazand ca am ramas socata de propunerea sa, mi-a luat mana in mana lui si a inceput sa-mi explice ce l-a facut sa-mj propuna asa ceva.
"Cath, am stat sase ani gandindu-ma ce faci, unde esti sau daca esti bine, acum te-am gasit si nu vreau sa plec si tu sa ramai aici! Esti singura mea prietena , mi-ai fost alaturi in cele mai cumplite momente ale vietii mele! Vreau doar sa te rasplatesc pentru ca mi-ai fost o prietena buna."Are dreptate, dar habar n-am daca pot accepta sau nu!
"Liam, tu ai o viata in Londra.O viata de vedeta! Eu am o viata aici! O viata normala!"Am soptit eu, tocmai cand chelnarul ne-a adus mancarea.
*****
"Mersi , Liam, pentru ca m-ai adus acasa!"I-am multumit zambind.
"Maine dupa masa am programat zborul spre Londra! "A zis el trist.
"Imi pare rau .."Am murmurat eu.Eram putin dezamagita.Ma asteptam sa mai stea in Irlanda.Mi-am luat ramas bun si am alergat spre usa de la intrare.
Odata ce m-am asigurat ca am inchis-o bine.Mi-am lasat lacrimiile sa alunece pe obrajii mei.Mi-am rezemat spatele de usa, alunecand usor pana , ce am ajuns pe podea.
L-am lasat sa plece!
*****
"Catherine,haide! Intarziem!"Am auzit glasul mamei ,atentionandu-ma.
Am coborat scariile in graba .Am iesit amandoua pe usa, apoi ne-am urcat in masina.
Abia astept sa-mi primesc diploma de absolvire.Vor urma cateva luni in care va trebuii sa ma decid in privinta facultatii.
Priveam curtea liceului , era plina de elevi , tocilari sau populari, frumosi sau urati , bogati sau saraci...toti aratam la fel , purtand acele cape albastre.
Directorul a inceput sa strige la microfon numele colegiilor mei, asa ca m-am asezat pe locul meu si mi-am astept randul.
"Domnișoara Ross!"A anuntat el, iar eu m-am ridicat elegant de pe scaun.
Am urcat scariile pentru a ajunge pe scena improvizata.Tocmai atunci cand am luat diploma In mana, un glas din multime mi-a stricat ziua:
"Ciudata clasei! Se joaca cu copii handicapati! Comform vorbei: Cine se aseamana se aduna!"Toata lumea a izbucnit in ras.
Am fugit de pe scena, plecand definitiv de la scoala.
M-am saturat de locul asta.M-am saturat de toti idiotii , care se I-au constant de mine! M-am saturat de tot! Am nevoie de o schimbare! Dar ce fel de schimbare?!
Odata ajunsa In fata casei, am vazut casuta postala plina .Asa ca m-am decis s-o golesc.
Am gasit un teanc de facturi si un plic cu numele meu pe el.Fara nicio ezitare l-am deschis, iar ce am gasit in el mi-a dat fiori de gheata.
Un bilet de avion cu destinatia :Londra.Pe spatele plicului am observat semnatura lui Liam.
Oare asta sa fie schimbarea de care am nevoie?!Happy birthday Louis! Sa cresti mare si frumos , Lou! Ce parere aveti despre Catherine? Vreau sa aflu mai multe pareri , ca sa stiu daca va place poveatea :-)
CITEȘTI
Catherine Ross[One Direction Fanfiction]
FanfictionCatherine Ross o fata normala, prietena veche a cantaretului Liam Payne.Aveau o prietenie superba, pana cand ea s-a mutat in Irlanda. Oare ce se intampla atunci cand se reintalnesc? Oare totul va fi lapte si miere sau directionerele ii naruie visele...