Catherine's POV
Am deschis ochii ,zarind o asistenta ,care imi umplea perfuzia.
Brusc,toate amintirile de seara trecuta au revenit.M-am uitat la abdomenul meu,care era inconjurat cu un pansament.
"Ce s-a intamplat?Unde este Liam?"Am intrebat asistenta,apoi am incercat sa ma ridic.
"Va rog ,stati linistita!Daca va miscati mai mult,puteti agrava starea bebelusului."Ce?
"Ce bebelus?"M-am incruntat confuza.
"Sunteti insarcinata cu o fetita in luna a treia."Ce?Cum?Cand?Care?
Nu se poate.Trei luni?Iar eu nici macar nu stiam...
"Aa,si iubitul dumneavoastra este afara ,a fost cam socat cand a auzit!"A chicotit ea.Un zambet ciudat mi s-a asternut pe fata.
Sunt insarcinata!
*****
Liam's POV
"E insarcinata..."Am spus total socat in timp ce luam o gura de aer.
Da,e insarcinata!Iar tu ai fost un betiv nenorocit ,care si-a injunghiat sotia si copilul.Bravo!
"Pacienta s-a trezit!"M-a anuntat una dintre asistente.M-am ridicat de pe banca si m-am apropiat incet ,dar sigur de salonul lui Cath.
Imediat cum am intrat,si-a intors instinctiv capul spre mine,apoi a incercat sa se ridice.
"Cath,stai linistita!"Mi-am pus usor pana pe spatele ei,iar ea si-a lasat capul pe umarul meu.
"O sa fiu o mama ingrozitoare!"A oftat ea .
"Daca tu vei fi un parinte ingrozitor,eu ce sa mai zic!"A ras usor la comentariul meu,apoi atentia I-a fost captata de burta inca neformata.
"Ce zici s-o numim Crystal?"
"Crystal Payne!Imi place cum suna!"
Harry's POV
"Harry,nu poti sa dormi prin baruri ca un aurolac!Cred ca am mai discutat asta ..."A spus Simon nervos,macar de data asta nu tipa!
"Cum spui tu!"Am zis ,ridicandu-ma de la masa.
Am parasit cladirea Syco,care mi-a devenit casa pentru cateva luni bune.De ce?
Din cauza unor ochi caprui spre verzi,care m-au orbit si m-au facut sa uit de mine .M-au facut sa plutesc printre nori si sa prind stele cazatoare in palma,dar odata ce relatia s-a sfarsit ...sa zicem ca nu prea mai aveam chef de nimic ,asa ca m-am gandit ca alcoolul este mult mai bun.
Incercand sa ma furisez prin multime,m-am lovit o neindemanatica de pe strada.
Din cauza ei mi-am spart telefonul!Ce tampita!
"Multumesc ca mi-ai spart telef-"Nu am mai putut incheia fraza,cand ochii mei I-au intalnit ochii.....sau mai bine zis ,I-au reintalnit.
"Fie roata si patrata tot se-ntoarce ea odata,Harold!"A chicotit Hayley.
"Simtul umorului nu s-a schimbat deloc!"Am spus eu,iar ea mi-a multumit de compliment .
"Ahm...ai cateva minute libere,adica eu tocmai am terminat tura si poate mergem la Starbucks impreuna!"Mi-a propus ea,iar eu am acceptat imediat.
Poate ca astazi nu este o zi proasta!
*****
"Si...ce-ai mai facut luniile astea...stii tu gand nu ne-am mai vazut?"Am intrebat-o eu ,iar e mi-a aratat mama ,mai exact degetul ei.
"M-am logodit!"A spus ,zambind.
S-a logodit!E fericita!Iar inima mea sangerezea de la cate loviturii a primit de la ea!
"F-Fe-Felicitari!"M-am balbait eu,apoi m-am ridicat de la masa ,fara a mai spune ceva.
Ce am facut?!Ce naiba am facut?!
Stiu!Mi-am pierdut luni din viata,indragostit de o fata.
O fata care la cateva luni dupa ce ne-am despartit ..ea este logodita?!
Hayley's POV
Lacrimiile imi alunecau pe obraji.Imi venea sa ma arunc de pe un bloc ,pentru a scapa de suferinta!
"Hayley?"
"Hannah,m-am intalnit cu Harry!"I-am spus eu printre lacrimi.
"Si ce s-a inatmplat?"
"Am facut ce trebuia sa fac!"
"Hayley,nu inteleg!Ce ai fa-"Am inchis telefonul si l-am aruncat in coltul camerei.
Mi-am lasat spatele sa alunece pe unul dintre pereti.Mi-am strans picioarele la piept si am incercat sa ma gandesc la orice alceva ,dar nu reuseam.
Nu pot sa-l las sa-si sacrifice cariera pentru mine!
El era in mintea si Inima mea...
Iar eu l-am alungat ...
Va multumesc din tot sufletul meu pentru comentariile voastre♡
@FakeSmile14
SofiaClara7656
AndraIuliana5
LilyTheCriminal
MisyMehrsa
-Bumblebee-
DanielaMalik97
AlexandraDeftu
Johana_love
MrsTommo17
MrsPineapple96
MysteriousGiirl
OanaAndron
AlezzElle
Stefania_Stefania
DirectionersRO2014
SofiaClara7656
_lollipop01
Va iubesc pe toate si va astept commentariile si la capitolul asta :3
News.
1.Cartea se sfarseste la capitolul 20 .Stiu ,multi dintre voi cititi cartea ,iar tocmai cand v-ati acomodat cu ea se sfarseste.Dar puteti sa cirtiti restul povestiilor :Dark Angel si Young Love.Ele sunt la inceput si aveti ceva de citit la ele deoarece vor fi destul de lungi.
2.Pregatesc un fan fiction cu Niall,care va fi postat in premiera * primul capitol* pe 25 aprilie,cu o zi inainte de ziua mea.Deci acesta va fi cadoul meu pentru voi!
~Si mai am o surpriza la Darcy si One Thing,care o veti afla si vedea in curand :)
Sunt plina de surprize in perioada asta,va multumesc :*
CITEȘTI
Catherine Ross[One Direction Fanfiction]
FanficCatherine Ross o fata normala, prietena veche a cantaretului Liam Payne.Aveau o prietenie superba, pana cand ea s-a mutat in Irlanda. Oare ce se intampla atunci cand se reintalnesc? Oare totul va fi lapte si miere sau directionerele ii naruie visele...