Catherine's POV
Nu aterizasem in Londra decat de cateva minute , iar acum sunt incercuita de paparazzi si fane, care imi arunca priviri taioase.
"Inca o fata pe lunga ta lista, Liam?"S-a auzit o voce din multime.Cum adica o noua fata? Care lista? E chiar atat de lunga?
"Liam, unde e Sophia? V-ati despartit?!"A intrebat alta voce.Eram confuza, nu Intelegeam nimic! Care Sophia?
Liam mi-a deschis usa masinii si am intrat, pe cat de repede posibil.
Dupa ce s-a urcat si el, a rasuflat usurat, apoi si-a cerut scuze.
"Ai zis ca esti celebru, dar n-am crezut ca atat de celebru!"Am oftat eu, iar el a chicotit.
"Cine e Sophia?"Am intrebat curioasa, citind pe fata lui o mica ezitare in a-mi spune identitatea ei.
"O sa-ti fac cunostinta cu toata lumea, cand ajungem acasa!"A raspuns, apoi s-a concentrat mai mult pe drum.
*****
Liam a lasat jos valiza mea pentru a deschide usa.
Dupa ce am intrat in casa,am auzit din living mai multe glasuri , razand.
L-am urmat pe Liam, pana cand am ajuns in living.
Pe canapea stateau patru insi, fiecare holbandu-se la mine.
Pe fotoliu statea o fata cu parul saten , incercand sa zambeasca, dar nu era o actrita prea buna.
"Ea este Catherine! "M-a prezentat Liam.
Am dat mana cu fiecare, pana cand am ajuns la un blond.
"Catherine! Sper ca-ti aduci aminte de mine?"A chicotit el.
"Oh, da! Ce-ti mai face copilul?"Am intrebat eu, iar el a ras.
In final am vrut sa fac cunostinta cu aceea fata, dar in timp ce ii intindeam mana, m-a privit idicnata de prezenta mea, apoi l-a convocat pe Liam la un interogatoriu.
Oare ea sa fie Sophia?!
Liam's POV
"Liam, cred ca-ti bati joc de mine?!"A zis Sophia iritata.Stiam ca nu va reactiona bine, dar este viata mea si sunt destul de matur pentru a-mi lua propiile decizii.
"Acorda-i o sansa! Nici macar nu ai cunoscut-o! Poate deveniti prietene!"Am incercat eu s-o calmez, dar s-a enervat si mai tare .
"Prietene?"A pufnit nervoasa."Eu nu am nevoie de o prietena , care doarme in aceeasi casa cu iubitul meu! La revedere!"Au fost ultimele eu cuvinte, inainte sa tranteasca usa de la intrare.
Urasc faptul ca e mereu geloasa, si cand spun mereu nu exagerez!
Am oftat si m-am intors inapoi in living, unde baietii si Cath radeau.Macar ei sa se inteleaga bine cu ea!
Catherine's POV
"Ce ziceti sa ne uitam la un film?"A propus Zayn, iar toti se gandeau ce alegere sa facem.
"Ma gandeam la Toy Story? "Am spus eu, iar Liam a zambit aprobator.
"Nu e de mirare ca sunt prieteni!"A chicotit Harry.
Imi aduc aminte ca atunci cand am vazut prima data Toy Story eram mica , si mi-a placut atat de mult, incat I-am aratat filmul si lui Liam, care a facut o pasiune din el.
Liam's POV
La finalul filmului toata lumea dormea,in afara de mine.
M-am uitat catre Cath, care dormea ghemuita intr-un colt al canapelei.Sunt sigur ca nu era extrem de comfortabil modul cum adormise, asa ca am luat-o in brate, carand-o pana in camera de oaspeti, adica camera ei.
Am asezat-o usor pe pat, apoi am invelit-o cu o patura pentru a nu-i fi frig.
Am iesit din camera si am mers la culcare.
Nu pot s-o inteleg pe Sophia! De ce e geloasa pe Cath?Adica suntem doar prieteni ,nimic mai mult!
Inainte de toate cititi capitolul nou de la Story of My life by MisStrangerB!Te iubesc, Hazuleț!
Va multumesc pentru toate cuvintele frumoase ♥
Va multumesc pentru toata sustinerea :*
Sunteti cei mai tari fani.Vreau sa precizez ca In perioada asta sunt extrem de trista ca nu mai scriu la Darcy Hope Styles...de accea am nevoie decat mai multa sustinere din partea voastra ♥ Poate un comment , un vot si un share pentru prieteni?
Pe data viitoare :*
CITEȘTI
Catherine Ross[One Direction Fanfiction]
FanficCatherine Ross o fata normala, prietena veche a cantaretului Liam Payne.Aveau o prietenie superba, pana cand ea s-a mutat in Irlanda. Oare ce se intampla atunci cand se reintalnesc? Oare totul va fi lapte si miere sau directionerele ii naruie visele...