Budeš jen můj, slibuješ?

1.1K 83 4
                                    


Moc vám děkuji za tolik přečtení a za tolik ohlasů. Moc si toho vážím. Dnes to bude kratší, nestíhám. Nové díly by měly vycházet vždy v neděly, když ne, nezoufejte. ☺ příjemné čtení vám přeje -Kira-

Draco:

Harry byl hodně rozrušený, a Snape nám byl v patách, tak jsme si zalezli do Komnaty nejvyšší potřeby. Jakmile jsme vstoupili, objevila se velká pohovka, stolek a na něm dva máslové ležáky, krb a z něho teplo. Celkově to bylo útulné a klidné prostředí. Když jsme se pohodlně posadili a napili se, opatrně jsem se Harryho zeptal: 

,,Co se to vůbec dnes dělo?"

 ,,Hermiona zase rejpe. Už toho mám plný zuby. Já se s tou nulou taky začal bavit, bez ohledu na to, kdo je a s kým se baví, a teď si bude myslet bůh ví co, jen kvůli mému výběru přátel." Jakoby jsem z Harryho mluvil já. Že by se kvůli mě Harry začínal měnit?

,,To mi je líto...." s falšovanou lítostí jsem Harryho objal, ale on s mojí lítostí nesouhlasil. Když už byl Harry v pohodě, začal si utahovat z Grangerové. ,,Hermiona nejspíš dostala krámy a teď dává najevo svou přehnanou žárlivost. Určitě žárlí, protože přišla o slavného kamaráda, který se místo ní tahá s nejúžasnějším a nejvíc sexy klukem ve světě čar a kouzel, jako jsi ty, Draco." Nejdřív následoval výbuch smíchu, potom po mě Harry mě hodil očkem a šibalsky se usmál. Další náznak toho, že mě Harry má rád a že ho přitahuji. Vážně k sobě cítíme totéž, jsem si tím jist. ,,Takže úžasný a sexy říkáš?" usmál jsem se jedním koutkem úst a mrkl na zelenookého. Harry zčervenal a podíval se na ruce složené v klíně. ,,No tak, není tomu tak dlouho, co jsme nechali volnost našim citům." Přisunul jsem se blíže k Harrymu a položil mu ruku na stehno. Je sice brzy, ale ono to jde tak nějak samo. Nebelvír zrudl ještě více, než předtím. ,,A..Ale..Draco..." Vykoktal hnědovlasý. ,,Ššš," přiložil jsem mu ukazováček na rty a poté je palcem pohladil. 

Harry:

 Už se to blíží, je to tu. Chvíle napětí a pak se to už určitě stane. Je příliš brzy, ale já ho tak moc chci. V kalhotách  mi tvrdne moje dostatečně velká chlouba. Jsem paralyzován, nemůžu se hýbat, přesto mám sto chutí ho povalit na tu pohovku a uvěznit Draca pod svým tělem. ,,Draco..Prosím..."ale Draco mlčel. Hladil mě dál po stehně, přičemž mě chytil druhou rukou za tvář a přitáhl si mě do objetí. Zmohl jsem se zdvihnout ruku a proplést si prsty v jeho vlasech. Druhou ruku jsem mu zavěsil za rameno. Byla to věčnost a přeci jen krátká chvíle. Draco mi zašeptal do ucha: ,,Budeš jen můj, Harry, slibuješ?"do úst si vzal můj ušní lalůček a hrál si s ním. ,,Ah...Ano, Dra..co..." sténal jsem svému Zmijozelu na krk a zahříval ho svým teplým dechem. ,,Slibuji..."

Drarry: ● Just you and me ●Kde žijí příběhy. Začni objevovat