29

3.1K 116 18
                                    

                           Lauren

Şirkete geldiğimde içeri girer girmez insanların hızlı hızlı koşuşturduğunu fark ettim. Sekreterlerin olduğu yere gelip Camila Cabello'nun odasının nerede olduğunu sordum. Kız bana bakıp süzdükten sonra "Geldiğinizden haberi var mı?" diye sordu. Ona hayır anlamında kafamı sallayıp "Sürpriz yapıcam" dedim. Bana anlamaz gözlerle baktığında oflayarak biraz sesimi yükseltip "Sen kaçıncı katta onu söyle uzatma bence" dedim.

Kız tepkime tırsmış şaşkınlıkla bir süre bana baksada 11. Katta olduğunu söylemişti. Teşekkür bile etmeden sinirle asansöre ilerledim. Düğmeye basıp kısa bir süre beklediğimde kendimi içeri atıp 11.kata bastım. Sonunda 11.kata ulaştığımda dışarı çıkıp koridor boyunca yürüdüm koridorun sonuna geldiğimde 4 tane kadar oda 2 tanede ortada sekreter masası bulunuyordu. Kızların birinin yanına gidip Camila'nın hangi odada olduğunu sorduğumda. Aşağıdaki salak kız gibi beni süzdükten sonra "Haberi var mı?" diye sordu onada bıkkınlıkla "Yok!" diye cevap verdiğimde "Yanına bir Beyfendi girdi az önce, o çıktıktan sonra girebilirsiniz.

Ama ondan önce isminiz nedir efendim? geldiğinizi Camila Hanıma söylememi istermisiniz?" diye sordu. Kız aşağıdaki kızın aksine daha ılımlı olduğundan ona gülümseyip "ismim Lauren" dedim. "Ona haber verebilirsiniz ama içeri giren Beyfendi kimmiş?"diye sordum merakla. Kız bana bakıp "Bilmiyorum Lauren Hanım" dediğinde gülümseyip Camila'yı aramasını bekledim. Kız benim geldiğimi söylediğinde kısa bir cevap almış olucakki hemen telefonu kapatıp ayağa kalkarak "Buyrun efendim şu taraftan Camila Hanım sizi bekliyor" dedi.

Kapıyı tıklatıp açarak içeri girdiğinde onun arkasından bende girdim kız başıyla içerdekilere selam verip Camila'ya bir isteği olup olmadığını sorduğunda Camila hayır diyerek onu cevaplayıp odadan çıkışını izledi. Sonra hemen ayağa kalkıp hızlı adımlarla yanıma gelerek kollarını boynuma doladı ellerim belini bulduğunda kafamı boynuna sokup saçlarının kokusunu içime çektim. Onu sanki uzun zamandır görmemişim gibi özlemiştim. Gözlerim koltukta oturan adama kaydığında adamın

Camila'nın poposuna baktığını gördüm kaşlarımı çatarak ona baktığımda bunu görmediği için elimi belinden Camila'nın poposuna doğru götürdüm ve dikkati bana vermesini sağladım. Sinirle ona baktığımda adam gözlerini kaçırdı. Camila benden ayrılıp dudağımın kenarına bir öpücük kondurduğunda sinirimin yavaşça geçtiğini hissediyordum. "Bu ne kadar güzel bir süpriz böyle?" dediğinde. Ona gülümseyip "Beğendin mi?"diye sordum. "Bayıldım"diyerek beni cevapladığında adama doğru dönüp bizi tanıştırmaya başladı: "Lauren bu Beyfendi; Simon senin arabanı satın almak istiyor, bende fiyat konusunda falan kendisiyle görüşüyordum." Diyerek beni bilgilendirdi. "Aynı zamandada şirkete iş başvurusunda bulundu." diyede eklediğinde yapmacık bir şekilde gülüp "Ah öylemi? ne kadar güzel" dedim.

Camila daha sonra elimi tutup "Simon Bey buda benim güzeller güzeli sevgilim Lauren" diye beni tanıttığında önce şaşırıp sonra ağzım kulaklarıma gelicek şekilde gülümseyerek ona baktım oda aynı şekilde bana gülümsediğinde resmi olarak ilk defa birine sevgili olduğumuzu söylediğini ve ilk defa benden için sevgilim diye bahsettiğini duymanın şaşkınlığını yaşıyordum. Onun ağzından sevgilim kelimesini duymanın ne kadar güzel olduğunu düşünürken adamda benim ona yaptığım gibi yapmacık bir şekilde "Ya öylemi? ne kadar güzel" diyerek araya girdi. Suratından bu durumdan hiç ama hiç memnun olmadığı belli oluyordu. Yüzüne aptal bir gülümseme ekleyip bana bakarak: "Tanıştığımıza memnun oldum Lauren Hanım" diyerek elini uzattı.

Her ne kadar elini tutmak istemesemde mecburen elimi uzatıp onun elini tuttuğumda elimi kendine çekip dudaklarına götürerek üstüne öpücük kondurdu. İçimden kadınlarıda böyle tavlıyor her halde gerizekalı diyerek geçirdiğimde göz devirmek istememi görmezden gelip gülümsemekle yetindim. Camila aradaki gerilimi farketmiş olucakki hiç uzatmadan "Simon Bey biz sevgilimle bu fiyat işini iyice bir konuşalım daha sonra size haber verdirir gereken işlemleri yaparız "diye bilgilendirdi.

Against NeighborHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin