Liam's POV
Am deschis usa casei incet, stiind ca baietii dorm.
Mi-am lasat valiza sa se tranteasca pe podea, apoi m-am asezat pe canapeaua din living.
In cateva minute , au coborat toti , sarind pe mine de fericire.
"Liam, credeam ca nu te vom mai vedea niciodata!"A zis Harry, imbratisandu - ma.
"N-am plecat la Polul Nord...am fost.."M-am oprit eu la timp inainte sa ma dau de gol.
"Unde ai fost , mai exact?"Cuvintele suspicioase ale lui Niall, mi-au dat de gandit ca el probabil banuieste ceva.
"Nu conteaza.Si, ce s-a mai intamplat weekend-ul asta?"Am schimbat rapid subiectul.
Telefonul a inceput sa vibreze, aveam un mesaj de la Simon.Am oftat si l-am citit in gand.
*Liam, esti asteptat pentru o conferinta urgenta!*
Of, genial! Asta mai lipsea acum!Le-am explicat baietiilor ca Simon m-a chemat , dar au insistat sa vina si ei.Si uite-ne pe toti asteptand in fata biroului "Domnului Cowell".
"Puteti intra, baieti!"A zis una dintre asistentele lui.
Am intrat si am luat loc pe scaunul din fata biroului, simtindu-ma ca la interogatoriu.
"Liam, de ce ai plecat in Irlanda?"Simon era nervos, probabil nu era una dintre zilele lui bune...
"Pentru a ma relaxa?"Am raspuns nesigur.
"Oh, da!O sa fiu direct, pustiule! Cine este ea?"S-a intors Simon catre mine, aratandu-mi o poza cu Catherine.
Baietii s-au inghesuit sa vada poza.
"Bravo, frate!"A zis Louis, batand palma cu mine.
"Liam imi pierd rabdarea!"M-a anuntat iritat Simon.
"Este o prietena din copilarie!"De data asta cuvintele au rasunat mult mai sigur .
"Sper sa fie cum zici tu! Sper ca nu ai uitat de Sophia?! Directionerele s-au obisnuit cu ea, au inceput s-o placa, iar daca acum o vei schimba...atunci s-ar putea sa pierdem fani! Nu repeta greseala cu Danielle! "M-a avertizat Simon.
Am uitat de Sophia...
La naiba! Trebuie sa-mi deschid telefonul, cred ca am mii de mesaje de la ea! Uneori poate fi sufocanta..
*****
"Buna, Soph!"
"Li, ma bucur ca m-ai sunat dupa un weekend intreg in care ai fost dat disparut!" E clar! Am dat-o in bara de tot , deja a inceput cu sarcasmul...
"Scuze, dar am fost plecat acasa in Wolverhampton."Am incercat sa gasesc o scuza, dar am o premonitie ca nu va merge.
"Oh, atunci sa inteleg ca ai o noua sora? Stii tu! Mica de inaltime, par lung blond si ochii deschisi! "E geloasa pe Catherine?!
"Am inteles ironia ...Catherine e doar o simpla prietena! Nimic special!"Am mintit. Catherine va fi Intotdeauna aceea persoana careia ii voi fi alaturi toata viata.
Asa cum si ea a fost langa mine cand am avut cea mai mare nevoie de sustinere.
"Liam, nu vreau sa te superi, dar pune-te in situatia mea , de a-ti vedea iubitul cu o blonda.."
Dupa ce am asigurat-o ca "blonda" nu este decat prietena mea din copilarie, am inchis telefonul.
M-am intins pe pat si am lasat ganduriile sa pluteasca prin mintea mea.
Mai aveam putin si uitam! Inainte sa plec , I-am lasat lui Cath un bilet catre Londra.Oare a acceptat propunerea mea?Daca a acceptat -o si vine, cum ii voi spune Sophiei? Daca a refuzat-o , cum o voi mai revedea vreodata?
*****
Cautam cu privirea prin multime acel par blond, dar nu-l vedeam ...
Eram sigur ca tot ce fac este o pierdere de timp, pana cand un glas m-a strigat din spate:
"Liam?"Era vocea lui Catherine, care statea in spatele meu.M-am intors, cuprinzand-o Intr-o imbratisare , multumind cerului ca este aici cu mine.
I-am luat valiza din mana si fara alte conversatii am mers spre masina.
Sunt atat de fericit ca este langa mine acum.Am luat-o de mana , tinand-o puternic.Aveam impresia ca daca ii dau drumul o voi pierde in multime...o voi pierde!
Dintr-odata am fost incercuiti de paparazzi, care au inceput sa strige cele mai urate tampenii, pentru a ne atrage atentia sau a spune ceva ce nu vrem sa apara pe camera.
Am vazut ca nu prea ma mai sustineti cu pareri :( Scuze daca v-am dezamagit cu povestea..
CITEȘTI
Catherine Ross[One Direction Fanfiction]
FanfictionCatherine Ross o fata normala, prietena veche a cantaretului Liam Payne.Aveau o prietenie superba, pana cand ea s-a mutat in Irlanda. Oare ce se intampla atunci cand se reintalnesc? Oare totul va fi lapte si miere sau directionerele ii naruie visele...