Yazardan
Lauren mani'nin evinde sabaha kadar ağlamış. Doğru dürüzgün hiç uyuyamamıştı. Gözünde sürekli Troy ve Camila'nın o iğrenç anı geliyor. Kendinden iğrenmesine sebep oluyordu. O Camila'ya doya doya dokunamamışken Troy'un ona yaptıklarını hatırlamak sinirlerini bozuyordu. Ve Lauren için onun ellerini tutmak bile onun kalbini tamamiyle sevgiyle doyurabilecek güçteydi.
Sabah olduğunda zar zor kalkıp kendine gelmek için duşa girdi. Gene dağılmış görünüyordu. Gözleri şişti ve minicik görünüyordu. Duştan sonra makyajını yapıp iyice süslendi. Güneş gözlüklerini takarak kendini kamufle ettikten sonra mani'yi uyandırmadan evden çıktı. İş yerine giderek patronu ve çalışanlarla yüz yüze gelmemeye özen gösterdi. Öğle arasında Ally ve Laura'yı arayıp biraz telefonla konuştuktan sonra tekrar işinin başına döndü.
Camila lavabodan çıkıp tekrar oturdukları masalarına döndüğünde elinden geldiğince sakin kalmaya çalıştı. Hiçbir şey yapmadan beklemek onu sinir ediyordu. Bu yüzden işe uyuşturucuyu getiren adamdan başlamaya karar verdi. Telefonuyla bir tanıdığına mesaj atıp ona uyuşturuyu denemesini öneren adamı bulmasını istedi. Yemekler bitmiş muhabbet etmeye devam ederlerken Camila aldığı mesaja baktı. Adamın ev adresi yazıyordu. Dinah'a telefonundan beni ara işareti yaptığında. Dinah telefonunu çıkartıp çaktırmadan onu aradı. Camila "efendim Anne" diye telefonu açarak konuşuyormuş gibi yaptıktan sonra geri masaya dönüp gitmem gerek annem çağırıyor dedi.
Yalandan herkesle vedalaştıktan sonra hızla bir taksi çevirip mesajdaki adrese gitti. .Adresin önüne geldiğinde taksiden inip etrafı dolandı. Hava yavaş yavaş kararmaya başlamıştı evinin olduğu yer işlek değildi ve tek tük insalar geçiyordu. Telefonla tanıdığını arayıp. Adam'ın arabasının olup olmadığını ve plakasını öğrendiğinde evine gitmekten vazgeçip arabasını buldu. Sonra aklına gelen planla gülümseyip cebindeki bıçakla arabanın kapısını bir şekilde açıp içine girerek beklemeye başladı. Adam elbet çıkıcaktı. O zaman onu arabada kıstırabilirdi.
( arabayı bıçakla açabilmek mümkünmü bilmiyorum ama siz açabiliyormuş gibi düşünüp devam edin oda Camila'nın stili)
Adam çok uzun sürmeden bi 15 dakika sonra arabasına bindiğinde biraz ilerledikten sonra Camila saklandığı yerden birden çıkıp adamın boğazına bıçağı dayayarak başını sımsıkı tuttu.
Adam yaşadığı korkuyla ve boğazında hissettiği bıçakla az kalsın arabayı yoldan dışarı çıkarıcaktı. Arabadaki kontrolü tekrar sağladığında korkuyla dikiz aynasından arkadaki kişinin kim olduğuna bakmaya çalıştı. Karanlıktan göremesede arkadaki kişinin saçlarından bir kız olduğu belli oluyordu. Adam sakin kalmaya çalışarak kimsin? Diye sordu. Camila adamın korku dolu gözlerine bakarak kendi içinden eğlenirken "eceli elinde olan kişiyim" dedi.Adam yutkunup arabayı sağa doğru çektiğinde "ne istiyorsun?" diye sordu. Camila adamın boğazındaki bıçağı çekip araba sağa çekildiği için öndeki koltuğa geçerken adam onu tanıyıp. "Tanrım Camila beni çok korkuttun" Dedi. Camila adama dik dik bakıp "bence hala korkmalısın" dediğinde adam yutkunup "bir şey mi yaptım?" Diye sordu. Camila kaşlarını çatıp "sen ne yaptığını daha iyi bilirsin" dedi. Adam şaşkın surat ifadesini takınıp "gerçekten bilmiyorum" dediğinde. Camila sırtını yasladığı yerden kalkıp adamın ensesinden tutarak kendine yaklaştırdı ve "o uyuşturucuyu nerden buldun?" dedi.
Adam afallayıp "hangi uyuşturucu?" diye geçiştirmeye çalıştığında Camila elindeki bıçağı adamın yüzünde hafifçe gezdirdi. Adam iyice irkilirken "ha evet hatırladım."dedi. "O uyuşturu tüm dünyada yasak neredeyse başka bi yerden buldurduk ve yakalanılırsa başa çok büyük belalar açabilir." dediğinde. Camila "buldurduk" kelimesinin altını çizerek tekrarladı. Adam "bunu sana söylememeliyim" dediğinde Camila derin bir nefes aldı ve hala adamın yüzünde tuttuğu bıçağın sivri yerini adamın yanağına bastırdı. Adam yüksek sesle bağırdığında. "Troy" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Against Neighbor
FanfictionKarmaşık ve sorunlu 2 kızın hayat mücadelesi Anlamsız renksiz ve soluk hayatlarında birbirlerine aşık olunca neler değişicek merak edenler okumalı. Uyarı: Bu bir girlxgirl hikayesidir. Rahatsız olabilicek olanlar lütfen okumasın