Capitolul 13 - Acelasi tip de sentimente.

2.4K 179 13
                                    

Liam's POV

Eram la studio impreuna cu restul trupei .Inregistram pentru noul nostru album:Midnight Memories.

Am avut noroc ca ultima saptamana a fost incarcata de interview sau concerte, altfel m-as fi gandit non stop la ce am pierdut...

Ascultam negativul piesei "Diana" , atunci cand telefonul a inceput sa sune.

Cand am auzit vestea ca Doamna Ross a murit intr-un accident rutier , mi-a cazut telefonul din mana si am iesit din cladire, fara a-i anunta pe baieti.

Am condus pana acasa , unde mi-am facut bagajul sub privirea confuza a Sophiei.Probabil daca ii spuneam unde merg, m-ar fi impiedicat sa ma urc in avion.

Cand am ajuns la aeroport , m-am urcat in primul avion spre Irlanda, iar in avion mi-am sunat familia, pe care am instinat-o de inmormantare.

*****

Am iesit din aeroport , apoi am luat un taxi, care m-a condus la Biserica unde avea loc slujba de inmormantare.

In fata Bisericii se afla o multime imbracata in negru, o multime din care am recunoscut-o pe Cath.

Plangea , suferea enorm de mult, iar eu nu aveam cum s-o ajut.Nu aveam cum!

Afara ploua cu galeata, iar mai toata lumea se retrasese din fata mormantului, ramanand doar Catherine si Hannah , care incerca sa-i ridice moralul.

M-am dat jos din taxi si m-am indreptat catre Catherine.

"Cath?"Am zis eu, atragandu-i atentia.Si-a rdicat capul din pamant si m-a privit in ochi.

S-a ridicat brusc in picioare si a alergat inspre bratele mele, care erau larg deschise.Si-a lasat capul pe umarul meu si nu scotea nicio vorba.

"O sa fie bine!"I-am soptit eu la ureche, iar ea a rupt tacerea .

"Promiti?"M-a privit in ochi .Privirea ii era trista si inecata de suferinta.

"Promit!"I-am spus, sarutandu-i fruntea.

*****

Catherine's POV

Am fost surprinsa sa-l vad pe Liam aici.Vroiam sa deschid subiectul care ne-a despartit, dar m-am gandit ca asa il voi  indeparta si mai mult de mine.

Dupa slujba am venit acasa insotita de Liam, iar Hannah a trebuit sa se intoarca in Londra la Louis.

"De ce ai rupt aceea bratara, Cath?"M-a intrebat Liam,iar eu m-am uitat confuza la el.

"Probabil vrei sa intrebi de ce ai rupt-o tu?"Am pufnit eu nervoasa,iar el s-a strambat la mine,neintelegand nimic.

"Eu am rupt-o deoarece tu ai rupt-o primul!Sophia a venit si mi-a aratat-o.Era sfasiata,iar cand am vazut-o asa..mi s-a rupt sufletul..si n-am stiut ce sa fac,asa ca am rupt-o!"I-am explicat eu,iar el a lovit nervos peretele.

"Acum totul are logica!"A tipat ,iar eu nu intelegeam nimic.Ce are logica?

"Sophia mi-a luat bratara,a rupt-o si ti-a aratat-o tie ca s-o rupi si tu!Ne-a prostit pe amandoi!"A spus el,iar eu am ramas socata de rautatea Sophiei.

"Dar de ce ar face asta?"Am murmurat eu.

"Pentru ca e geloasa pe tine!E geloasa pentru ca te iubesc!"A tipat Liam nervos,iar eu ma uitam la el,analizand cuvintele de mai devreme.Ma iubeste?

"Ma iubesti?"Am soptit atat de incet incat speram ca el sa nu auda.As vrea sa-I pot spune si eu ca-l iubesc,dar daca el nu simte aceleasi sentimente ca mine.Daca ma iubeste ca pe o sora?

Liam s-a aaezat la pe canapea si a inceput sa se gandeasca la tot ce s-a intamplat,din cand in cand injurand-o pe Sophia.

"Si eu te iubesc."Am zis eu,sperand sa simta acelasi tip de sentimente.Liam s-a oprit din injurat si si-a ridicat capul din pamant .

S-a ridicat de pe canapea si s-a apropiat de mine ,pana cand buzele noastre s-au unit.M-a inconjurat cu mainiile lui ,iar eu l-am inconjurat cu mainiile mele.

Imi doream ca timpul sa fie oprit in loc ,iar acest moment sa dureze o eternitate!

Hayley's POV

"Harry,unde mergem?"Am intrebat eu curioasa.Eram legata la ochi si habar n-aveam la ce sa ma astept.

"Este o surpriza!"I-am auzit vocea rasunand din spatele meu in timp ce ma ghida ca sa ajung la surpriza.

Dupa cateva minute m-am asezat pe un scaun ,iar cineva m-a dezlegat la ochi.

Eram intr-un studio.Harry era in camera de inregistrari cu castiile puse pe urechi.

Niall butona aparatura,iar Zayn statea langa mine.

Muzica a inceput sa rasune in boxe,iar peste cateva minute Harry a inceput sa cante o melodie (Apasati play pentru a asculta melodia care v-am pus-o)

Now you were standing there right in front of me

I hold on it's getting harder to breathe

All of a sudden these lights are blinding me

I never noticed how bright they would be

I saw in the corner there is a photograph

No doubt in my mind it's a picture of you

It lies there alone in its bed of broken glass

This bed was never made for two

I'll keep my eyes wide open

I'll keep my arms wide open

Don't let me

Don't let me

Don't let me go

'Cause I'm tired of feeling alone

Don't let me

Don't let me go

'Cause I'm tired of feeling alone

I promised one day that I'd bring you back a star

I caught one and it burned a hole in my hand oh

Seems like these days I watch you from afar

Just trying to make you understand

I'll keep my eyes wide open yeah

Don't let me

Don't let me

Don't let me go

'Cause I'm tired of feeling alone

Don't let me

Don't let me go

Don't let me

Don't let me

Don't let me go

'Cause I'm tired of feeling alone

Don't let me

Don't let me

Don't let me go

'Cause I'm tired of feeling alone

Don't let me

Don't let me go

'Cause I'm tired of sleeping alone

Aveam lacrimi in coltul ochiilor,plangeam.

Dupa ce melodia s-a terminat ,am sarit de pe scaun,ajungand in bratele lui Harry.

"Tu l-ai scris?"Am intrebat eu.S-a aplecat sa ma sarute ,apoi mi-a raspuns simplu "Orice pentru tine!".

Nu aruncati cu rosii in mine daca vi s-a parut cel mai prost capitol!Sau cel mai plictisitor.

Catherine Ross[One Direction Fanfiction]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum