Dárek pro Draca

968 75 7
                                    


Moc děkuji za tolik přečtení a za tolik hlasování, i za ty hezké komentáře. Jste úžasní. Začínám psát další a novou Fan fikci, tentokrát na Thora, Lokiho a Tonyho Starka. Jmenuje se Better Life. Teprve začínám, první kapitola je můj odrazový můstek. Můžete se těšit na zneužívání Lokiho a  jeho nový život ve Starktower. Odkaz je zde: https://www.wattpad.com/story/92529291-%C2%BB-better-life-thunderfrost-ironfrost

Ještě jednou díky <3

-------------


,,Psst, Harry, kam teď?" Draco lehce strčil do Harryho loktem.

,,Au..." zaskuhral schovaný student pod neviditelným pláštěm, když se mu modrooký strefil omylem do břicha. ,,No, teď bychom se mohli rozdělit a jít nakupovat zvlášť. nevím jak ty, ale já ti dárek rozhodně dát chci." 

Zmijozel se svému miláčkovi omluvil, poté následovalo pokývnutí hlavou na souhlas.

,,Dobře, sejdeme se tu za půl hodinky. Pa zlato," zašeptal Harry.

Modrookému trošku zrůžověly tváře, ,,Ahojky," zašeptal svému milovanému na rozloučenou.

Oba se dali svou cestou. Harry si to namířil do zlatnictví, mezitím co Draco se vydal do obchodu s oblečením.

-------------

Harry vstoupil do obchodu, když se ujistil, že tam není žádný z učitelů, sundal si neviditelný plášť. Páni, pomyslel si Harry, když se mu nabídl pohled na všechny ty krásné doplňky na sebe. Chvíli si prohlížel zboží a pečlivě rozmýšlel, když mu brnkl do nosu nádherný řetízek s přívěskem. Řetízek vypadal jako stříbrný a sahal až po prsa. Přívěsek také vypadal ze stejného materiálu, byl to krásný zelený drahokam orámovaný krásným zdobením, též stejného materiálu. Sakra, ten je drahý, ale co bych pro svého milovaného neudělal? A navíc, jsou tu ty vánoce. Harry popadl řetízek a běžel ho zaplatit.

,,Á Pan Potter, zdravím," přívětivě se usmál muž za kasou. 

,,Dobrý den," opětoval mu Harry úsměv." 

,,Co to bude?"

Harry natáhl ruku a podal muži řetízek, ,,Toto."

Muž se usmál, ,,Dobrý výběr. Vše je pravé stříbro. Drahokam vsazený do zdobeného rámu je smaragd. Jak jste si už všiml, délka řetízku sahá až po prsa. Velikost kamenu je zhruba asi jako větší vlašský ořech." 

Harry jen žasl, opravdu vybral dobře, teď jen aby se to líbilo Dracovi.

,,Smím-li se zeptat, pro koho máte takový dar?" zajímal se muž.

Harry zaváhal, bylo mu blbé přiznat, že se mu líbí chlapci. ,,No, pro svou dívku," podrbal se zelenooký za krkem.

,,Tak slečnu? Gratuluji." Muž se upřímně usmál od ucha k uchu. 

,,Děkuji." začervenal se Harry. Kdyby tak muž u kasy věděl, že ta "dívka" je Draco. Tato myšlenka ho donutila se pousmát.

,,Budete si přát krabičku? Mám tu široký výběr."  Muž vyndal krabici s dárkovými krabičkami a nechal chlapce vybírat.

Hnědovlasému chlapci se líbily všechny, ale zase ho zaujala nejvíc jedna jediná. Bílá se zelenou stužkou. ,,Tahle," ukázal chlapec na vybranou krabičku."

Muž pečlivě zabalil řetízek do vybrané krabičky, tu dal do taštičky s logem daného obchodu. Harry zaplatil, vzal si dárek pro milovaného a dal se na odchod.

 ,,Přeji příjemný den a veselé vánoce, Pane Pottere." 

,,I vám, pane," studen Nebelvíru přes sebe opět hodil neviditelný plášť a vydal se do dalšího obchodu, tentokrát do Drogerie. Harry moc dobře věděl, jak se o sebe rád Draco stará. Vzpomněl si, že při takovém množství gelu se Dracovi vlasy musí ničit. 

Z obchodu vycházel s uzdravujícími přípravky do vlasů, šampóny, pleťovými masky a s vůní, kterou na Dracovi vždy tak miloval. Moc dobře věděl, která to je, protože když navštivoval Draca v jeho pokoji, vždy si všiml, kterou vůní se to Draco voní.

Sakra, Hermiona a Ron, nic pro ně nemám. vzpomněl si Harry na své rozhádané přátelé. Harrymu zbývalo ještě asi pět minut. Rychle běžel do zlatnictví, pro nějaké dva hezké náramky, které by jim dal. 

Teď už byl Harry spokojený, šel zpět na místo, kde se rozdělil s Dracem a vyčkával. I když utratil mnoho peněz, byl s nákupem spokojený, hlavně s tím pro svého blonďatého přítele. Už se moc těšil, až si Draco jeho dárky rozbalí.


Drarry: ● Just you and me ●Kde žijí příběhy. Začni objevovat