Pozor! Rozhodla jsem se udělat související příběh.
Dracův pohled:
Jsi můj zapřísáhlí nepřítel a i přes to tě toužím lépe poznat. Chci vědět, co na tobě ostatní vidí a proč tě tví nepřátelé nenávidí. Jsi opravdu tak dokonalí, jak se zdáš být, či jsi jen cizinec s maskou dobrotivého chlapce? Sakra! už zase jsi mi uvízl v myšlenkách. Jak pak se mám soustředit na dnešní večeři? Vlastně už se nesoustředím na žádné z jídel. Jen zas' koukám do talíře a před sebou vidím tebe, zešílím. Líbíš se mi Pottere, ani netušíš jak, ale co mám dělat? Mám tě oslovit, nebo své touhy nadále dusit, jako od počátku, co jsem tě spatřil? Mám snad zapomenout, že jsi, najít si někoho, koho mi otec schválí a okolí mě nebude odsuzovat? Ne! Už se nechci dále skrývat ve stínech té mé špatné povahy, kterou všem tak hrdě ukazuji. Přál bych si mít odvahu vystoupit ze stínů a dát volnost svým citům, nemyslet na to protivné "co kdyby" a něco konečně udělat. Ach bože, Harry, proč jsem se musel zamilovat zrovna do tebe? Dá se to vůbec nazvat láska? Co když je to jen potěšení pro moje oči, když se na tebe podívám? Co když tu vůbec nejde o moje city, co když se mi jen líbíš? Mám tolik otázek, které se mi zodpoví teprve, až tě oslovím, až se sblížím s tebou, s chlapcem, který přežil. Je tu však ještě jedna důležitá otázka, důležitější, než ty ostatní. Jestli tohle není láska tak, dokázal bych tě vůbec milovat? Už dost, prosím, chci se najíst a po tom návalu myšlenek jen jít spát, nechat vše být, jakoby nic nebylo...
Druhý den:
Harry, zase jsi se mi vkradl v noci do spaní. Této noci se mi tentokrát zdálo, že už jsem se konečně rozhodl. Zdálo se mi, že jsem si tě odchytil na chodbě, když jsme zrovna byli sami. Tam jsem se ti vyjádřil ze svých pocitů a citů k tobě. Aniž bych stihl dokončit svůj vážný a opatrný proslov, ty jsi se mi dravě přitiskl na rty a líbal mě. Poté sen skončil. Jak se tak dozvídám, moje srdce a dokonce už i můj mozek chtějí, abych to udělal, aby jsi se dozvěděl pravdu. Pravda je taková, že to co k tobě cítím není nenávist, ba naopak, je to láska. Já to udělám, dnes se to stane, dnes tě oslovím a spřátelím si tě. Dnes tě začnu poznávat, dnes zjistím, zda-li bych tě mohl kdy milovat. Už dnes.
První část byla o Harryho myšlenkách na Draca a tato druhá část je o Dracovích myšlenkách, týkající se Harryho. Co bude následovat se dočtete dál. Děkuji čtenářům, že se rozhodli číst moje psaní, které není nijak dokonalé a také děkuji za vaše hlasy. <3
ČTEŠ
Drarry: ● Just you and me ●
FanfictionOba dva chlapci k sobě něco cítí, ale mají strach oslovit jeden druhého už přes několik let. Jednoho dne se však jeden z nich odváží a nabídne přátelství, které nemusí skončit přátelstvím. Kdo ví? Postupem času se vztahu budou rozvíjet i zanikat...