Liam's POV
Sophia pasea cu tupeu catre noi,odata ajuns langa mine,intinzandu-se sa ma sarute.
Am impins-o de langa mine pe Sophia si am inconjurat-o cu mainiile mele pe Cath,care se holba confuza si speriata la paparazzi.
Ne-am urcat cu totii in masina,mai putin Sophia .
*****
Catherine's POV
"Ar trebuii sa te impaci cu Sophia!"A zis Niall,in timp ce intram in casa.
"Si eu cred la fel!"Am mormait eu.Da ,minteam!In adancul sufletului nu vroiam s-o ierte ,dar asa este mai bine pentru cariera sa.
"Nu pot s-o iert pentru ce a facut in seara aceea in club!"A spus Liam,iar noi ne-am asezat pe canapea.
Hannah ,Louis ,Harry si Hayley s-au scuzat si au plecat acasa,ramanad sa discute despre Sophia doar eu ,Liam ,Zayn si Niall.
"Liam,nu tu trebuie s-o ierti pentru ce a facut in seara aceea!Eu trebuie s-o iert!Iar asta nu trebuie sa-ti afecteze tie relatia!Daca ea vrea ca eu sa diapar ...voi pleca inapoi in Irlanda!"Am zis,apoi am fugit in camera mea ,inchizand usa dupa mine.
Regretam ce am spus!Chiar nu vroiam sa plec,dar daca as este mai bine pentru el..atunci am sa plec!
*****
Liam's POV
Era dimineata.Afara ploua abundent cu tunete si fulgere.Stateam pe canapea si incercam sa-mi fac curaj s-o sun pe Sophia,dar nu reuseam!
M-am gandit sa-i dau un mesaj,iar tocmai cand tastam am auzit din bucatarie o bubuitura .
Am alergat pana acolo,gasind-o pe Cath pe jos ,tusind sange.M-am grabit s-o ajut sa se ridice.
"Cath?"Am tipat,vazand ca nu se opreste din tusit.
Cand s-a oprit ,m-a privit in ochi ,dandu-mi seama ca habar n-avea ce se intampla cu ea.
"C-Ce s-se intampla cu m-mine?"A intrebat ea ,balbaindu-se.Am luat-o in bratele mele ,ridicand-o de pe jos.Si-a lasat capul pe pieptul meu ,pana cand am adus-o la baie ,spalandu-si sangele de pe fata.
O vedeam asa de fragila ,asa de vulnerabila...vroiam s-o protejez de toate necazuriile vietii,dar stiam ca este puternica si -si poarta singura de grija.
"Cath-"Am vrut sa-i spun ceva,dar m-a intrerupt imediat.
"Liam,putem sa nu mai vrobim despre asta!"A soptit ea.
"Tocmai ai scuipat sange!Ai ameteli!Ai dureri foarte mari,dar tu nu vrei sa vorbesti despre asta?"Am izbucnit eu,tipand .
"Este sanatate mea si fac ce vreau cu ea!"A tipat ea la mine.
"Iti spun eu ce faci cu ea!Iti bati joc de ea!"Mi-am luat haina din cuier si am plecat .Am plecat cat mai departe...
*****
Catherine's POV
A plecat.M-a lasat singura in casa lui imensa.
Aveam inca ameteli si dureri ingrozitoare ,asa ca m-am intins dupa telefon si am sunat-o pe Hannah.
Minutele in care o asteptam pe Hannah sa vina,realizam cat de mare este sentimentul de goliciune in sufletul meu,acum cand Liam nu este prin preajma.
Imi dadeam seama cat de proasta am fost alungandu-l de langa mine..
Hannah's POV
Am deschis usa casei lui Liam,intrand si mergand in living,unde am gasit-o pe Cath.Era intinsa pe canapea ,iar fata ii era foarte palida...
"Cath,ce s-a intamplat?"Am intrebat-o ingrijorata.
"A plecat..."A mormait ea cateva cuvinte.Era intr-o stare extrem de proasta...
"Liam?Liam a plecat?Dar de ce ?"Am intrebat,asezandu-ma langa ea .A inchis ochii si a inceput sa planga.
"E numai vina mea!E numai vina mea!"Nu stiam ce sa-I spun ca sa-I ridic moralul.
"Sunt o proasta.."A spus ea,iar apoi si-a scufundat capul in perna canapelei.
"Nu,nu esti!Esti o fata frumoasa,desteapta ,iar daca Liam nu si-a dat seama de asta...atunci e un dobitoc!"Au fost singurele lucruri care mi-au venit in minte,iar dupa ce le-am spus am imbratisat-o ,smulgand de la ea cu forta un mic zambet.
Hayley's POV
Am deschis usa apartamentul meu , aruncandu-ma pe canapea.Eram extenuata dupa patru ture in plus la munca...
Am oftat si mi-am miscat fundul pana in bucatarie.
Am gasit pe masa un buchet imens de trandafiri rosii.Ce naiba cauta asta aici?!
M-am apropiat de el si am citit biletul, pe care-l continea.
O singura luna intr-o mare de zori, un singur soare peste-o mie de nori, mii de iluzii intr-o singura minte… 1000 de ganduri in 2 cuvinte:Te iubesc!
Recunosc biletul mi-a adus un zambet pe buze, dar asta nu inseamna ca m-am indragostit, nu?!
Liam's POV
Am intrat in casa ,lasandu-mi geaca la intrare. Am zarit-o pe Hannah , facandu-mi semn sa nu fac zgomot.
"Eu am sa plec! Dar ai face bine s-o n-o mai ranesti, Liam!"A spus ea incet, apoi a iesit pe usa , facandu-se nevazuta.
M-am indreptat catre canapeaua unde dormea Cath.I-am mangaiat obrazul fin , apoi m-am asezat in fotoliul de langa canapea, adormind incet, incet.
Hmm...se vor complica lucruriile de acum :)Puteti sa lasati o parere,conteaza foarte mult pentru mine și nu va costa nimic :)
Multumesc celor care o fac si promit ca am sa le las o dedicatie data viitoare . :*
CITEȘTI
Catherine Ross[One Direction Fanfiction]
FanfictionCatherine Ross o fata normala, prietena veche a cantaretului Liam Payne.Aveau o prietenie superba, pana cand ea s-a mutat in Irlanda. Oare ce se intampla atunci cand se reintalnesc? Oare totul va fi lapte si miere sau directionerele ii naruie visele...