O zi mohorata petrecuta la gradinitei scolii elementare Wolverhampton.
Ma jucam linistita cu papusiile, atunci cand un baiat mai mare mi-a distrus jocul.
"Si la 30 de ani o sa te mai joci cu Barbie?"A tipat la mine, impingandu-ma pe jos.
Un baiat si-a abandonat jocul si a venit sa-mi ia apararea.
"Las-o in pace! "A zis baiatul cu ochi caprui , ajutandu-ma sa ma ridic.
Batausul si-a abandonat scopul de a ma necajii si a plecat fara sa scoata un sunet.
Mi-am strans rapid jucariile, iar baiatul ,care ma salvat ,ma ajutat sa le pun in ghiozdan.
"Multumesc pentru tot! Catherine"I-am zambit eu, intinzandu-i mana pentru a face cunostinta.
"Liam.Nu ai pentru ce!"A zis , raspunzandu-mi la strangerea de mana.
*****
Au trecut doua luni fara niciun incident cu batausii.Liam ma apara mereu, si apropo, cred, ca am devenit prieteni.
"Haide, Cath!"A oftat el .De ce a trebuit sa-i promit ca-l las sa ma invete cum sa merg pe bicicleta? De ce? Ah, da! Eu va trebuii sa-l invat cum sa patineze!
"Nu ma grabii!"Am zis eu, urcandu-ma pe bicicleta. Pedalam incet, Liam tinandu-ma de spate.Tremuram de frica si de frig.Hei! E decembrie , nu ma judecati!
"Mie frica, Li!"Am zis eu impietrita de spaima.
"Ai incredere in tine!"A zis el, dandu-mi drumul.
Spre surprinderea mea am reusit! Chiar, am reusit! Pedalam singura! Fara ajutor!
"Am reusit!"Tipam de fericire , pedaland .
"Ai reusit!"A tipat Liam.
*****
Mi-am strans bine patinele si m-am strecurat prin mica deschidere a intrarii.
Da, suntem niste mici infractorii, care vin devreme dimineata la patinoar si nu platesc intrarea!
M-am intors catre Liam, care se uita panicat la mine.
"Haide, Li! Eu am invatat sa merg pe bicicleta , tu vei invata sa patinezi!"Am zis eu, patinand linistita.
"Bine..."A zis el nesigur, l-am luat de mana si l-am ajutat sa -si mentina echilibrul, in timp ce da din picioare.
"Patinez, chiar,patinez!"A zis el uimit.
"Ti-am zis ca sunt o profesoara buna!"Am zis eu .
*****
Ne jucam de ore intregi cu jucariile, eu cu papusa mea Barbie, iar el cu Batman-ul de jucarie si cativa dinozauri lego.
"M-am plictisit sa ma joc singur!"A zis el, bosumflandu-se.
"Poti oricand sa vi la un ceai in conacul Barbie!"Am zis eu.
"Conac?! Cath, aceea este o cutie de pantofi!"A ras el de "casa" lui Barbie.
"Hmm...mi-a venit o idee! "Am zis eu, ridicandu-ma de jos si umbland la raftul plin cu jucarii.
Am luat ursuletul de plus , pe Barbie, Batman si Superman
"Asa ! Deci, fi atent! "Am zis eu, atragandu-i atentia.
"A fost odata o Barbie, mai frumoasa decat oricare alta papusa din lume.A fost rapita de un urs malefic, pe nume Domnul Pufu'.O tinea captiva de multi ani, pana cand, intr-o zi Batman si Superman au salvat-o.S-a indragostit de Superman si au trait fericiti pana la adanci batraneti!"Am zis eu, ecranizandu-i povestea mea cu jucariile.
CITEȘTI
Catherine Ross[One Direction Fanfiction]
FanfictionCatherine Ross o fata normala, prietena veche a cantaretului Liam Payne.Aveau o prietenie superba, pana cand ea s-a mutat in Irlanda. Oare ce se intampla atunci cand se reintalnesc? Oare totul va fi lapte si miere sau directionerele ii naruie visele...