24

2.8K 123 38
                                    

Camila Lauren'a hiçbir tepki vermezken Lauren ona sıkıca sarılarak ağlamaya devam etti. Lauren onun nefes alıp almadığını kontrol etmek için boynuna elini koydu ama nabzı o kadar yavaştıki zar zor almıştı. O sıra adam "geldik" diyerek hızla arabadan inerek arka kapıyı açıp Camila'yı kucakladı. Lauren'da hızla indiğinde geldikleri yere baktı. Burası bir hastaneden çok evdi. Nereye geldiklerini düşünürken adam kapıyı çaldı ve hızla açılan kapıdan girerek yukarı kata çıktı. Lauren da etrafı inceleyerek onun peşinden gidiyordu.

Adam hemen Camila'yı sedyenin üzerine yatırdı ve orda olan doktor önlüklü kişi hızla gelene baktı. "Aman tanrım Camila!" diyerek hayrete düştüğünde hızla Camila'nın nabzını kontrol etti. Nabızının çok yavaş olduğunu söyleyerek hızla gereken işlemleri yapmaya başladılar 2 hemşire ve 2 doktor vardı. Hepside seferber oluyordu. Doktor acil kana ihtiyacı olduğunu söylediğinde Camila için uygun bir kan aramaya başladılar . O sıra Lauren köşede ağlayarak öylece dikilip Camila'yı izliyordu. Onları buraya getiren adam Lauren'ı tutup aşşağı indirdi. Fazlasıyla korkmuş görünüyordu ve hiç sesini çıkarmıyordu. O sıra kapı çaldı ve içeri Dinah, Mani ,Ally ,Chris, Taylor Lauren'ın annesi Clara ve çalışan kadın Sara girdi.

Lauren onları gördüğünde bile tepki veremedi. Chris ablasının şok geçirdiğini düşünerek yüzüne bir tokat attı. Lauren acıyla inleyip gözünden yaşlar hızlıca akmaya başladığında olayları kavrayabildi ve odadakileri fark etti. Hızla oturduğu yerden kalkıp Chris'e sarıldı. Chris onu sıkıca sardıktan sonra Lauren ona iyimisin diye sordu. Chris" ben iyiyim ya sen?" dediğinde oda "iyiyim" dedi. Ondan ayrılıp sırayla tüm sevdiklerine sıkıca sarılıp iyi olup olmadığını sordu. Dinah'a geldiğinde yüzünün halini görüp ne olduğunu sordu. Dinah ona kısaca "uzun hikaye" diyerek geçiştirdi.
Olan bitenler hakkında konuşup Troy'un onları nasıl kaçırdığından bahsettiler. Lauren da olanlardan bahsettiğinde akıllarda kalan tek soru işareti Camila'nın nasıl vurulduğuydu. Bunu bilen tek kişi Dinah'dı ama oda Camila'nın anlatmasını daha uygun görüyordu.

Aranan kan bulunmuş Camila'ya kan nakli yapmışlardı. Yarasını güzelce sarmışlardı ve narkozun etkisinden hala uyuyordu. Doktor aşağı inip bilgilendirme yaptıktan sonra gitmişti. Evde hemşireler kalmış onlar Camila ile ilgilenip ara ara kontrol ediyordu. Herkese bir oda vermişlerdi ve dinlenmeye çekilmişlerdi. Lauren Camila'nın yanına gidip baş ucuna bir sandalye çekti. Onun ellerini acucunun içine alıp yüzüne dağılmış saçını eliyle kulağının arkasına aldı.

Yüzüne yakın bir mesafeye geçip onu izlemeye başladı. Camila'nın avuç içini alıp dudaklarına götürerek ufak bir öpücük kondurdu. Sonra ona doğru iyice yaklaşarak onun uykusunda kendisine yapmış olduğu gibi dudaklarına bir öpücük kondurdu. Geri çekildikten sonra. Onun saçlarıyla oynayıp yüzünü izlemeye devam etti. Bir süre sonra hemşire kontrole geldiğinde Lauren'ı görünce odasına çekilmesini rica edip hastanın dinlenmesi gerektiğini söyledi . Lauren son kez Camila'ya bakıp aşağı indi. Odasına geçerek yatağına uzandı ve yaşananları düşünerek uykuya daldı.

Camila'nın adamları uyuşturucuyu Troyların şirketine götürüp heryere yerleştirdiler sonrada polisi arayarak ihbar ettiler. Polisler gelip uyuşturucuyu bulduktan sonra şirket sahibi olarak gözüken Robin ve Troy'u aramak için yola koyuldular Troy evinde filim izliyor arada da içinde Lauren'ın olduğunu zannettiği arabanın nerde olduğunu gösteriyordu. Arabanın kapıdan geçtiğini görünce sevinmeye başladı. Amacına azda olsa ulaşmayı başardığını düşündü. Birazdan adamın malları teslim alıp onu arıyacağını tahmin ediyordu.

O sıra bulunduğu evin kapısı çaldığında görevli kapıyı açtı. içeri aniden polisler girdi. Troy neye uğradığını şaşırmış bir şekilde etrafa baktıktan sonra polisler onu kolundan tutup ayağa kaldırdı altında sadece eşofman vardı bu yüzden ona tişört giydirip ellerini kelepçeleyerek hızla merkeze götürdüler. Troy ne olduğunu sorup ben bişey yapmadım desede hiçbir polis ona cevap vermedi. Onu uyuşturucu satmak ve yasal olmayan bir uyuşturucuyu ülkeye sızdırdığı için hapse attılar. Geriye Robin kaldığında onuda yakaladılar. Şirkette kara borsa yaptığı ve uyuşturucu işinde parmağı olduğu için Robinde hapse girdiğinde şirketle ilgili soruşturma başlatıldı. Şirket hakkı üstlerinden düştüğünden dolayı ortaklara şirketi satın alıp almıyacağını sormaları gerekicekti. Bu durumda Camila ya söz hakkı doğuyordu. Çünkü bugün itibariyle şirketin yarısı Camila'nın üstüne geçmişti. Şirkette açıklar olduğu için Troy'un hissesi satılığa çıkartıldı. Camila'nın adamları Camila adına şirketteki hisseleri satın aldı.

Against NeighborHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin