23

2.7K 124 65
                                    

Lauren arabada navigasyonun söylediği yöne doğru ilerlerken önünde 5 saatten daha fazla bir yolculuk olduğunu gördü navigasyondaki kadının sesi şimdiden sinirlerini bozmaya başlamıştı. Arabada ne olduğunu gerçekten bilemiyordu ama tahmin ediyordu. Yinede kesin bir bilgisi olmadığı için içi içini yiyordu. Arabanın sağını solunu inceleyip torpido gözünü falan açarak içine baktı hiçbir şey bulamadığında küfür ederek sürmeye devam etti.
Şuan deli gibi kardeşlerini arkadaşlarını ve annesini merak ediyordu. Bu duruma ne zaman geldim ben, Troy'u tanımadan önce uğraştığım şeylere bak, bide şimdi uğraştığım şeye bak, diyerek kendi kendine güldü.

Sonra aklına Camila geldi. Onu iyiki tanıdığını düşündü. Onun ne yaptığını, bu durumdan haberi olup olmadığını merak ediyordu. Haberi olsa izin vermezdi diye düşündü kendi kendine illaki müdahale ederdi dedi. içinden, ya Camilada Troy'un elindeyse, diye düşündü. Ya Camila'nın kendisine yardım ettiğini öğrendiyse ve oda tehlikedeyse diye düşündü. Telefonunun kapalı olması ve sekretere bağlanmasıda bu düşüncesini arttırıyordu. Sonra kendi kendine kuruntu yapıyorsun diye düşündü. Öyle olsa, Troy Camila da burda diye belirtirdi belki diye düşündü. içinde bir yerde bir huzursuzluk vardı. Camila'ya bir şey olduğunu düşünüyordu. Ona bir şey olduğunu düşünmesi kalbinin acımasına sebep oldu. Umarım iyidir diye düşündü ve en iyisinin düşünmeyi bırakıp müzik açmak olduğuna karar verdi.

(Burdan 1 haftalık ömrü olan kulaklığımı yaad ediyorum ve kulaklığı bozulan diğer okuyucularımın kulaklığınıda aynı şekilde yaad ediyorum😂😂)

Camila Dinah'ı başka bir arabaya alıp doğruca hastaneye götürülmesini sağlamıştı. Karnındaki sıyrık kanamaya devam ediyordu ve buda kan kaybetmesine sebep oluyordu. Havlu gibi bir şeyi karnına bastırıyor kanamayı en aza indirmeye çalışıyordu. Telefondan birini arayıp Lauren'ın kullandığı arabanın aynısından temin etmesini istedi. Biriside sürekli olarak Lauren'ın konumunu belli ediyordu. Şarjı azalmıştı ve bu küfür etmesine sebep oluyordu. Arabada bir adam daha vardı. O adam Lauren'ın arabasına binip yola devam edicek tabi mallarıda başka arabaya alıcaklardı. Bunun için başka bir ekipte tekrar arabanın peşindeydi. Arabaya 1 saatlik uzaklıktalardı bu yüzden olabildiğince hızlı gidiyolardı.

Lauren'ın ailesinin tutulduğu yeri öğrenmiş orayada bir ekip yollamıştı. Troy başlarında değildi bu yüzden onları kurtarması zor olmucaktı. Hacker arkadaşı Troy'un kimlerle irtibata geçtiğini öğreniyor. Camila'ya anında konuşmaları dinletiyordu. Bir adamı Robin ve adamlarını evden temizlemiş hepsini güvenli bir yere alarak yaralıların tedavi ettirilmesini sağlamıştı. Ölen yoktu ve buda iyi bir şey di. Karısını ve çocuğunuda ne olur ne olmaz diyerek bekletmeye devam ediyordu. İlerlemeye devam ederlerken bir telefon aldı ve telefondaki kişi Lauren'ın kullandığı arabanın Lauren'ın annesinin üzerine olduğunu söyledi. Ülke kapısından geçerken uyuşturucudan yakalanmış olsaydı. Direk olarak Lauren'ın ve onun annesinin başını yakmış olucaktı.

Camila Troy'un ne kadar zeki bir plan yaptığını düşündü ama yeterince zeki değildi. Troy babasını arayıp Camila'yı oyalayıp oyalamadığını sordu. Robin zorla telefonda konuşarak sanki Camila yanında varmış gibi davrandı. Troy Camila'nın babasıyla olduğunu düşünüp evde kalıp Lauren'ın gittiği. Güzergahı kontrol ediyordu. Arabada bir izleme cihazı vardı. Olurda Lauren başka yöne dönerse ve kaçtığını anlarsa ailesine anında zarar verip onu yolundan döndürebilecekti.
*****
Lauren arabada müziğe konsantre olmaya çalışıyor Ariana'nın Dangerous Women şarkısını dinleyerek. Hem Camila'yı hemde, Troy ailesine bir şey yaparsa onu nasıl öldürüceğini düşünüyordu. Bunu düşünmek ona keyif verdiği için aklından çeşitli çeşitli işkenceler geçiyordu. Bir ata bağlayıp onu yerde sürükleye bilirdi. Sonra vücudunda soyulmuş yerleri dahada soyarak vücudunda kesikler açıp açılmış yaralara tuz dökebilirdi. Kafasına bir torba geçirip havasız kalıp bayıldığı anda onu tekmeleyerek kaburgalarını incitebilirdi. Bir bira şişesinin üstüne oturtup tüm gün öyle yürümesinide sağlayabilirdi. Dilini, dudağını ,kulağını ,göğüs ucunu delip oralara ağır şeyler takabilirdi.

Against NeighborHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin