Yoğun istek ve beklentiler üzerine bir yb atıyorum hepiniziye iyi okumalarrr veeee
3K olduk 3K yeyyyyyy💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻 yaşasınnnnnn çok mutluyum cidden yeni okuyucuları gördükçe güzel yorumlar aldıkça dahada mutlu oluyorum hepinize çok teşekkür ederim iyiki varsınız hepinizi çok ama çok seviyorummmm 😘😘😘😘😘Yazardan
Camila elindeki kozların sevinciyle eve gitmiş, ve dosyaları daha detaylı bir şekilde incelemişti. Bundan sonra daha çok şirkete gitmeyi ve şirketteki bilgisayarlarada bir göz atmaya karar verdi. Kendi kendine neler yapabiliceğini bu işin içinden babasına çaktırmadan nasıl çıkabileceğini düşündü. Bir süre sonra başı ağrımaya başladığı için oturduğu yerden kalkıp odasına gitti. Saate baktığında Lauren'ın gelmesine yakındır diye düşünerek pencere kenarına gitti.
Onunla komşu olmasının en güzel yanı buydu. Onu girip çıkarken azıcıkta olsa görebiliyordu. Şimdilik bu bile ona yetiyordu. Mani'nin arabasının geldiğini gördüğünde. Heyecanla arabanın içine baktı. Lauren bişeyler daha konuştuktan sonra Maniye sarılıp arabadan indi. Arabadan indiğinde Camila onu incelemeye başladı. Deri ceketinin arasında görünen kolyeyi gördüğünde istemsizce sevinç çığlığı attı. Bu onun odasına bıraktığı kolyeydi. Lauren'ın o kolyeyi takmış olmasına sevinirken, Mani evin önünden uzaklaşmış Lauren ise arkasından el sallamıştı. El sallaması bitince kafasını kaldırıp Camila'nın penceresine bakmıştı. Camila anında yerine sinerken Lauren elini kolyesine götürüp tuttu ve derin bir iç çekerek Camila'nın penceresine bakmayı bırakarak eve girdi.
Camila yerinden kalkıp hemen perdesini çekti ve sevinçle dans etmeye başladı. Lauren Camilayı sözleriyle ne kadar iterse itsin bakışlarıyla bunu yapamayacağını belli ediyordu. Camila bu umutla savaşmaya devam ediceğine yemin etti. Sonra dans etmeyi kesip yatağına giderken baş ağrısının geçtiğini fark etti. Kendi kendine benim başım ağrıyordu ne ara geçti diye düşündü. İşte bu hep Lauren'ın etkisi diyerek yatağına geçti ve kendini uykunun kollarına bıraktı.
Lauren akşam üstü iş yerinden geldiğinde eve girdi. Taylorla sohbet etmeye başladıklarında. Taylor ona Camila'nın eve geldiğini söyledi. "Anlatmasanda bir şeyler var ikinizin arasında biliyorum." Dedi "üzgün görünüyordu. Bir ara odana çıkmak istediğini söyledi. Bende izin verdim." Dedi. Lauren onu onaylayıp onun odasına girmenin sevinciyle hemen odasına çıktı.
Kapısını açıp içeri girdiğinde. Camila'nın kokusunu aldı. Taylor onun geldiğini söylemesede onun odasına geldiğini anlayabileceğini düşündü. Etrafa baktığında yatağının üstünün hafif bozulmuş olduğunu gördü. Oraya doğru ilerlerken gözü komidindeki kolyeye kaydı. Kolyenin Nutella şeklinde olduğunu gördüğünde istemsizce sevinmeye başladı. Onunla yaptığı kahvaltıyı ve ona Nutellayı ne kadar sevdiğini söylediğini hatırladı. Bunu unutmamış olmasına sevinirken onu hemen boynuna geçirdi ve yatağına uzandı. Kolyeyi izleyerek uyuya kaldığında. İşe gitmek için tekrar gözünü açtı. Bara gidip geldikten sonra Mani onu eve bıraktığında arabadan inip Camila'nın camına bakarken onunda orda olduğunu gördü.
Camila'nın onu izlediğini zaten biliyordu. Çünkü onu bir kaç kez yakalamıştı. Daha fazla beklemeden evine girdi ve tekrar camdan Camila'ya baktı. Perdenin çekilmiş ve bir gölgenin dans ettiğini gördüğünde. Bu kişinin Camila olduğunu düşünüp sevinerek uyumaya gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Against Neighbor
FanfictionKarmaşık ve sorunlu 2 kızın hayat mücadelesi Anlamsız renksiz ve soluk hayatlarında birbirlerine aşık olunca neler değişicek merak edenler okumalı. Uyarı: Bu bir girlxgirl hikayesidir. Rahatsız olabilicek olanlar lütfen okumasın