DÄ°KKAT DÄ°KKAT ARKADAÅžLAR ÖZELLÄ°KLE UYARIYORUM YANINIZDA BÄ°RÄ° VARSA BU BÖLÃœMÃœ SONRAYA SAKLAYIN HEM SMUT İÇERÄ°R HEMDE RESÄ°MLER VAR DEMEDÄ° DEMEYÄ°N VE Ä°YÄ° OKUMALAR☺ï¸â˜ºï¸
Dudakları tüm tenimi alev alev yakarken vücudumdaki her bir noktayı ayrı ayrı keşfediyordu. Dudaklarını kadınlığıma üflediğinde onun adını inlememle cesaret alarak dudaklarını kadınlığımla buluşturdu. Öpücük kondurup gözlerimin içine baktığından dudaklarımı ısırarak şehvette ona baktım. Bakışlarımdan sonra oda dudağını ıstırarak diliyle kadınlığımı kavuşturdu. Ve ağzımdan bir inlemenin daha özgürlüğe kavuşmasını sağladı. Nefesim göğüs kafesimi zorluyor kalbim yerinden çıkıcakmış gibi hızla atmaya devam ediyordu. Her bir dil darbesinde beni uçurumdan düşücekmiş gibi hissettirip sona dahada yaklaşmamı sağlıyordu.
Sevişmenin hiç bu kadar güzel ve bu kadar aşkla olucağını keşfetmemiştim. Bunu keşfetmemi sağlayan kahverengi gözler bana bakmayı hiç kesmeden diliyle yaptığı işkencesine devam ediyordu. Çarşafı sıkıp adını bir kez daha inlediğimde iki parmağını birden içime sokmasıyla kendimi azgın denizlerin dalgalarına kaptırmış sürükleniyormuş gibi hissediyordum. Elini dahada hızlandırarak yüzünü yüzüme yaklaştırdığında ensesinden tutarak dudaklarını dudaklarımla buluşturdum. Nefes nefese onu öpmeye devam edip dillerimizi devreye soktuğumda bir süre daha öpüşüp alt dudağını ısırmamla aynı zamanda içimdeki dalgaların patlaması bir oldu.
Nefes nefese onun adını dudaklarımdan bir ilah gibi serbest bıraktığımda yüzündeki eşsiz gülümsemeyle yanıma sokularak uzandı ve omzuma bir öpücük kondurdu.Nefesimi düzenlemiş yorgunluğumu hiçe sayarak, enerjimi yavaş yavaş toplamaya başladığımda sabahki otoparkta yaptıklarını hatırlayarak yorgun olmamı umursamadan üzerine çıktım. Sırıtarak bana baktığında bunu beklediği her halinden belli oluyordu. Gözlerindeki muzurluk ve istek banada yansımıştı. Gözlerinin içine tutkuyla bakıp ellerimle tüm vücudunu belinden bacağına kadar okşadığımda üzerimde hakimiyet kurmadan önce söyledikleri aklıma geldi. gülümseyerek onu tekrarlayıp "Nerede kalmıştık" dedim.
Hafif kıkırdadığında dudaklarımı boynuna doğru yaklaştırıp üfledim ve dahada yaklaşarak öpücük kondurdum altımda titrediğini hissettiğimde öpücüklerime devam edip daha sonrada dilimle daireler çizerek emmeye başladım. Boynundan çekilip bir süre dudaklarını öptüğümde zaten çırılçıplak olan bedenini bedenime dahada bastırarak dudaklarından ayrılıp göğsüne ordan işkencemi kasıklarına kadar sürdürdüm. Tam önünde dikilip vücuduna masaj yaparak okşamaya başladığımda
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Against Neighbor
FanfictionKarmaşık ve sorunlu 2 kızın hayat mücadelesi Anlamsız renksiz ve soluk hayatlarında birbirlerine aşık olunca neler değişicek merak edenler okumalı. Uyarı: Bu bir girlxgirl hikayesidir. Rahatsız olabilicek olanlar lütfen okumasın