Yeyyyyyyyyyy 💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻işte yb ve bu girişle beraber klasik olaraktan yani klasik giriş anlamında neyse 6K olduk arkadaşlarrrrrrrrr 6K💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻 çok mutluyum yaşasın 6K seviniyorum günden güne çoğalıyoruz dahada sanki beğenerek ve severek okuyorsanız ne mutlu bana ☺️hepinize çok ama çoooookkk teşekkür ederim yorum yapan oy veren her bölüm beni yalnız bırakmayan sizlere ayrıca teşekkür ederim iyiki varsınız siz cansınız 😍😘😘❤️💚
Lauren
Sabah kendi evimde kendi odamda burnuma dolan o mis kokuyla gözlerimi açtım. Üzerimde bir adet Camila vardı ve halinden gayet hoşnut görünüyordu. Kedi gibi boynuma sokulmuş mışıl mışıl uyuyordu. Bir sabaha daha onunla uyanmak dünyanın en paha biçilemez şeyiydi. Kim bilebilirdiki bir gün sabaha uyanmanın bu kadar güzel, bu kadar huzurlu, bu kadar anlamlı ve böyle aşkla olucağını ya da uyumadan önce ne kadar yorgun olursan ol onun yanındayken kendimi kuş gibi hissediceğimi nerden bilebilirdimki.
Uyuyan bebeğimi hiç rahatsız etmeden saçlarıyla oynamaya başladım. Hissetmiş gibi kollarını iyice bana dolarken yüzümdeki gülümsemeyle onu izledim. Bir süre sonra uyanmış eliyle gözlerini ovalamış ve uyanık olduğumu gördüğünde geriye çekilerek gözlerime bakmıştı. Uyku sersemliği hali en sevdiğim hallerinden biriydi, gerçi ben onun her halini seviyordum ama olsun. Gülümseyerek bana bakıp boğuk çıkan sesiyle "Günaydın"dedi. Aynı şekilde gülümseyip bende ona "Günaydın" diyerek dudaklarına uzanıp bir öpücük kondurdum. Gülümsemesi artarken "Sabah mı olmuş?" diye sordu. Bana dahada sokularak boynuma bir öpücük kondurduğunda istemsizde içim geçsede çaktırmadan "Evet öyle olmuş"diyerek cevapladım.
Hala uyku modundan çıkamadığında "Kalkmaya hiç niyetin yok sanki?"diye sordum. "Hıhı" diyerek onayladığında ona sarılmayı bırakıp üstüne çıktım. Göğsümden çekildiği için tam mızmızlanıcakken onun yüzüne çok yakın durduğum için mızmızlanmak yerine dudaklarıma baktı. Saçlarıyla oynayıp alnına doğru uzanarak bir öpücük kondurdum ordan sonra burnunu öptüm hafif kıkırdadığında dudaklarını öpücekmiş gibi yapıp çenesini öptüm anında kaşlarını çatmış sinirle bana bakarken gülmeye başladığımda sinirle kafamı tutup sabitledi ve dudaklarıma yapışarak sertçe alt dudağımı ısırdı. Acıyla inleyip yüzümü buruşturduğumda "Ya işte beni kandırırsan böyle yaparım seni" dedi.
Bu sefer kaşlarını çatan taraf bendim ve şuan onu deli gibi istiyordum. Bu yüzden dudağımın acımasını umursamadan tekrar dudaklarına yapıştım. Başta karşılık vermesede üzerine çıkıp oturmam ve sonra ona sürtünmem sonucuyla hemen karşılık verdi. Tam olarak klitorisine doğru oturmuştum ve onu hissedebiliyordum. Öpüşüme karşılık verirken hiç beklemeden üstündeki tişörtü kafasından çıkarıp attım. Sütyen giymediği için göğüsleri tam karşımda duruyordu ve buda beni delirtmeye yetiyordu.
Hemen üzerine eğilip onu tekrar öpmeye başladığımda alt dudağını emip kendime doğru çekerek dudağını sündürdüm. Sonra boynuna yönelip oralara öpücük kondurup emmeye başladım. Hiç hız kesmeden göğüslerine geldiğimde Camila tişörtümü çıkarmaya çalıştığı için tişörtümden kurtulup bir elim sargılı olduğundan tek elimle göğsünü avuçlayıp emmeye başladım. Ağzından bir inleme bıraktığında gülümseyip dilimle işkence etmeye devam ettim. Diğer göğsüne geçtiğimde göğüs ucu iyice belirginleşmiş ve tahrik olmuş durumdaydı.
Diğer göğsüne geçip emmeye başladığımda istekle başımı göğsüne bastırıp inledi. Tam göğüs ucunu ıstırdığım anda Taylor aşağıdan seslenerek kahvaltının hazır olduğunu söyledi. "Siktir" diye söylendiğimde, önce Camila'nın zor durumda kalmış haline sonrada kapıya baktım, onu böyle bırakmak istemiyordum, bu yüzden hızla yataktan kalkıp kapıyı kilitledim. Arkamı döndüğümde Camila gideceğimi zannetmiş olucakki rahatlayarak derin bir nefes aldı. Üzerine dizlerimin ve ellerimin üstünde yürüyerek ulaştığımda "Biraz bekleseler ölmezler ya" diyerek göz kırptım bana sırıtarak baktığında dudaklarına uzanıp tekrar öpmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Against Neighbor
FanfictionKarmaşık ve sorunlu 2 kızın hayat mücadelesi Anlamsız renksiz ve soluk hayatlarında birbirlerine aşık olunca neler değişicek merak edenler okumalı. Uyarı: Bu bir girlxgirl hikayesidir. Rahatsız olabilicek olanlar lütfen okumasın