4

3.4K 156 40
                                    

Bu bölümü almış olduğum ısrarlar ufak bir oyun ve yb yb at diye tepeme çöken bayanqueen88 den dolayı atıyorum al canım oku bol bol artık 5 gün yb atmam çünkü yoğunum ve ilham yok beyzaya ve diğer okucak olanlara iyi okumalar vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfeeeeen🙏🏻 🤓........

Okuldan çıkışımla beraber yine hamburgercideydim. Hiç halim yoktu ve gelen müşterilere güler yüzlü olamıyordum. Patron bunu farkedip beni mutfağa aldı ve bugünlük burda çalışmamı söyledi. Onu onaylayıp işe koyuldum hamburgerleri hazırlarken etin kokusu yavaş yavaş midemi bulandırmaya başladı. Yanımda duran arkadaşım hava almamı sağlamak için arka tarafa çıkardığında tüm temiz havayı içime çekmeye gayret ettim.

Kısa bir süre sonrada patronun aniden yanıma gelmesiyle tüm havamın kaçtığını düşünürken patronum beni şaşırtarak eve gidip dinlenmemi istedi.
Onu onayladıktan sonra hızla burdan çıkıp eve doğru yola çıktım. Otobüsten inip yürümeye başladığında evimizin karşısında koca bir nakliyat kamyonu gibi bişeyi görmem bir oldu.

Sanırım birileri taşınıyordu. Yavaş yavaş hem yürüyüp hemde o tarafa doğru baktım. Bi kaç erkek eşyaları içeri taşıyordu. O sıra evden dışarı tanıdığım o yüzün çıkması bir oldu. Olduğum yerde şaşkınlıkla kalıp beklerken. Bir yanım görünmeden eve girmeyi diğer yanımsa onunla konuşmayı istiyordu. Çelişkide kalmış bir şekilde dikilirken Camila beni farkedip  "heyy" diye seslendi.

Kendimi adım atmak zorunda hissedip evinin önüne doğru adımladım ve sırt çantamı tek omzumda tutarak onun yaptığı gibi "heyy " diye seslendim.
Karşıdan karşıya geçerek yanıma geldiğinde. Barda yaptığım gibi beni taklit ederek" benimi takip ediyorsun? yoksa" dedi. Ona gülümseyip "aynı soru benimde aklımdan geçiyordu aslında" dedim. Bana gülümseyip suratıma ciddi bir şekilde bakarak " iyi misin?" Çok yorgun görünüyorsun." Diye sordu.

Omuzlarımı silkerek "iyiyim biraz dinlensem geçer" dedim. Anladım dercesine mırıldandığında "vay be komşu oluyoruz ha bence sen beni takip ediyorsun" dedim. Bana şaşkın bir şekilde cidden mi bakışları atarken sen nerde oturuyorsun ki? diye sordu. Düşünüyormuş gibi yaptıktan sonra "ımmm tam olarak şuan önünde olduğumuz evde" diyip parmağımla arkayı gösterdim. Şaşkın bakışları hala yüzünde gezerken tam bişey söylemek için ağzını açtığında lüks bir araba evinin önünde durdu. Bu Troy dan başkası değildi. O tarafa bakıp sustuğunda bende daha fazla durmak istemiyerek. "Eve girsem iyi olur " diyerek bahçeye yöneldim.

Arkamdan sadece" tamam" dediğinde evin kapısını çalıp bekledim. Kapı açıldıktan sonrada arkama bile bakmadan içeri girdim. Kendimi hemen yatağa atmayı planlasamda annemin beni bu saatte evde bulma şaşkınlığını gidermek için bugün izinli olduğumu özet geçtim. Biraz sohbet ettikten sonrada odama çıkıp pencereden baktım. Troy'un tişörtünü çıkarmış bir şekilde eşyaları taşıdığını gördüm. Gövde gösterisi yaparak Camilayı etkilemeye çalışması gözlerimi devirmeme neden oldu.

Yakalanmak istemediğim için onları izlemeyi kesip yatağıma uzandım. Gözlerimi kapattığım an güzel bir uykuya dalmam bir oldu. Kardeşim Taylor'ın sesiyle gözlerimi açtığımda "abla uyan hadi" diye sesleniyordu. Ona gözlerim kısık bir şekilde bakıp üstüme doğru çektim. Yatağa düştüğünde kıkırdayıp hemen onun üzerine doğru bacağımı atarak kollarımıda ona doladım.

"Ya abla çocuk gibisin kalk hadi." Diye şikayet ettiğinde. Oda benim gibi gülmesine engel olamıyordu. "Saat 6 oldu kalk ve aşağı gelde bişeyler yiyelim." Dediğinde 'peki' diyerek onu onayladım ve üstünden çekildim. Hemen yataktan kalkıp kaçtığında "bu arada Normani aradı evde olduğunu söyleyince seni almaya gelceğini söyledi."  Dedi.

Against NeighborHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin