Her ne kadar 3 kişi yorum yapmış olsada teşekkürler 3 kişi ❤️ ponçik kalbim dayanamayarak size bölüm atıyor. Kıymetimi bilin lütfen yeni bölüm sizden gelen tepkilere bağlı olarak yarın yada pazar günü gelmiş olur. 😉İyi okumalar ballarrrr😘😘
Camila
Eve geçtiğimde biran önce üzerimdekilerden kurtulup kendimi duşa attım. Duştan çıktığımda makyajımı iyice temizleyip üzerime rahat bişeyler geçirdim. Pencerenin önündeki koltuğuma oturup saate baktım saat 2.30 olmuştu. Lauren'ın odasının ışıkları yanmıyordu. Buda hala bardan dönmedi demek oluyordu.
Saçlarımı kurutmadığımı fark ettiğimde. Saçlarımı kurutmak için yerimden kalktım. Kurutma işlemim bittiğinde. Telefonumu ele alıp gelen mesajlara baktım.Umay çalışan kişilerin resim ve adlarını attığında. Lauren'ın kulağına bişeyler söyleyen kızın adının Amy olduğunu öğrendim. Tekrar kızı ekran resmi alıp araştırması için Umay'a attıktan sonra Dinah'ı aradım. Bugün neden gelmedin diye sövmeye başladığımda. Bi adamla randevusu olduğu için gelmediğini söyledi. Tüm detayları anlatması için baskı yapmaya başladığımda. Çocuğun onun elini tuttuğunda elinin içinde çocuğun elinin kaybolduğunu söylediğinde kahkahalarıma engel olamadım. "İnsan kazma elli olunca böyle oluyormuş demekki" diye laf soktuğumda. "Küçük göğüslü olmak nasıl bir duygu sen ondan haber ver yada göğüssüz olmak " diye laf soktuğunda
"Sen benim göğüssüz halimle bile peşimden koşan kişilere sor onu" dediğimde "oooooooooo" yapmaya başladı. Onunla didişmeyi çok seviyordum. Dinah benim çocukluğumdan beri koşulsuz yanımda olan tek arkadaşımdı. Gerçek beni en iyi o bilir. Benden ve hayatımda olup biten çoğu şeyden bir tek o haberdar olurdu. Onunla konuşmaya devam ederken bir arabanın Lauren'ın evinin önünde durması bir oldu. Dinah'a "yarın okulda görüşürüz hadi kapat" dediğimde. Oflayarak telefonu kapattı.
Lauren gelmişti. Arabada iki kişi vardı. Sanırım diğeri mani dediği arkadaşıydı. Lauren arabadan inip camdan hala mani ile konuşurken onu izledim. Sonra geri çekilip el salladı ve arabanın hareket ederek ordan uzaklaşmasını izledi. Kafasını kaldırıp benim camıma baktığında ışıklarım kapalıydı ama beni görmemesi için hemen biraz aşağı kaydım. Biraz daha cama bakmaya devam ettikten sonra cebinden anahtarını çıkartıp evin kapısına doğru yöneldi. Kapıyı açıp içeri girdiğinde camıma bakmış olmasının mutluluğuyla ufak bir çığlık attım.
Odasının ışıkları açıldığında perdesi yarı açıktı. Çantasını ve ceketini yere attıktan sonra yüz üstü yatağa doğru kendini attı. Bir süre kalkmadığında sanırım bu şekilde uyuyacak diye düşünmeye başladım. O sıra kalkıp tişörtünü çıkardı ve banyoya doğru yöneldi. Saçını topuz yapmış bir şekilde çıktığında. Pantolonunuda çıkartıp öylece yerde bıraktı. Dolaba gidip üstüne uzun bir şey geçirdiğinde perdesinin açık olduğunu farkedip buraya yöneldi. Hemen tekrar yerime sindiğimde tekrar bu tarafa doğru baktı. Yanaklarını şişirip oflayarak buraya baktığında çok tatlı görünüyordu. Yüzümdeki sırıtışla onu izlerken. O perdeyi çekip ışığını kapattı. Sanırım uyku vaktimiz gelmişti.
Yerimden kalkıp yatağa giderek kendimi uykunun kollarına bıraktım. Sabah alarm sesiyle uyandığımda okulun olduğunu hatırlayıp okulun açılmasında emeği geçen herkese küfür etmeye başladım. Banyoya girip kendime çeki düzen verdiğimde hemen pencereye koşup Lauren'a baktım. Perdeleri hala kapalıydı. Buda hala uyuduğu anlamına geliyordu. Gülümseyip aşağı indiğimde
Kahvaltım görevliler tarafından çoktan hazır olmuştu bile.Troy beni bugün almaya gelmeyeceği için kendi arabamla gidicektim bu yüzden ağırdan aldım. Evden çıktığımda Lauren'ın perdeleri açıktı. Onu görmek istiyordum bu yüzden arabaya binip onun göremiceyeceği ama benim görebiliceğim bir yere arabamı park edip beklemeye başladım. Lauren evden üstünde göğüs dekolteli beyaz gömleği kolları yarıya kadar katlanmış. Altındada krem renkli dar bir pantolon vardı. Böyle çok fazla seksi görünüyordu. İşe nereye gittiğini çok merak ediyordum. Bu yüzden otobüse bindiğinde onu takip ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Against Neighbor
FanfictionKarmaşık ve sorunlu 2 kızın hayat mücadelesi Anlamsız renksiz ve soluk hayatlarında birbirlerine aşık olunca neler değişicek merak edenler okumalı. Uyarı: Bu bir girlxgirl hikayesidir. Rahatsız olabilicek olanlar lütfen okumasın