8. realizările lui Oliver

466 78 13
                                    

Dragă Oliver, 

   Mă bucur în primul rând că știi că țin la tine. Cred că ăsta este cel mai important lucru. În primul și în primul rând pentru că asta înseamnă că ai încredere în mine. În cea pe care ai numit-o nebună. Chiar dacă acum îmi este un pic cam greu să zic ceva care să te ajute (având în vedere că nu vei citi vreodată asta), îmi voi da toată silința. 

În primul și primul rând o cunosc pe mama ta, Oliver. O știu poate mai bine decât o faci tu și crede-mă, nu te urăște. Ești copilul ei. O mamă nu poate pur și simplu să-i dorească moartea persoanei pe care ea a creat-o. Chiar dacă ai impresia că i-ar fi mai bine fără tine, te înșeli așa de amarnic... Ea... Ea nu te înțelege. Cu Tom i-a fost mult mai ușor pentru că a rămas la mentalitatea lor. Atunci când te confrunți cu o persoană plină de tatuaje, care are o trupă heavy-metal și cântă despre toate problemele lui, există o mică problemă. 

Oricum, nu trebuie să-ți faci griji. Îi este dor de tine. Acum realizează cu adevărat ce a pierdut. Iart-o, Oliver. Nu merită ura ta. Ceea ce merită din plin este o îmbrățișare de la fiul ei și două cuvinte care i-ar face inima să tresară de bucurie. 

Cred că amândoi știm cuvintele acelea, dar, în caz de orice. Te iubesc. 

                                                     Judith. 

Moartea mă urmăreșteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum