"Bili smo na dvodnevnoj erskurziji u Vukovaru u osmom razredu i od svega toga najbolje nam je bilo u sobama pa cu vam i pricati samo o tome. Navecer smo isli u “disko„ a mene je bolio zub i nisam mogla ici tocnije skakati a ne plesati a Hana je sjedila poput babe i nije htjela ici plesati i onda smo izasli van i stajali tako sat i pol vremena pa su pola razreda dosli do nas i svi su pusili osim Hane,jedne cure Karle i mene,i jedan Ivan je rekao Hani da mu pridrzi elektricnu cigaretu i ona je to napravila i onda se je Hana propusila,prvo jedan dim i onda drugi dim ali vise ne to joj je bio drugi i zadnji put. Otisli smo u hostel i imali smo 15 minuta da se spremimo,legnemo u krevet i zaspemo ali to je bila nemoguca misija. Karmen cura koja je bila glavna u razredu nije mogla izdrzati a da ne zapali pa je morala u sobi iako imaju oni za vodu pustati kada dođe do pozara ili ako ima dima u sobi i netko je viknuo da dolazi nastavnica tocnije crveni vjetar i ona je bacila cigaru u kos i ja sam mislila da to ima samo u filmovima ali kos se zapalio ali smo uspjele ugasiti i divile se same sebi."
Stala sam i nasmijala se na te stare trenutke.
"Cekaj crveni vjetar?"
Pitao je Matej.
"Da zasto?"
"Ona je meni predavala biologiju u skoli."
"Stvarno? Pa odakle si ti?"
"Iz Kutjeva hahaha."
"Hahah stvarno? Onda si prosao pored moje kuce jako puno puta. Kako mozes biti takav mogao si doci na kavu."
"Oprosti molim te. I da li vas je uhvatio crveni vjetar."
"Pa nije nas ali smo bili u strahu cijelo vrijeme. I da aj da nastavim Hana je bila na katu a ja ispod nje i ja i ona smo zaspali ali cura Antonija koja je isla s nama u razred nas je zvala negdje deset puta da nas pita da li spavamo dok se nismo probudile i rekle samo jedno ne ali tada smo se razbudile i tada je krenula akcija od 1 do 4 ujutro smo sjedili na hodniku ispred soba i pricali s deckima iz druge sobe i skole. Hana se je skoro ubila tu noc jer je ona jako smotana osoba i onda se je svaki put spustala i dosla do vrata i onda bi netko rekao da dolazi nastavnica i onda bi se penjala gore umjesto da uskoci kod mene u krevet a da ste mogli vidjeti njeno spustanje umrli bih ste od smijeha siđe normalno da trece stepenice i onda dalje ne moze dokuciti i onda se je bacala na pod. Emanuela nam je skidala ljestve s kreveta a da niti ona ne zna pravi razlog zbog cega je to radila,i onda sutra dan nismo moglj spavati u autobusu jer nam je crveni vjetar zabranila jer smo radili svasta preko noci. I da ne zaboravim nekog kretena sto je u tri ujutro nabijao gumenu lopticu od zid. To je vecinom to."
"Stvarno ste skoro aktivirali alarm?"
Pitao je Mateo.
"Aha ali nismo jedini i decki iz naseg razreda su skoro aktivirali jer su se odbacivali s cipsom. A to je bilo zabranjeno."
"Vi ste bili zlocesta djeca."
Perišić je ovaj put rekao.
"I ne bas, zapravo bili smo jako dobri cak smo za pola godine ispunili pola biljeznice sa zapisima,mozda i manje od pola godine."
Prostoriju je ispunio smijeh.
"Ali dosta o mom dosadnom zivotu."
Rekla sam i uzela mobitel i usla u poruke od Hane i odgovorila joj. Pogledala sam po sobi i samo se vidjelo svjetlo od mobitela jer smo svi bili na njemu a u sobi je bio mrak. Mislim kad bi nas netko vidio da bi nam oduzeo mobitele na dva tjedna ako ne i vise. Otisla sam vidjeti sto ima na drustvenim mrezama i lajkala par slika i par objava. Stavila sam slusalice i upalila pjesme,bilo je skoro dvanaest sati navecer a ja nisam imala sto raditi pa sam pokusala zaspati, stavila sam mobitel pokraj sebe i pokrila se skroz do glave. To je jos normalno kako ja idem spavati ali kada se ustanem to i nije bas normalno. Spavala sam nekih sat vremena dok me nije probudila neprestalna vibracija mog mobitela. Pjesme na mom mobitleu su jos svirale a ja sam otkljucala zaslon i pogledala zasto mi mobirel cijelo vrijeme radi. Samo me zanima kako su uspjeli ovo napraviti...
*****
Vote i komentar bila bih zahvalna.Oprostite ako ima gresaka.
YOU ARE READING
-Pjaca- Marko Pjaca
FanfictionMarko Pjaca je poznati nogometas koji igra za Juventus i Hrvatsku reprezentaciju dok je Vanesa obicna cura koja voli fotografirati sve sto joj se nade na putu,tako da ona u potrazi za posao krene biti fotograf Hrvatske reprezentacije.