Tadaaaaaa işte yb fakat özellikle belirtmek istiyorum.
DİKKAT DİKKAT SMUT İÇERİK MEVCUT lütfen okumak istemeyenler rahatsız olabilicek olanlar atlasın hatta sadece sonunu okuyup geçsinler bu bölümü, smut bayaaa uzun arkadaşlar böyle uzun smut yazmayı nasıl başardım bilmiyorum zor oldu ama yaptım. Smut yazmak çok zor bişi Umarım beğenirsiniz ne biliyim pek içime sinmedi yorum yapın fikrinizi belirtin yorum yapanlar ayrıca candır seviliyosunuz😘😘❤️Yağmur damlalarının cama vurması eşliğinde Camila Lauren'ın yavaşça yatağa oturmasını sağladı. Lauren yatağa oturduğu anda Camila'da onun kucağına çıkarak kasıklarının üstüne oturdu. Camila oturur oturmaz Lauren onun kalçasını tutarak kendine bastırdı. Camila inlemesine engel olamazken aynı andada Lauren'a sürtünmeye başladı. Lauren hemen Camila'nın dudaklarına uzanarak onun dudaklarını kendine esir aldı. Camila anında karşılık verip Lauren'ın üst dudağını kavrarken Lauren da Camila'nın alt dudağını emiyordu. Camila Lauren'ın dilini yakalayıp emerken Lauren tahrik olmuş bir şekilde inledi. Camila memnun bir şekilde Lauren'ın dilini biraz daha emip ısırdı. Lauren daha yüksek sesle inlerken Camila bir kez daha emip dilini bırakarak alt dudağını kavradı.
Lauren dilini Camila'nın damağına doğru sürtüp ağzını keşfederken Camila Lauren'ın alt dudağını dişledi. Lauren bir kez daha inlediğinde Camila'nın kalçalarını sıkmaya başladı ve Camila'yı inletmek için onun yaptığını yapıp Camila'nın dilini yakaladı. Camila'nın dilini emdiğinde bu sefer inleyen taraf Camilaydı. Lauren gülümsemesine engel olamazken Camila'nın dilini ısırıp onun bir kez daha inlemesine sebep oldu. İkiside birbirlerinin inleme seslerinin kulağa ne kadar güzel geldiğini düşünüp birbirlerini inlettikleri için daha çok keyif ve zevk almaya başlamışlardı. Camila Lauren'ın sırt üstü yatmasını sağladıktan sonra üzerine eğildi ve dudaklarından öpmeye başlayıp boynuna doğru yol aldı. Boynunu emmeye başlayıp diliyle daireler çiziyor. Bazı yerlere ısırık izi bırakıyordu.
Lauren mest olmuş bir şekilde Camila'nın hamlelerini beklerken aynı zamandada Camila'nın sırtını okşuyor kafasını boynuna doğru bastırıyordu. Camila Lauren'ın köprücük kemiklerindede dilini gezdirirken Lauren yüksek sesle inledi ve Camila'yı incitmemeye özen göstererek hızla üst tarafa geçti. Tahrik olmuş gözleriyle Camila'ya bakarken ikiside işin çığrından çıktıklarının ve birbirlerini deli gibi istediklerinin farkındalardı.
Bi an aklımdan o daha yeni iyileşmişken bunu yapmanın ne kadar doğru olduğunu düşündü, nefes nefese hafif çekilmeye çalışırken Camila onun çekilmesine izin vermeyip belini bacaklarıyla sardı ve daha çok kendine bastırdı.Lauren "canın acımıyor değil mi? Acırsa söyle lütfen" dedi. Camila Lauren'ın onu bu kadar düşünüyor ve ona zarar gelmesinden korkuyor olmasına sevinip gülümsedi ve "senden gelicek herşeye razıyım" dedi. Lauren bu sözlerle ateşin dahada harlandığını hissederek Camila'nın dudaklarına kapandı. Camila bacaklarını iyice kenetleyip Lauren'ı kendine hapsederken Lauren Camila'ya yavaşça sürtünmeye başladı. Camila'nın Dudaklarından çekilip çenesine öpücükler kondurmaya başladı. Çenesinden sonra boynuna geldi ve alt dudağını boynunda bir çizgi halinde aşağıdan yukarı doğru çıkardı. Camila inleyerek Lauren'ın saçlarını eline geçirdi. Lauren diliyle Camila'nın boynunda geziniyor her bir santimine ayrı ayrı öpücük kondurup ufak ısırıklar bırakıyordu.
Camila aldığı zevkten Lauren'ın saç diplerini çekiştiriyordu. Lauren onun boynunda iz bırakmayı öyle çok istiyorduki. En son onun boynunda başkası tarafından iz bırakıldığını gördüğü an aklına geldi ve sinirle Camila'nın boynuna dişleri geçirdi. Camila acıyla inlerken. Lauren Camila'nın boynunun bazı yerlerini kızarana kadar emdi ve bir kaç kez daha ısırdı. İz kaldığından emin olduktan sonra geri çekildi ve gülümseyerek ize baktı. İzin üstüne kocaman bir öpücük kondurup Camila'nın göğüslerini avuçladı ve köprücük kemiklerini öpüp yaladıktan sonra göğüs arasına geldi. Sütyenin açıkta bıraktığı yerleri öpüp emdikten sonra karnına geçti karnının her yerinide yavaş yavaş öpüp emdi ve dilini gezdirdi yarasına geldiğinde daha yumuşak öpücükler kondururken Camila nefes nefese onu izliyordu. Lauren pantolonun üzerinden Camila'nın kadınlığını okşadığında Camila yüksek sesle inledi ve dudaklarını ısırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Against Neighbor
FanfictionKarmaşık ve sorunlu 2 kızın hayat mücadelesi Anlamsız renksiz ve soluk hayatlarında birbirlerine aşık olunca neler değişicek merak edenler okumalı. Uyarı: Bu bir girlxgirl hikayesidir. Rahatsız olabilicek olanlar lütfen okumasın