"Ajde cuvaj se i javi se cim stignes."
"Hocu ne brini."
Zagrlio me je i poljubio. Sjela sam u svoj Jeep,cudno zensko sam i imam 20 godina a vec takav auto. To vam se zove ljubav i stednja od malena. Ako se pitate kud putujem,odgovor je Pozega idem posjetiti obitelj i grad ipak nisam bila dobrih pet mjeseci. Do tamo mi treba nekih dva i pol sata pa sam krenula u pola sest navecer i taman stignem otici posjetiti mamu na bazene i okupati se jer je danas nocno kupanje. Stigla sam u grad i vec mi je bilo bolje jer nema onih autocesta i cesta s pet traka samo za jedan smjer,vozila sam se do gradskih bazena i kad sam dosla parkirala sam i uzela svoju torbu s rucnikom i kupacim kostimom. Dosla sam do kucice u kojoj se prodaju ulaznice.
"Majka moze jedna nocna ulaznica?"
"Daj Vanesa samo prodi... Cek Vanesa otkud ti ovdje?"
"Evo ja dosla malo se okupat."
Nasmijesila sam se i cekala da izade pa da se zagrlimo.
"Kako si? Kako je u Zagrebu? Kako je na poslu?"
"Sve je super pricat cu ti sve a ako sad imate vremena castim vas s picem."
"A kad mi nemamo vremena."
"Ne znam ja teta Mando"
"Samo Manda. Pa nisi niti ti vise mala pa da me zoves teta."
"I Vanesa kako ti je na poslu pricaj nam nesto?"
"Ma sve je super,decki su zabavni i uopce nisu onakvi kakve ih prikazuju u medijima."
"Da li je to glas glavnog fotografa hrvatske reprezentacije?"
"Da li je to lik koji ce puknuti jednog dana od toliko pumpanja misica."
Digao je majicu i gledao svoje misice a pritom ih i pipao.
"Dobro Filipe jesi ti izvadio pola organa pa da imas tako mal struk?"
"Ha ha ha jako smijesno"
Rekao je i privukao stolicu pokraj moje.
***
"Kako ide veza s psom?"
Cek sta psom??
"Psom?"
E tako ti i treba kad imas brzi jezik od pameti.
"Ma ne nego s Reom,znas moja prijateljica ima psa zove se Rea pa mi to ostalo u glavi. Ne ljutis se valjda?"
Rekla sam i napravila kiseli osmijeh
"Ma ne,svejedno smo prekinuli."
"Upravo isti razlog zbog cega si se ti ispricavala. Nazvao sam je psom."
"Stvarno?"
Kimnuo je glavom dok se je smijao i ja za njim.
"Tko jos naziva curu pas."
"Pa ti i ja. A dobro bila je i starija od mene."
"A to je tebi jako tesko palo."
"Ajde dosta o mom zivotu sto je s tvojim"
"A nist ono sve obicno."
"A sto je s onim nest na slovo P, Plic,Pijaca ili tako nesto?"
"Zove se Marko a preziva Pjaca i medu nama nije nista. Zasto me uopce pitas to? I bas se skuzi da nemas pojma o nogometu."
"Nije da ste bili u novinama pod naslovom:
"Marko Pjaca i nova djevojka" ""Jao naporan si. Bolje pazi na ljude u bazenu jer ono dvoje ce zacet dijete u vodi. Isuse fuj."
Rekla sam i prekrila oci s rukom. A Filip je dosao do decka i cure i zvizduknio najjace sto je mogao i pokazivao rukom da izadu van iz bazena.
"Evo sve rijeseno."
"Svaka ti cast."
Rekla sam i nabacili smo si pet.
*-*-*-*-*-*-*
"Pozdravite mi sve jos jednom i javite se i vi nekad meni a ne ja samo vama."
"Ne brini se hocemo."
Zagrlila sam se s mamom,tatom i bratom.
"Sretan put."
"Hvala vam."
Sjela sam u automobil i upalila ga te krenula polako trubeci im u znak pozdrava. Stigla sam u Zagreb za nekih dva i pol sata s stajanjima jer mi u zadnje vrijeme nije dobro,parkirala sam automobil i krenula vaditi stvari iz prtljaznika. Hvala Bogu sto u zgradi imamo dizalo jer bi sigurno ostala u hodniku spavati jer sam preljena da idem pjesice do gore. Marku sam napisala poruku da sam stigla i da se ne brine iako bi se ja trebala brinuti za njega jer se u posljednje vrijeme slabo cujemo. Razumijem da ima treninge i posla s klubom ali mogao je bar jednu poruku poslat u ovih tjedan dana. Takoder sam se javila Hani i odma nakon sam utonula u san.
Vote i komentar
Oprostite ako ima gresaka i znam da je jako glup nastavak
YOU ARE READING
-Pjaca- Marko Pjaca
FanfictionMarko Pjaca je poznati nogometas koji igra za Juventus i Hrvatsku reprezentaciju dok je Vanesa obicna cura koja voli fotografirati sve sto joj se nade na putu,tako da ona u potrazi za posao krene biti fotograf Hrvatske reprezentacije.