Fiecare basm incepe cu "A fost ca niciodata..", numai ca aceasta poveste nu este una de adormit copii.Este reala si nu se termina cu un final fericit.
Printesa care si-a gasit printul , facand un copil impreuna, dar destinul a diagnosticat-o cu cancer.Avea 2 optiuni:sa fie o mama buna sau o criminala.
Tânăra a ales cu inima. A ales să-şi dea viaţa pentru ca bebeluşul ei să poată trăi. A refuzat operaţia şi orice fel de tratament. I-a fost rău şi i-a fost greu, dar nu s-a plâns. A înfruntat boala şi a rezistat până când şi-a adus copilul pe lume. La opt luni şi două săptămâni, a născut o fetiţă de două kilograme, perfect sănătoasă.
După ce şi-a strâns fetiţa la piept, tânăra mamă a înţeles că lupta ei s-a sfârşit... deşi ar fi vrut să se întâmple o minune şi să nu se despartă de copilul ei.
Apoi a intrat în comă si a murit.Chiar şi atunci, medicii au continuat să-i aducă lângă ea copilul nou-născut. Tânăra s-a stins la nasterea copilului... În amintirea mamei sale, fetiţa va purta numele ales de ea: Crystal.
M-am asezat langa piatra de mormant ,privind-o.Vin aproape zilnic la mormantul mamei mele.
Chiar daca nu am cunoscut-o ,stiu ca m-a iubit foarte mult.Atat de mult incat s-a sacrificat.
Mi-am lasat capul sa se sprijine de bucata de piatra si mi-am lasat gandurile sa iasa pe gura.
"Mami,saptamana asta a fost una speciala.Ok,acum urmeaza un mic secret.I-am spus lui Theo ca-mi place de el ,iar acum suntem impreuna.Aaa!Eram sa uit!Am gasit in pod o poza veche cu tine si cu el,cand era mic.Erai asa frumoasa..."
"Mami,nu vrei sa sti cat dor imi este de tine..as vrea sa fi aici si sa ma strangi in barte,in timp ce vorbim lucruri care mamele si ficele ar trebui sa le vorbeasca."
"Si lui tati e dor de tine,numai ca nu-mi spune niciodata.Acum cateva zile l-am auzit plangand in camera lui ,dar am venit la el si l-am imbratisat.Seara iti tot spune numele ,ba chiar uneori viseaza ca esti langa el ..."
"Hannah si Hayley au fost cele mai bune matusi, probabil ti-am mai spus , dar Hayley e insarcinata.Ma sustin in tot ceea ce fac .Acum cateva zile le-am prins cand faceau planuri pentru majoratul meu.."
"Mai sunt doua zile si voi fi majora,poate trebuia sa incep cu asta,nu?"Am ras ,stergandu-mi lacrimiile.
"Vreau sa sti ca te iubesc ...si ca te port in suflet in cea mai mare camera a inimii mele!"Mi-am sters lacrimiile ,am sarutat mormantul,in timp ce am lasat floriile,apoi am fugit catre masina lui tata.
Si asa se incheie si aceasta carte :( Ati fost cei mai draguti fani, lasand voturi si comment-uri ! Va multumesc ♡
CITEȘTI
Catherine Ross[One Direction Fanfiction]
FanfictionCatherine Ross o fata normala, prietena veche a cantaretului Liam Payne.Aveau o prietenie superba, pana cand ea s-a mutat in Irlanda. Oare ce se intampla atunci cand se reintalnesc? Oare totul va fi lapte si miere sau directionerele ii naruie visele...