-1 Dio-

1.8K 59 10
                                    

Jos jedan dosadni dan koji provodim za svojim racunalom trazeci posao kao fotograf ali nikako da naide prilika,ostala sam na stranici na kojoj trazim posao i ustala da si idem napraviti toplu cokoladu nju najvise volim pit u ovim vecernjim satima dobro bas i nisu vecernje ipak je 18:30 ali nema veze za toplu cokoladu uvijek ima vremena. Usla sam u kuhinju i krenula raditi toplu cokoladu,kada je bila gotova uzela sam salicu i uputila se natrag prema racunalu a u pozadini je svirala pjesma od Shawn Mendes-a Treat You Better da ne zivim u stanu okruzena sa starim ljudima koji su mi susjedi definitivno bih se krenula derati a ne pjevati jer mi je Shawn najdrazi pjevac svih vremena i nadam se da ce doci u Zagreb i vec se vidim u prvom redu ako ne i na bini. Sjela sam na stolicu,otpila malo tople cokolade i odlozila na stol,vratila sam pogled na racunalo i vidjela novu obavijest usla sam u nju i vidjela ponudu za posao fotografa,usla sam brzo u nju i citala sadrzaj. Da prihvatim ovaj posao bila bih glavna fotografkinja hrvatake reprezentacije ovakva se prilika ne propusta ne zbog zgodnih nogometasa nego zbog ovih par mjeseci koje sam provela trazeci posao,uzela sam mobitel i zapisala broj koji je pisao na ekranu od racunala,pritisnula zelenu tipku i slusala onaj zvuk trrr trrr koji me stalno iritira kada nekoga zovem.

*Dobar dan tajnica hrvatske reprezentacije izvolite*

*Dobar dan oprostite na smetnji zovem u vezi s poslom tocnije kao fotograf pa ako me mozete spojiti s nekim ili tako nesto bila bih vam jako zahvalna*

*Naravno,pricekajte trenutak spojiti cu vas s menadzerom on je odgovoran za te stvari*

*Hvala puno,ugodan ostatak dana*

*Takoder*

Te tajnice nikada nebi mogla biti kao one,plasticne lutkice bez mozga koje su dosle preko veze i koje sada sjede i sigurno turpijaju nokte ili ih lakiraju tipican posao tajnice,a najvec problem joj je javiti se na telefon koji zazvoni i kada se javi kroz cijelu razgovor preokrece ocima. Razmisljala sam dok sam cekala da mi se javi taj menadzer,slusajuci onu glazbicu dok vas prespajaju.

*Dobar dan glavni menadzer hrvatske reprezentacije izvolite*

*Dobar dan zovem u vezi s poslim fotografa pa ako ste zainteresirani..*

*Oh da kako da ne,potreban nam je fotograf i to jako pa ako mozete dodite sutra na razgovor za posao u 10 sati."

*Da naravno. Gdje moram doci?*

*Stadio Maksimir i recite da morate ici do glavnog menadzera ako ja ne budem na terenu netko ce Vas sigurno odvesti u moj ured.*

*U redu,hvala vam jos jednom, ugodan ostatak dana.*

*Takoder*

"Toooo"

Viknula sam najglasnije sto sam mogla kroz smijeh,drugi korak u zivotu. Ako se pitate sto je s prvim to je bio kada sam se preselila u drugi grad i krenula zivjeti sama. Usla sam u imenik i usla u kontakt koji je glasio pod imenom Grl 🌷🌷, to je Hana ona je moja najbolja prijateljica i znamo se od prvog razreda,mozda se to prijateljstvo nebi produzili da nismo isle u istu srednju skolu ali za drugi smjer i da nismo zivjele u istoj ulici udaljene 12 kuca.

*Hana neces vjerovati sta mi se je upravi dogodilo.*

*Dobar dan i tebi*

*Zanemari to,dobila sam posao.*

Vrisnula sam u slusalicu

*To je super vijest,gdje je novo radno mjesto mojoj kozi?*

Da ja sam koza od 7 razreda to je dokazano pise u njezinoj pernici.

*Oce ti biti dovoljno da znas da su zgodni i da trce za loptom i da igraju u reprezentaciji.*

*OMG KADA MOGU DOCU KOD TEBE MORAM SE SLIKATI S NJIMA AAAAAAA MOJA KRAVA CE GLEDATI I SLIKATI REPREZENTACIJU.*

*Hana smiri se jos nije sigurno tek sutra idem na razgovor i javim ti kako je proslo i da molim te nemoj me zvati od 10-13 jer cu biti na razgovoru ili tako nest javim ti kada zavsi. Ajde pusa sada,cuti cemo se preko poruka.*

*Ajde slomi nogu zapravo obadvije,slomi se cijela najbolje i da ako ne dobije posao slikaj ih sve tamo i trazi autograme za mene a znas od koga posebno.*

*Znam girl znam,ne brini se.*

*Bok kozo*

*Bok girl*

Bila sam jos malo na racunalu i onda ga ugasila i odnjela casu i usput ju oprala. Vratila sam se u krevet i uzela mobitel i citala poruke od Hane koja je pisala kako ne moze vjerovati,osim nje i nisam imala prijatelja osim jedne cure koja se je zvala Mihaela ali je ona kako sam cula odmah na prvoj godini srednje zatrudnila i vise se nismo cule a i imam najboljeg prijatelja koji se zove Tomislav i on je isao s nama u razred i svaki dan smo isli Tomislav,Hana i ja kuci pjesice mozda smo ga i zato napravili malo ko curicu,hahaha nadam se da nam to oprasta. Sorry Tomo. Razmisljala sam sto da obucem sutra,znam,bijela kosulja s crnim tockicama,crne hlace i bijele starke to bi bila odlicna kombinacija ali me muci to dali ja trebam nositi opremu i kako ce on znati dali da me zaposli ili ne. Pusti to moras biti odmorna za sutra. Laku noc.

*****
Hello people
Nova prica ali ovaj put s nogometasima
Necu duljiti ostavite vote i komentar.  Oprostite na greskama ako ih ima.

-Pjaca-   Marko PjacaWhere stories live. Discover now