36

2.5K 90 48
                                    

                      3 gün sonra

Sabah Camila'nın kıyafetlerini araması ve Lauren tişörtüm nerde? Lauren sütyenim nerde? Lauren şu elbiseyimi alıyım yoksa bunumu? diyerek koşuşturmasıyla güne başladım. Bavul hazırlamaya çalışıyorduk ve ilk defa bir kişilik bir bavul değilde iki kişilik bir bavul hazırlamaya çalışıyorduk. Buda hayatımın diğer yarısını bulduğum anlamına geliyordu. Onunla değil bir bavulu, onunla tüm ömrümü ve herşeyimi paylaşmaya hazırdım.

Tabi önce Camila'nın koyacağı kıyafetlerini bulup seçmesi gerekiyordu. Bir süre onu izledikten sonra kalkıp aradığı kıyafetleri bulup ona gösterdim ve karşılığında kocaman bir öpücük aldım. Gülümseyerek ona baktığımda bavula son eşyalarımızıda koyup fermuarı çekmeyi başarmıştık. Daha sonra Mani ve Dinah bizi arayıp hazır olduklarını ve havaalanına gitmek için yola çıkıcaklarını söylediler. Onları onaylayıp bizde birazdan çıkıcağımızı söyleyip telefonu kapattık.

Odadan çıkıp aşağı inmeden Taylor ve Chris'in odasınada uğrayıp hazır olduklarından emin olduğumuzda onlarla beraber aşağı indik annemide hazırlayıp yardımcımızla beraber evden çıkıp arabaya bindik. Annem biraz heyecanlı birazda endişeli görünüyordu. Ama onu rahatlatıcı bir iki konuşma yapıp yola çıktık. Hava alanına geldiğimizde arabadan inip içeri geçtik. Bavulları görevlilere verdikten sonra biletimizi kontrol ettirip uçağa biniceğimiz alana doğru yürümeye başladık. Camila heyecanla elimi tutup ilk defa beraber bir yolculuğa vede tatile çıkıcağımız için çok heyecanlı olduğunu anlatıyordu. Onun çocuklar gibi heyecanlı olduğunu gördükçe bende heyecanlanıyordum.

Uçağa bindiğimizde yerlerimize geçip oturduk. Mani ve Dinah da en az bizim kadar heyecanlı görünüyordu. Onları baş başa bıraktığımız akşam herşeyi konuşmuş ve artık onlarda resmi olarak bir ilişkiye başlamışlardı. Mani hemen başını Dinah'ın omzuna yaslamış New york'ta neler yapacaklarını konuşuyorlardı. Ally, Taylor ve Chris ile konuşuyordu. Hostes gelip uçak kalkmadan herkesin yerinde olup olmadığını kontrol ederken mini eteğinin açıkta bıraktığı bacaklarını ve dolgun poposunu gördüğümde bakmadan edemedim hostes geri gittiğinde.

Uçak kalkmış ve artık yola koyulmuştuk. Kafamı çevirip Camila'ya baktığımda sinirli bir şekilde bana baktığını gördüm. Daha sonra tuttuğum elimi sinirle sıkıp "Sen az önce nereye baktın?"dedi. Ona bakıp yalan söylersem daha kötü olucağını düşünüp "Hostese baktım ama istemeden oldu bebeğim çok mini giyinmiş ben ne yapıyım"dediğimde kaşlarını çatıp "Bakmasaydın senin o yeşil gözlerin bir tek benim mini etek giymiş halime bakabilir" dediğinde "Haklısın sevgilim özür dilerim" diyerek ona baktım.

"Tabiki haklıyım" diyerek elini benden çekerek önüne döndü. Şu an ağır trip yiyordum. Bu yüzden bir süre ses etmeden onu izledim. Hostes kadın tekrar içeri grip uçakla ilgili bilgi verirken gözlerimi hiç Camila'dan çekmedim. Ona baktığımı gördüğünde bana dönüp baktı ve yüzüme yakın bir şekilde durup gözlerimi izledi. İkimizin başıda koltuğa yaslı bir haldeydi ve biraz daha yaklaşsam dudaklarını öpebilirdim. Hostes gittiğinde biz böyle kalmaya devam ettik. Ona birazcık yaklaşıp dudaklarına ufak bir öpücük kondurduğumda ellerimizi kenetleyip baş parmağımla okşamaya başladım.

Bir süre sonra bana bakmayı kesip başını omzuma yasladığımda saçlarını koklayı başına bir öpücük kondurdum ve başımı başının üstüne yaslayarak gözlerimi kapattım. Hostes tekrar açığa çıkmış ve içecek servisine başlamıştı. Öndeki insanlara içeceklerini servis edip sıra bize geldiğinde hostes önce Camila yerine bana sormuş ve eğilerek göğüs dekoltesini ortaya çıkarmıştı. Yüzüne bakıp daha sonra bir portakal suyu alabilir miyim lütfen? diyerek kafamı çevirdim kadın tabi diyip bardağı eline aldığı sıra uçak sarsılmış ve hostes dengesini sağlayamayarak kendini tutamayıp kucağıma düşmüştü.

Against NeighborHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin