19

3K 126 52
                                    

Depodan çıktıktan sonra ikiside hiç
Bir şey demeden sınıfa gittiler. Dinah ve Ally onlara kızmalarını bekleselerde ikiside onlara kızmamıştı bu yüzden şaşkınlardı. Okul bitimine yakın Camila müdürün yanına gidip "okuldakilerin kaynaşması adına bir parti düzenlense nasıl olur acaba?" diye fikrini sunmuştu. Müdür "iyi olabiliceğini fakat masraf edemeyeceğini" söylediğinde Camila tahmin ettiği gibi olmasına sevinip "okul adı altında yardım edebileceğini" söyledi. Müdürde bu laftan sonra başıyla onaylayarak kabul etti.

Camila onayı aldıktan Sonra Lauren'a mesaj atıp broşür tasarlamasını istedi ama tabikide para alıcaktı. Bunu okulun vericeğini bahane ederek onun para almasını sağlıcaktı. Lauren kabul ettiğinde. Tanıdığı bir otel sahibini arayıp rezervasyon yaptırdı. Bir kaç oda ve daha sonrasında koca salonu ve barı için anlaştı. Mekan işide hallolduğunda. Lauren'a tekrar mesaj atarak akşam kızlarla beraber hep beraber buluşup plan yapmayı teklif etti.

Lauren onu onaylayıp barda buluşmayı teklif ettiğinde Camila kabul edip Dinah'a haber verdi. Lauren Camila'nın ona yardım ediyor olmasına seviniyordu. Ally ve Normani'yi durumdan haberdar ettikten sonra Camila'nın bahsettiği broşürlerle ilgilendi. Bu bir maskeli balo olucaktı ve buda işlerini dahada kolaylaştırıyordu. Balonun 3 gün sonra olucağına dair bir şeyler tasarladıktan sonra. Camilaya tasarladığı şeyin resmini çekip attı.

Camila çok beğendiğini söylediğinde. Elinde telefona bakıp salak salak sırıtıyordu. Lauren'ın patronu odasından çıkmış Lauren'ı sırıtırken gördüğünde kapısının önüne kadar gelip "seni kim böyle güldürüyorsa onu kaybetme uzun zamandır seni böyle gülerken görmemiştim." Dedi Lauren hemen elinden telefonu bırakıp utanıp başını eğdiğinde patron gülüp tekrar odasına gitti.

Lauren gülümsemesine engel olmazken broşürü bastırmak için matbaaya yolladı. Ve acil olduğunu söyleyip bugün içinde teslim almak için anlaştı. Lauren'ın mesaisine bitmeye yakın broşürler geldiğinde onlarıda alıp işten çıktı. Otobüse binip eve geçtiğinde yemek yiyip biraz dinlenmek için yatağına uzandı.

Camila okuldan sonra babasının yanına gidip babasına biraz şirket işleriyle ilgilenmek istediğinden bahsetti. Babası bu duruma sevinip. Onu onayladı. Ve bir kaç dosyayı önüne koydu bile. Babası yemek yemeye gittiğinde Camila bilgisayarın başına geçip şirketle ilgili bilgi toplamaya çalıştı. Babasının bilgisayarının temiz olduğunu gizli işler olmadığını gördüğünde babası yapmadığı için sevindi. Ve şirketteki yapılan işleri yazıcıdan çıkardı. Bi ara Troy'un babasının bilgisayarınıda kontrol ettirmesi gerektiğini bi kenara not alıp babası gelince onunla beraber birkaç toplantıya girip daha sonra iş yerinden çıktı.

Evine gittiğinde biraz dinlendi ve Lauren'a mesaj attı. "İsterse beraber bara geçebileceklerini söylediğinde." Çekinerek beklemeye başladı. Lauren onu onaylayıp kabul ettiğinde. Sevinçle çığlık attı. Ve "5 dakikaya çıkıcağını" söyledi. Lauren "tamam" diyerek onayladıktan sonra 5 dakika sonra ikiside aynı anda dışarı çıktı. Arabaya yaklaşıklarıda sadece birbirlerine gülümsediler ve Camila kilidi açtığında arabaya bindiler. Lauren broşürleri Camila'ya gösterip arka koltuğa bıraktı. Arka koltuğa baktığında aklına gelen manzarayla yüzünü buruşturdu morali anında bozulurken ses etmeden önüne döndü ve dışarıyı izledi.

Hiçbir şey konuşmadan bara geldiklerinde Mani ve Ally içerde sohbet ediyordu. Onlarda içeri girdikten bir süre sonra Dinah da geldiğinde kadro tamamlanmış oldu. Kızlara maskeli balodan bahsettiklerinde. Normani "bende mi geliyorum?" diye sordu. Lauren "aynen sende geliyorsun" dediğinde. Normani "ama bu şimdi mi haber verilir? ne giyicem ben?" diyerek yakınmaya başladı.

Haline hepsi gülerken hiç birinin giyecek bir şeyi olmadığını fark ettiler. Camila bir tanıdığı olduğunu ordan kiralayabileceklerini söylediğinde hepsi onayladı. Sonra plan için konuşmaya başladılar. Ally bunu yapmak istemediğini söylediğinde. Lauren onu ikna etmeye çalıştı. Dinah ona "bu işte hep beraberiz Ally kimse bu işten vazgeçmicek" dediğinde Ally ona bakıp daha sonrada kabul etti. Lauren Dinah'a minnettar bakışlarından atıp.
Önüne döndü biraz daha konuştuktan sonra herkes görevini belirlemiş oldu. Yarın broşürler dağıtılıp asılıcak ve ilk adım atılmış olucaktı.

Against NeighborHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin