Capitolul 12 - Suflet mort.

2.3K 183 11
                                    

Catherine's POV

Sunt rani pe care timpul nu le vindeca, dar cu care putem invata sa traim.

"Hayley?"Am spus eu.Da, o sunasem la usa lui Hayley! Nu aveam pe nimeni la care sa apelez in astfel de momente, mai era si Hannah, dar este plecata la Paris cu Louis.

"Cath? Esti bine?"M-a intrebat ea, simtindu-mi glasul trist .

"M-am certat cu Liam..si mama vine deabia maine sa ma I-a."Am mormait eu, iar ea s-a dat din usa pentru a ma lasa sa intru.

L-am zarit pe Harry pe canapea, uitandu-se cu aceeasi fata confuza cu care ma uitam si eu la el.

"Scuze..cred ca mai bine..plec!"Am incercat eu sa ma scuz, dar Hayley ia aruncat o privire ciudata lui Harry.

"Nu e nevoie, Cath! Oricum Harry tocmai pleca acasa!"A zis ea, iar Harry nu a comentat nimic si s-a indreptat catre usa, nu inainte s-o sarute pe Hayley.

*****

Liam's POV

Cand am ajuns acasa, Catherine nu mai era...

Simteam un sentiment frustrant de goliciune.Vroiam sa fie aici, vroiam s-o strang in brate pana se sufoca, vroiam multe lucruri , dar niciunul realizabil acum ca a plecat.

Nu Intelegeam! De ce a plecat? De ce?De ce a rupt bratara si a plecat..?

M-am dus in camera ei si m-am asezat pe pat.Am observat ca pe comoda uitase doua poze.

Prima era o poza cu noi doi cand eram mici, iar cealalta era o poza tot cu noi doi, dar facuta acum cateva zile in parc.Eram amandoi asa de fericiti...oare ce s-a schimbat?! Ce a facut-o sa plece?

Catherine's POV

"Si cand ai avionul programat?"M-a intrebat Hayley.In minte imi aparea poza cu bratara rupta, dar mi-a scuturat capul pentru a arunca ganduriile nedorite .

"Este cod galben de ceata , iar avioanele nu circula, maine dimineata va ajunge mama , apoi ne vom intoarce in Irlanda.."Am spus, iar ea m-a imbratisat.

"Promiti ca facem noi cumva sa ne intalnim?"Cred ca e singura persoana care a vrut vreodata sa se mai vada cu mine dupa ce m-a cunoscut.

"Desigur!"Am zambit eu , apoi Hayley a dat stingerea.

*****

Asteptam in fata garii de unde mama trebuia sa vina sa ma I-a, dar nu venea.Nici telefonul nu-i suna.

Am mai asteptat ceva timp, iar doi ofiteri de politie m-au luat la sectie fara nicio discutie.

"Sunteti fica lui Gwen Ross?"M-au intrebat ei, iar eu am raspuns afirmativ.

"Va anuntam cu regret ca doamna Ross a suferit un accident acum cateva ore, in urma caruia a decedat!"M-au anuntat ei, iar eu am cazut la pamant.

Nu putea fi adevarat..nu putea fi! Trebuia sa fie o greseala...trebuia sa fie o greseala!

"Domnișoara, vi s-a pus la dispozitie o masina de politie , care va va duce acasa! "M-a instintat politistul.

M-am ridicat de la pamant si am parasit sectia , plangand.

Am ramas singura !

Liam's POV

Am sunat-o de dimineata pe Hayley, afland despre Cath ca se afla in fata garii, asteptandu-si mama s-o duca inapoi in Irlanda.

Conduceam haotic pana la gara, refuzand sa verific culoarea semafoarelor.Nu puteam astepta nici o secunda, nu vroiam s-o las sa plece.

Cand in sfarsit am ajuns in fata garii, ea nu mai era! Probabil a plecat!

Am batut nervos cu pumnul in perete si am lasat lacrimiile sa-mi alunece pe obraz.

Ai promis ca nu o lasi sa te paraseasca , iar tu tocmai asta ai facut! Bravo, Liam!

Sa fie oare sfarsitul cuplului Cathiam?
Care moment Cathiam, va placut cel mai mult decand am inceput cartea?
P.S. Va mulțumesc pentru toată sustinerea voastra, iar cel mai frumos lucru pentru mine este sa vad capitolul plin de comm-uri! :* Am uitat sa va precizez ca am incepur o noua poveste:Dark Angel! Puteti lasa întrebării intr-un comm!♥

Catherine Ross[One Direction Fanfiction]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum