Capitolul 1 -Niall si Theo Horan.

3.9K 230 22
                                    

Alarma telefonului rasuna in camera mea. Imi deschid ochii si ma ridic lenes din patul cald si comod.

Am urat din totdeauna diminetiile deoarece trebuie sa te ridici din pat, fie ca vrei, fie ca nu vrei.

M-am spalat pe dinti si mi-am pieptanat parul lung si blond , apoi m-am indreptat catre bucatarie pentru a lua micul dejun.

"Neata, raza de soare!"Mi-a zis mama, sarutandu-mi crestetul capului.

O iubesc enorm pe mama.Mereu mi-a fost cea mai buna prietena si Intotdeauna mi-a stiut secretele sau framantariile.

"Neata!"Am deschis usa frigiderului si am luat laptele , apoi am deschis dulapul , de unde am luat cerealele.

Mi-am pregatit micul dejun linistita , asezandu-ma la masa pentru a-l degusta.

"As putea venii dupa scoala la maternitate?"Am intrebat eu.

Mama lucreaza ca doctor la o maternitate.Iubesc sa merg acolo, mereu stau si ma joc cu copii mici , spunandu-le povesti, sau ajut asistentele cu nou-nascutii.

Decand ne-am mutat in Mullingar , am petrecut foarte mult timp la maternitate deoarece mama ma crestea singura, iar eu nu suportam sa stau singura acasa, asa ca o insoteam.

"Desigur! Kate abia asteapta sa-i spui o noua poveste!"Am zambit si m-am ridicat de la masa, lasandu-mi bolul cu cereale in chiuveta.

M-am intors la mine in camera pentru a imi alege hainele.

Dupa lungi cautari in sifonierul meu, am ales un tricou cu imprimeu floral, si o pereche de pantaloni maro.

In picioare mi-am pus o pereche de vans roz, lasand culoriile deschise sa predomine in outfit-ul meu.

Mi-am strans parul intr-un coc lejer , apoi mi-am luat ghiozdanul si am iesit din camera, apoi din casa.

Urasc scoala! Nu pentru ca am de invatat sau de mers la ea! O urasc pentru ca la scoala sunt tocilara clasei , mereu fiind impinsa si jignita.

Am pasit cu incredere in clasa, asezandu-ma in ultima banca.

"I-a uite cine este aici! Caroline ciudata!"A ras unul dintre colegii mei, amuzandu-i si pe ceilalti.Ah, mi-am amintit! E tampitul meu coleg Jake.

"E Catherine, idiotule!"Am marait eu la el.

S-a incrutat la mine, apoi m-a tras de mana, ridicandu-ma din banca.

"Daca mai prinzi curaj , Ross, vei platii!"M-a amenintat Jake.

"Si ce o sa-mi faci?"Am ras eu.

Urasc huliganii ! De ce trebuie sa strice ziua oameniilor buni?!

S-a abtinut sa-mi raspunda la intrebare si s-a retras catre grupul lui de prieteni.

*****

Pfiu! Noroc ca am terminat cu scoala pe ziua de azi! Clasa a doisprezecea nu e o clasa usoara!

Am luat autobuzul pana in centru , de unde am mai mers putin si am ajuns la spitalul din Mullingar.

"Buna, Cath!"Mi-a zis Anne, una dintre colegele mamei.

"Hei, Ann!Ai vazut-o pe mama?"Am intrebat eu.Ma uitam prin jur , era o forfota de nedescris in fata unei sali de operatie.

"Off! Nu intreba! Mama ta este in operatie acum! "A zis ea, oftand .

"Dar poti s-o astepti acolo!"M-am asezat langa un baiat blond foarte agitat.

Se foia pe scaun, de parca ar fi fost el cel care naste.

Dupa minute , in care agitatia lui m-a enervat teribil, am decis sa vorbesc cu el.

"Nu esti cam tanar pentru primul copil?"Am rupt eu tacerea.

M-a privit direct in ochii, apoi a inceput sa rada cu lacrimi.

"Defapt ..este primul nepot! Si, da! Sunt tanar! Am doar 19 ani!"A zis , trecandu-si mana prin par.

"Esti irlandez! Mi-am dat seama dupa accent! Eu sunt Catherine! "Am zis , intizandu-i prietenos mana .

Brusc in mintea mea a aparut poza unui vechi prieten, dar a disparut rapid.

"Niall, dar probabil stiai asta!"A chicotit el,strangandu-mi mana cu putere.Cum adica stiam asta?

Usa s-a deschis, iar mama a venit in brate cu un bebelus micut si gingas , fiind urmata , probabil, de tatal copilului.

"Ce dragut e!"Am zis , privind micuta faptura.

"Cum il cheama?"Am intrebat eu curioasa.

"Theo Horan!"A zis tatal.Era asa dulce.Seamana mai mult cu Niall decat cu tatal.

"Vrei sa-l tii?"M-a intrebat Niall, deschizandu-si telefonul.

"Daca se poate, da!"Am raspuns eu timid.

Mama mi-a incredintat copilul, parasind impreuna cu tatal holul spitalului, intrand in cabinetul ei, lasandu-ma singura cu Niall.

"Prima ta poza , Theo!"A zia Niall, imortalizand momentul in care il tineam pe Theo in brate.

O asistenta a venit si mi l-a "furat" din brate.Mi-am ridicat ghiozdanul de pe jos , iar apoi m-am indreptat spre iesirea maternitatii

"Mi-a facut placere sa te cunosc, Catherine! "A zis el, iar eu I-am raspuns cu un simplu "Si mie", apoi am plecat acasa.

*****

Ma jucam cu boaba de mazare din farfuria mea.Eram cu adevarat plictisita. Ma tot gandeam la lucruri neinsemnate, cum ar fi, ce a fost prima data oul sau gaina?

"Dragut baiatul acela blond!"A zis mama,atragandu-mi atentia cu intrebarea ei .

"Te referi la Niall?"Am intrebat -o eu, iar ea a ras, ridicandu-se si strangand masa.

"Catherine, cred ca a venit momentul sa-ti faci prieteni! Sa iesi in oras! Sa socializezi! Intr-un cuvant , sa te comporti ca un adolescent normal! "Iar imi tine o predica despre adolescenti.

"Mama, am prieteni!"Dupa ce I-am raspuns mamei, ea s-a intors , oftand adanc.

"Catherine, au trecut ani decand te-ai inchis in tine si nu ai mai socializat cu nimeni! Mai exact sase ani!Poate tu inca mai tii la el, dar el, clar, a uitat! "Cuvintele mamei m-au ranit.Aveam ochii plini de lacrimi.Cum sa ma uite? Eram prieteni buni? Prietenii nu se uita, nu-i asa?

Am plecat in camera mea, inchizand usa in urma mea.Lacrimiile alunecau pe obrajii mei.M-am trantit pe pat si am inceput sa ma gandesc mai bine la ce a spus mama.

Da, au trecut sase ani decand nu mai stiu nimic! Da, inca tin la el! Si da, a uitat de mine.E normal, adica, totusi , nu-i poti cere unei persoane sa te tina minte toata viata! Probabil daca ar vedea o poza acum cu mine, nici nu m-ar recunoaste!

Acesta a fost primul capitol! As avea nevoie de multe pareri deoarece vreau sa stiu daca continui sau nu acest Fan Fiction :-)

Catherine Ross[One Direction Fanfiction]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum