Horká vana

1.6K 97 5
                                    


Dracův pohled:

Podíval jsem se na čas, bylo ještě brzy, tak jsem si vzal potřebné věci ke koupeli a šel jsem se vykoupat. Věci jsem si vzorně položil opodál vany, aby se nezmáčeli. Napustil jsem si horkou vodu, která se na hladině začala plnit bublinkami. Než se vana napustila, začal jsem se před zrcadlem svlékat a obdivovat své nahé tělo. Prohlížel jsem se od shora až dolů, natřásal jsem se a kroutil se, různě si přehazoval vlasy a zkoušel pózy. Úplně jsem se do toho zažral, tak moc, že jsem si zkoušel jednotlivé díly mé uniformy a pokračoval v nakrucování se. Málem bych zapomněl na napouštějící se vanu. Rychle jsem vystartoval k vaně, vypnul vodu a naložil se do ní. Voda celkem pálila, ale dalo se na to zvyknout, po chvíli to bylo dokonce uklidňující.

Otevřeli se dveře, stál v nich Harry. S pootevřenými ústy si mě prohlížel. ,,Pojď jen blíž, neboj se, já tě neukousnu", flirtovně jsem si jazykem přejel přes rty. Postavil jsem se, po mém těle sklouzávala pěna a ještě chvíli zahalovala mou chloubu. Natáhl jsem ruku k Harrymu a znovu ho vyzval: ,,No tak, zavři ty dveře, svlékni šaty a pojď se ke mě zahřát. Já už se o tebe postarám." Tentokrát už tedy šel, zamkl dveře a svlékl se, chytl mě za napřaženou ruku a vstoupil do teplé vany. Spolu jsme si sedli a dlouze se na sebe dívali, přičemž jsme se drželi za obě ruce, naše rty se pomalu přibližovali. Byli jsme si tak moc blízko, stačilo tak málo k polibku, nejednou se vzájemně v našich uších rozezněl hlas toho druhého ,,Miluj...."

Drarry: ● Just you and me ●Kde žijí příběhy. Začni objevovat