Capitolul 17 -Diagnostic.

2K 160 40
                                    

Catherine's POV

Micuta Payne alerga rapid si dureros prin stomacul meu ,asa ca m-am trezit din somn.

Am inceecat sa ma ridic din pat,dar o durere insuportabila ,m-a facut sa cad la pamant tipand de durere.

"Cath,esti bine?"Liam s-a trezit imediat din somn si m-a luat in brate,carandu-ma pana la masina.Durerea devenea din ce in ce mai intensa.

Crystal,calmeaza-te ,te rog!Nu vreau sa patesti ceva!Ti-am promis ca imi dau si viata pentru tine,si chiar o voi face daca e nevoie!

Ajunsi la spital,medicii m-au asezat pe un pat cu rotile si m-au conectat la mai multe aparate.

Mi-au facut mii de teste,mi-au dat nu stiu cat mii de pastile si nu stiu cate mii de injectii ,mi-au facut.

Durerea s-a mai ameliorat ,dar inca nu trecuse de tot.

Hannah's POV

"Hayley,nu poti sa pleci...pur si simplu,fara macar sa-ti iei la revedere de la Harry!"Hayley incerca sa ma ignore,in timp ce isi aranja hainele in valiza.

"Oricum ma uraste!"A soptit ea,iar eu eram extrem de confuza.

Ieri apelul telefonic,acum faptul ca Harry o uraste!

"Ce ai facut ca sa te urasca?"Am intrebat eu,iar ea s-a oprit din pregatiriile pentru plecare si mi-a raspuns.

"I-am spus ca sunt logodita!"Ce dracu?

"Poftim?Tu te auzi?"Cum sa-i spuna asta saracului baiat?!Probabil acum are inima franta...

"Hayley,tu nu intelegi ca I-ai sacrificat inima ,facand asta?De ce nu te impaci cu el si traiti pana la adanci batraneti impreuna?"

"Bine,ma impacam cu el,iar atunci situatia ar fi fost la fel!Numai ca eu eram cea sacrificata!Stii cata ura am primit de la fanele lui?Stii cata?"A tipat ea.

Hayley este genul de persoana sensibila si fragila,iar uneori si cea mai mica insulta ii poate distruge moralul!

Harry's POV

"Lasa-ma dracu in pace ,Niall!"Am marait eu la irlandezul ,care nu ma lasa sa dorm.

"Este aproape pranzul si tu inca dormi!Cand ai de gand sa te trezesti?"M-a intrebat el ,iar eu am oftat.

"Cand Hayley nu va mai fi logodita!Multumit de raspuns?"Niall a oftat si a abandonat misiunea de a ma scula.

Norocul lui a fost ca am uitat sa-nchid telefonul.

"Ce dracu vrei?"Am intrebat nervos de deranj.

"Ai grija cum vorbesti ,Styles!Sunt Hannah si te-am sunat sa-ti spun ceva ..destul de important!"

"Zi!"

"Hayley te-am mintit in legatura cu logodna!"Eram sigur!Eram sigur ca inca ma mai iubeste si ca nu e in mainiile unui tampit.

"Iar acum este in drum spre aeroport ,iar daca nu te grabesti ,Romeo!O vei pierde!"M-a Instintat ea ,iar eu am inchis rapid telefonul si am fugit catre masina.

Hayley's POV

"Avionul cu numarul 223 ,cu zborul spre Manchester va decola in mai putin de 20 de minute ,va rugam sa mergeti sa va imbarcati!"

Am oftat si mi-am carat valiza ,care am predat-o .

Mi-am luat geanta si mi-a scos biletul .Eram in fata usii avionului ,atunci cand o voce m-a strigat si m-a facut sa ma intorc.

"Hayley Brown!"Era cretul meu,Harry!S-a lasat in genunchi si a rostit cuvintele magice.

"Vrei sa fi sotia mea?"Toti pasagerii au iesit din avion si asistau la cererea in casatorie.

M-am gandit putin,apoi am dat din cap si l-am sarutat .

"Sa -inteleg ca asa te impaci tu cu o fata?"Am chicotat eu ,iar el m-a ridicat ca pe o mireasa pana in afara aeroportului.

Liam's POV

Stateam langa Cath ,care era sub efectul unor somnifere acum.

Asteptam doctorul ,atunci cand o asistenta m-a rugat sa merg In cabinetul doctorului pentru a vorbii despre starea copilul.

Am facut cum mi s-a cerut si am intrat in cabinetul doctorului.

"Va rog sa luati un loc,domnule Payne."M-am asezat pe unul dintre scaune .

"Copilul meu este bine?Traieste?"

"Situatia domnisoarei Ross este un dificila ,care implica un tratament.

Un tratament care poate omori copilul!"

Copilul meu nu poate murii...nu poate!

"Ce tratament?"Am intrebat ,iar doctorul cu lacrimi In ochi ,mi-a spus dignosticul.

"Cancer!"Am simtit cum toata lumea se prabuseste sub mine.
Am de ales intre copilul meu si jumatatea inimii mele.
Pamantul imi fugea de sub picioare,iar inima ardea in flacariile iadului...

Am avut o saptamana grea .Totul a inceput cu un simplu mesaj in care eram acuzata de plagiat.Mai exact ,povestea mea "Darcy Hope Styles " este "copiata" dupa Daddy (cea a lui Alesia Rebecca Mazilu).
Vreau sa va spun voua ,cititorilor mei/prietenilor mei, ca nu am copiat nimic.Am dezactivat contul deoarece ea avea o armata de fane ,care o sustineau,iar eu nu aveam pe NIMENi.Imi radeau in fata,luandu-se de tot ce tine de mine.Personalitate.Aspect.Inteligenta.Comportament.Scris.

Personalitatea lui Darcy este construita dupa personalitatea mea ,iar intamplariile sunt pura imaginatie.
Dupa o cearta intre mine si ea ,fanii ei au intervenit ,jignindu-ma in toate halurile,din nou.
Am dezactivat contul pentru 3 zile cu gandul ca nu ma mai intorc ,dar un grup de fane m-a convins ca nu merita sa abandonez aceste 3 povesti.Asa ca sunt aici cu voi,iar contul acesta nu va fi sters decat peste cadavrul meu!

Vroiam sa anunt ca inca pregatesc surprizele de care v-am povestit!

Hmm..ce parere aveti de diagnosticul lui Catherine?

Catherine Ross[One Direction Fanfiction]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum