13

2.7K 119 89
                                    

Canım sıkıldı sabah sabah size yb atıyorum dersanedeyim :( hafta sonu bide moraller bozuk o yüzden sabah sabah uyanın bu bölümü okuyun geçen bölüme söven sadece 1 kişi vardı. Oda beyzaydı gerisi beğendi. Şaşkınım bu yüzden neyse hadi iyi okumalarrrrrr 😘

                          Camila

Sabah gözlerimi inanılmaz bir baş ağrısıyla zar zor açtığımda bilmediğim bir odada uyandığımı fark ettim. Üzerimde kaslı ve ağır bir kol olduğunu hissettiğimde dönüp kim olduğuna baktım. Troy olduğunu gördüğümde etrafı incelediğimde bu eve daha önce gelmediğimi fark ettim. Üzerimde uzun bir tişörtten başka bir şey yoktu. Dün geceyi hiç bir şekilde hatılamadığımı farkettim. Başım çatlamak üzereydi ve daha fazla düşünmek istemediğim için duşa girmeye karar verdim.

Troy'un kolundan zar zor kurtulup banyo olduğunu düşündüğüm kapıyı araladım. Banyo olduğunu gördüğümde derin bir nefes alarak içeri girdim aynada kendime baktığımda saçım başım inanılmaz derecede dağılmış makyajım suratımda akmış göz altlarım simsiyah olmuştu. Sıcak suyu açıp tişörtümü çıkartarak aynaya döndüğümde, gördüğüm manzara dün gece bir bok yediğimi belli ediyordu. Boynumda,göğsümde, köprücük kemiklerimde morluklar ve boynumun bir yerinde ısırık izi vardı.

Sesli bir küfür savurup dün geceyi hatırlamak için beynimi zorladım. Hatırladığım tek şey en son evde kafa çektiğimiz ve uyuşturucu aldığımdı.  Neden böyle bir şey yaptığıma gelicek olursak: Troy babamla onunla eskisi kadar ilgilenmediğimi, benim ona olan sevgimin azaldığını hissettiğine dair bir şeyler zırvalamıştı. Lauren ile olan güzel günümden sonra babamla eve gelip benimle konuşma yapmışlardı. Babama öyle bir şey olmadığını ikna etmek için uğraşmıştım. Troy'un yanında inanmış gibi yapsada özelde beni yanına çekip ayağımı denk almamı başka biriyle görüştüğümü beni bi kızla gördüklerini söyleyen birileri olduğundan bahsetti.

Bu kız Lauren'dan başkası olamazdı. Çünkü ondan başkasıyla dışarı çıkmamıştım. Diğer kızlarla gittiğimiz yerler belliydi zaten. Babam Beni en ufak hatamda mahvedeceğini hatta o kızıda bulup onun hayatınıda benim hayatımıda karartmaktan çekinmeyeceğini açıkça belirttiğinde
Zaten karanlıkta olmama rağmen bulduğum tek ışığımında, gözümün önünde ellerimden kaydığını hissettim.

Bunları hatırlamak tekrar içimi acıttığında ağlamak için dışarı çıkmaya çalışan gözyaşlarımın özgürlüğe kavuşmalarına izin verdim. Duşun altında küvete oturarak ağlamaya başladığımda sesimin çıkmaması için elimle ağzımı kapatarak olabildiğinde ses çıkarmamaya çalıştım. Dün babam gittikten sonra Troy'un yanına dönmüş sanki hiç birşey olmamış gibi suratıma gerçekçi olduğunu düşündüğüm bir gülümsemeyle yanına gitmiştim. Onunla beraber vakit geçirdim. Eve çağırdığı arkadaşlarını görmezden geldim.

Eve bir kaç kız getirip striptiz yaparak ateşli danslar yapmalarını sağladığında bile sesimi çıkarmadım. En kötüsüde onunla yatmak zorunda kalmamdı. İstemsizce hıçkırmaya başladığımda. Kendimi durdurmaya çalıştım. Kendimden iğrenmeye başlıyordum. Ve Lauren'ı kaybetmek istemiyordum. Hemde onu daha yeni bulmuşken. 4 güne yakındır Lauren'ı görememiştim. Troy hep bende kalmış yanımdan hiç ayrılmamıştı. Gece yarışa çıkmış. Onun yanında arabaya binerek yarış yapmasına eşlik etmiştim. Aradan 1 yada 2 gün geçtikten sonra Troy'un bir arkadaşı yeni bir mal olduğunu çok güzel kafa yaptığını ve uçtuğunu söylediğinde içmem için Troy ile beraber ısrar ettiler. O an yaşadıklarımı unutmak için denemeye karar vermiştim.

Sonrası ise yoktu koca bir boşluktu. Hiç birşey hatırlamıyordum. Düşünmekten vazgeçip hızla yıkandığımda kendimi iyice sabunlayıp üzerimdeki kirden kurtulmayı diledim. Bedenen temizlensemde ruhen pislik içindeydim. Beni bu pislikten çıkarabilecek tek kişi ise şüphesiz Lauren'dı onu çok özlemiştim. Troy'dan kurtulup yanına gitmek istiyordum. Beni bir kaç kere aramıştı ama Troy dibimden bir türlü ayrılmadığı için ona dönüş yapamamıştım. Duş almayı bitirip dışarı çıktığımda dolaptan havlu çıkartarak kurulanmaya çalıştım. Dolapları kurcalarken açılmamış bir diş fırçası gördüğümde ,mutlulukla onu açıp dişerimi fırçaladım. İç çamaşırlarımı geri giyip tişörtüde üzerime geçirip dışarı çıktığımda.

Against NeighborHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin