Capitolul 19 -Nasterea.

1.8K 162 26
                                    

Crystal batea din ce in ce mai tare, asa ca am inceput sa tip de durere.

Liam a venit si m-a luat pe sus pana la masina.

"Liam, se intampla!"Am spus cu un glas slabit.

"Rezista, Cath!"A tipat el, iar eu incercam sa raman vie.

Cath, este ultimul lucru , care il ai de facut, sa dai nastere unui copil!

Nu te poti lasa infranta de boala, trebuie sa lupti si sa stai pe picioarele tale , pana cand iti vei tine fata in brate!

Doctorii m-au asezat pe o targa si m-au dus direct in sala de nasteri.

Liam I-a urmat , stand langa mine tot timpul.

Asteptam sosirea docotrului , Liam ma tine strans de mana si imi soptea ca ma iubeste la ureche.

Doctorul a venit impreuna cu asistenta....incepe nasterea!

*****

Liam's POV

Dupa chinuri lungi si dureroase, glasul copilului a rasunat in sala de nasteri.

Eram atat de atent la Crystal , ca nici nu am observat ca (,) Catherine isi dadea ultima suflare.

"O pierdem!"A tipat docotrul, iar eu am tresarit , pasand copilul unei asistente.

"Cath! Cath! Nu ma lasa! Nu ma lasa singur! Nu ne parasii! Catherine! "Tipam, dar simteam ca nu ma aude in toata agitatia de acolo.

"Te iubesc! Va iubesc!"Au fost ultimele cuvinte ale ei si  ....a plecat.....

"Am pierdut-o!"A dat verdictul docotrul , iar toata lumea a iesit din salon, lasandu-ma singur cu trupul ei, acum fara viata.

Ii priveam parul ,care de obicei era lung si matasos ,acum doar blond il mai puteai numi.Ochii ii erau inchisi de tot,regretand ca nu-i voi mai vedea nuanta de albastru.

O iubesc atat de mult incat imi este greu sa plec de langa ea.

"Cath, mi-ai fost cea mai buna prietena, ai stat langa mine cand am avut cea mai mare nevoie!Tu esti persoana , care daca nu pleca de langa mine, eu n-as fi picat anul acela la X Factor si n-as fi intrat in trupa in care sunt acum.Iti promit ca vei fi unica si singura persoana , care o voi iubii toata viata! Iti promit ca o voi creste pe Crystal , fara sa uite vreodata de sacrificiul, pe care l-ai facut pentru ea! Promit ca te voi iubi toata viata mea, pana in ziua in care ne vom revedea!"I-am sarutat crestetul capului si am iesit din salon.

"La revedere, ingerul meu!"

M-am indreptat catre salonul lui Crystal ,am tinut-o in brate pana cand ne-au dat drumul sa mergem acasa.

Am umplut-o de sarutari si imbratisari.E singurul lucru pe care-l mai am!

E singurul lucru care mai conteaza acum pentru mine!

Pen-ultimul capitol :'( ...
Parca ieri incepeam aceasta poveste care intotdeauna am crezut ca nu va va place ,dar uite-ne aici .
Va multumesc si va iubesc pe fiecare in parte :)
Cu toate ca , Catherine Ross se termina ,v -as ruga sa aruncati o privire si pe fan fiction-ul meu cu Louis : Young Love.

♡Ily

Catherine Ross[One Direction Fanfiction]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum