Capitolul 14 - Directionere.

2.3K 175 28
                                    

*O luna mai tarziu*

Liam's POV

Dimineata a trebuit sa plec devreme la studio ,lasand-o pe Cath singura.

Cum Harry s-a gandit sa ne lase singuri si sa mearga la o intalnire cu Hayley,noi am integistrat doar putin dintr-o melodie noua si am plecat toti la Nando's,dorinta lui Naill.

Dupa ce Niall a golit toata bucataria restaurantului ,am plecat fiecare spre masiniile noastre.

Logic,fanele au scris pe Twitter unde ne aflam ,asa ca s-a strans o armata de directionere in fata.

Din cauza lui Harry,care l-a luat pe Paul ,noi nu mai avem bodyguarzii .

Am incercat sa ne strecuram prin multimea de fane,dar una dintre ele,m-a prins de haine si m-a tras intr-un sarut pe buze,logic fotografiat.

Am impins-o cu putere ,urcandu-ma extrem de nervos in masina.

"Adolescenta in claduri..."Am murmurat nervos ,in timp ce-mi puneam centura.

Hayley's POV

Dupa ce am terminat de mancat,Harry a achitat nota de plata,apoi ne-am indreptat catre masina.

Afara ne asteptau un grup mare de fane,care au inceput sa traga de el.Ne-au despartit unul de celalalt .Il auzeam pe Harry cum imI striga numele,dar nu puteam sa ajung la el.

Intr-o clipa de neatentie ,am cazut la pamant ,fiind calcata de picioare de fane.

Harry's POV

"Domnule Styles, prietena dumneavoastra nu se mai afla in multime!Sunt doar fane!"Mi-a explicat unul dintre bodyguarzii.

"Trebuie sa fie aici!Nu avea cum sa plece!"M-am rastit la ei.

"Defapt ..am vazut -o plecand,domnule!"A plecat?Cum sa plece?Parca ma iubea...probabil m-am inselat in privinata ei!

M-am urcat in masina la insistentele lui Paul,apoi am pornit spre casa.

Catherine's POV

Telefonul suna in continuu de cateva minute bune.Nu erau mesaje sau apeluri ci notificari pe Twitter.

Multe fane ,probabil,au trimis o poza .Am dat sa vad poza,iar cand pagina s-a incarcat complet ochii mi s-au umplut de lacrimi.

Liam sarutand o fata...

De ce ar face asta?Parca ma iubea....probabil m-am inselat in privinata lui!

"Sunt acasa!"I-am auzit vocea lui Liam.Mi-am sters rapid lacrimiile ,apoi m-am dus in bucatarie sa pregatesc cina.Speram sa nu dau ochii cu el.

"Cath?"I-am auzit vocea din spate,dar am refuzat sa-i raspund.Prea multe ganduri negre imi treceau prin mine din cauza pozei,asa ca nu am mai fost astenta la cutit si m-am taiat.

"Au!"Am tipat de durere.Liam a venit repede cu bandaje si m-a ajutat sa le pun.

"Ai vazut poza aceea cu fana,nu?"M-a intrebat timid.Cu fana?!

"Iti jur ca nu a insemnat nimic!"A adaugat el,dar,sincer,nu-l credeam..

Telefonul meu a inceput sa sune si am raspuns rapid.

Hannah's POV

"In sfarsit a-ti ajuns!"Am rasuflat usurata cand am vazut-o pe Cath intrand in spital impreuna cu Liam.

"Ce a patit?"A intrebat Cath speriata.

"Nu mi-a spus inca nimic,dar am aflat ca a fost calcata in picioare!"

"Eu ma duc sa-l sun pe Harry si pe Louis!"S-a bagat Liam,apoi a iesit din spital.

"Ce se intampla intre voi?"Am intrebat eu.Stiam ca sunt intr-un conflict,numai din faptul ca(,) Catherine nu se uita in ochii lui Liam atunci cand vorbeau.

Cath si-a scos telefonul si mi-a aratat o poza.

"Tarfa naibii!"Am murmurat eu.

"Hannah!"M-a atentionat Cath.

"Scuze."

*****

Hayley's POV

Mii de bandaje imi acopereau fata invinitita ,aproape ca nu mai vedeam nimic.

Usa s-a deschis,iar Harry a intrat ingrijorat in salon.

"Hayley!Imi pare rau!"A spus,asezandu-se langa mine.I-am zarit in coltul ochiului o lacrima,stai!Plange?Plange pentru mine?

"Nu plange!Nu e vina ta!E vina fanelor tale."I-am raspuns eu dur si fara pic de emotie.Mi-a sarutat crestetul capului si a iesit din salon.

Stie ca am dreptate ,dar nu vrea sa accepte asta!

Catherine's POV

"Harry este cel vinovat!Fanele nu au nicio vina!"L-am auzit pe Liam,vorbind cu Hannah despre Harry.

Eram nervoasa ,nu mai puteam tine in mine toate problemele acumulate!

"Nu e vina lui Harry!E vina monstriilor ,care va fac viata un paradis,iar noua un iad!Ne lovesc,ne ranesc ,ne jignesc ,nu ne respecta si nici macar nu se gandesc ca avem si noi sentimente!"Am spus tot ce aveam de spus.Hannah stia ca am dreptate!Numai ea stie cate jignirii a primit pe Twitter,de cate ori i s-a reprosat faptul ca-l iubeste pe Louis,de cate ori a fost impinsa de fane!

Liam s-a ridicat brusc si mi-a plesnit obrazul.Mi-am pus mana pe zona rosie si usturătoare a obrazului.

Lacrimiile din ochi nu erau din cauza durerii fizice ,ci a celei din suflet.

Hannah m-a ajutat sa ma ridic,apoi am facut ce stiu sa fac cel mai bine,am fugit.

"Catherine Ross!"I-am auzit vocea lui Liam ,tipand.

Catherine Ross este cea care il iubeste pe Liam Payne!

Din pacate ..aceasta Catherine Ross a murit odata cu aceea palma...

Odihneasca-se in pace!

*Sper ca nu v-ati suparat pe mine dupa acest capitol! Nu toate directionerele sunt asta, dar stiti ca exista si altfel de fane, care le ranesc pe iubitele baietiilor.Tot respectul meu pentru fanele care nu-si baga nasul in viata personala a lor.

Sunt curioasa sa vad ce parere aveti de ce s-a intamplat in capitolul asta!Asa ca va astept parerea si comentariul!*

Catherine Ross[One Direction Fanfiction]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum