Camila
Sabah gözlerimi açtığımda sevgilimin mis kokusunu içime çekip biraz uzaklaşarak ona baktım. Hala uyuduğunu gördüğümde onu izlemeye karar verip hiç kıpırdamadan bu güzelliğin tadını çıkardım. Tüm yüz hatlarını hafızama tekrar tekrar kazıyıp onunla aşk yaşarken onun güzelliğinden sarhoş olmak tabirinin ne demek olduğunu anlayabiliyordum. Ben onda kaybolurken o yavaşça gözlerini kırpıştırıp uyanmaya başladı. Gözlerini açtığı anı izlerken onun uyandığını izlemenin ne kadar güzel olduğunu bir kere daha hatırlamış oldum. Yeşil gözleri beni bulduğunda.
Mutlulukla parladı ve yüzünde koca bir gülümseme oluştu. Boğuk çıkan sesiyle "Sen beni mi izliyorsun bakıyım?" dediğinde gülüp "Evet sevgilim değil misin? izleyemez miyim?" Diye sordum. Oda bana güldükten sonra "Öyleyim ve tabiki izleyebilirsin" dediğinde "E yani güzelliğinden birazda ben yararlanayım" dediğimde gülüp "Senin gözlerinse söz konusu neden olmasın? " dedi. Dudaklarına uzanıp ufak bir öpücük kondurduktan sonra "Hadi kalkalım ben acıktım." Dediğinde üzerinden çekilip yatakta oturur hale geldim. "Olur ama önce duş almak istiyorum." dediğimde gülüp "Olur sen duş al bende kahvaltıyla ilgileniyim" dediğinde "tamam" diyerek yataktan kalkıp duşa ilerledim.
Duştayken dün geceyi düşünüp ne kadar anlayışlı bir sevgilim olduğunu düşünmeden edemedim. Bana hiç soru sormuyordu ve her zaman anlattığım kadarıyla yetiniyordu. Hiçbir şeyi kurcalamıyor. Beni olduğum gibi kabul etmekten ve her ona geldiğimde beni sarıp sarmalamaktan çekinmiyordu. Annemle yaşadıklarımı düşündüğümde aslında hiçbir şey yaşamadık diye özetlemem daha doğru olurdu. Çünkü: o yoktu ve hiç olmamıştı. Akşam yemeğe davet ettiği aklıma geldiğinde kendi kendime gitmeli miyim acaba ?diye düşündüm. Gitmek istediğimden emin değildim. Çünkü ne ile karşılaşacağımı bilmiyordum. Babamda orda olucaktı muhtemelen ve onun ne tepki vereceğinide bilmiyordum.
Kendimi buna hazır hissettiğimden emin değildim ama ne düşünücekleri umrumda değildi. Lauren hep benim yanımda olsun, hep benim gözlerime baksın ve hep bana ait olsun yeterdi. Onu ailemle tanıştırmak ve karşı komşuma aşık olduğumu söylemem gerekiyordu. Duşta düşünmekten çok fazla banyoda kaldığımı fark ettiğimde. Suyu kapatıp duştan çıktım ve bornoza sarılıp kendimi kuruladıktan sonra odaya geçtim. Saçlarımı tarayıp kuruttuktan sonra dolaba gelip kendime giyecek bir şeyler ayarlayıp. Giyindikten sonra aşağı indim. Evde kimsenin olmadığını fark ettiğimde.
Salondaki herşeyi hazır kurulu bir masa gördüm. Masada herşey vardı ve en sevdiğim kahvaltı türü buydu. Muzlu süt olduğunu gördüğümde hemen uzanıp onu elime aldım ve içmeye başladığımda masaya bırakılan domateslerle beraber belime dolanan ellerle mutluluğum katlanmış oldu. Ayakta olduğum için bana sıkıca sarılmıştı. Sütü masaya bırakıp ona döndükten sonra kollarımı boynuna doladım ve dudaklarına ufak bir öpücük kondurup "Herşey çok güzel görünüyor" dedim. Güldükten sonra "Senin kadar güzel değiller ama birde tatlarına bakmalısın" dediğinde gülüp "tamam o zaman" diyerek geri çekildim.
Sandalyemi çekip oturmamı sağladıktan sonra karşıma geçip oturdu ve bir şeyler atıştırdıktan sonra beraber masayı topladık. O sıra telefonu çaldığında telefonu açıp konuşmaya başladı ve "Herşey hazır mı?" diye sorduğunu duydum. Kendi kendime ne hazır mı? diye düşünürken "Tamam geliyoruz" diyerek telefonu kapattı. Bir yere gideceğimiz kesindi ama neresi olduğunu bilemiyordum. "Nereye gidiyoruz?" diye sorduğumda. "Sürpriz" olduğunu söyleyerek üstünü değiştirmek için hızla odaya koştu.
Daha çok sorularımdan kaçıyormuş gibiydi. Çünkü üstünü değiştirmeden geri inmişti. Bunu söylemek istesemde süprizin ne olduğunu merak ederek heyecanlanmaya ve soru sormamaya karar verdim. Evden çıktığımızda arabama binip anahtarları aldı. Sürücü koltuğuna geçip yola çıktığında müzik açıp arkama yaslanıp yolu izlemeye devam ettim. Dinah'ın evinin olduğu yere yaklaştığımızda içeriye girmeden kornaya bastı ve Dinah arabayla dışarı çıktığında önden ilerleyip sürmeye devam etti. Arkama baktığımda Dinah'ın yanında Normani ve Ally'ninde olduğunu fark ettim. Önüme tekrar dönüp gülümsememe engel olmazken Lauren'ın beni izlediğini fark ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Against Neighbor
FanfictionKarmaşık ve sorunlu 2 kızın hayat mücadelesi Anlamsız renksiz ve soluk hayatlarında birbirlerine aşık olunca neler değişicek merak edenler okumalı. Uyarı: Bu bir girlxgirl hikayesidir. Rahatsız olabilicek olanlar lütfen okumasın