Málem se to stalo

908 76 6
                                    


Draco měl s výběrem dárků pro Harryho celkem jasno. Zamířil do obchodu s kosmetikou. Nemohl si nevšimnout, že se dělá Harrymu akné a že má v celku špatnou pleť. Zamířil proto k čarovným olejíčkům, maskám a lektvarům, kterých vybral celkem dost. Dále pokračoval koupí mnoha přípravků do vlasů, krémů na tělo a různých šampónů. Nakupování miloval a k jeho štěstí měl i mnoho peněz. Blondýn nezapomněl ani na svou rodinu, v podstatě jim koupil to samé, co Nebelvíru. 

Když měl nakoupenou kosmetiku, vydal se do obchodu s oblečením. Sice tam neměli nic podle Dracova vkusu, ale byl přesvědčen, že by se Harrymu mohlo oblečení ze zdejšího obchodu líbit. Tentokrát mu výběr trval déle, protože neznal velikost oblečení svého přítele, avšak řídil se tím, že je Harry o něco větší, než je on sám. Nakonec se mu přeci jen povedlo něco vybrat. S sebou z obchodu si odnášel tašku se zeleným svetrem, bílou košilí, hnědým koženým páskem, hřejivou zeleno červenou šálou a drobným pánským náramkem, který dostal jako dárek k nákupu.

Draco se vydal na domluvené místo. Harryho přítomnost prozradili stopy ve sněhu které z ničeho nic končili přesně tam, kde byl Harry schovaný po neviditelným pláštěm. 

,,Budeme čekat na tu bandu blbounů, nebo se vrátíme do Bradavic sami?" navrhoval zadýchaně Draco, který zrovna přiběhl.

,,Pojďme do Bradavic. Přesněji do Komnaty nejvyšší potřeby," odpověděl Harry a vydal se směrem na právě domluvené místo. Draco ho následoval.

Do komnaty vstoupili dva vymrzlí chlapci, kteří si právě sundavali své kabáty. Sotva si stihli sednout na svá obvyklá místa, do své obvyklé polohy, už se zase líbali jako o život, jakoby se neviděli věčnost a jejich rty se nesetkali mnoho let. Když už se od sebe konečně odtáhly, Harry se posadil na gauč a Draco obkročmo na něj. 

,,Cože tak najednou?" prohlížel si flirtující Harry svého milovaného od hlavy až po pas. 

Draco zčervenal jako jablíčko. ,,No...Víš..Já.." už si chtěl sesednout, ale Harrymu v tom zabránil. Chytl svého milovaného za ruku. Přitáhl si ho blíže. Poté ho začal jemně líbat a okusovat jeho rty. Zmiozel samozřejmě spolupracoval. Aniž by si to vůbec uvědomoval, vzrušeně začal pohybovat boky na Nebelvírově klíně. Za to zelenooký si to uvědomoval až moc. Netrvalo dlouho a v Harryho kalhotách se začal rýsovat jeho úctyhodný penis, přičemž tiše, ale znatelně začal sténat do jejich polibků. Jakmile to zpozoroval modrooký, začal být rovněž nadržený stejně jako chlapec pod ním. 

,,H...Harry," sténal Draco do jejich vášnivých a nekonečných polibků, když si ho Harry chytil za boky a nutil ho s nimi hýbat více a více. 

,,Ah...Ah..Ano, Dra..co?" ale odpovědi se mu nedostalo. 

Harry cítil, že by se snad mohl udělat, i z těchto obyčejných, zato intenzivních pohybů. Svalil proto Draca pod sebe. Mezitím co spolu mladý pár dováděl, se z jejich gauče náhle stala velká, měkká, manželská postel. Draco se vyděšeně a nadrženě podíval na Harryho a pak ho znovu začal líbat. Zelenooký se začal dobývat do kalhot modrookého chlapce. O totéž se pokoušel i Draco. Náramně se jim to dařilo, nestačilo uběhnout ani pár minut a oba už si hráli s tím druhým v kalhotách. 

,,Počkat, Harry," zarazil se Draco.

Harry nepotřeboval slyšet dalších slov aby poznal, co má jeho milý na mysli. Okamžitě zanechal své činnosti a odvalil se do sedu. V tu chvíli si oba všimly změny gauče na postel a i ostatních drobností, jako byla romantická výzdoba. 

Zelenooký se cítil trapně, ,,Promiň, já...netušil jsem..." v tom ho přerušil Draco: ,,V pořádku lásko. Oba jsme to tak chtěli, ale ještě není správný čas," políbil Harryho na čelo, poté i na rty. 

,,Neboj se, jednou se to stane a bude to nádherný, slibuju." usmál se zmiozelský student do polibku. Potom už se jen spokojeně hladili, mazlili a objímali.  


Drarry: ● Just you and me ●Kde žijí příběhy. Začni objevovat