"Ajmo decki radite te sklekove nemojte biti kao stare babe i djedovi,kada mozete biti budni pola noci mozete odraditi i tih sto sklekova."
Vikao je trener na decke koji su krepavali jer vec dva sata rade teske vjezbe zato sto smo bili budni,ja sam prosla dobro jer je trener rekao da su me oni probudili a zapravo ja sam kriva za sve,morat cu im se iskupiti za ovo. Utakmice su prosle super i decki su pobjedili ali ipak sada za kaznu moraju ovo raditi. Poslije treninga sam otisla u trgovinu i kupila neke stvarcice koje su mi potrebne. Kada sam dosla kuci presvukla sam se u obicnu robu i otisla u kuhinju. Prvo sam pravila muffine,pa sam za to vrijeme pekla jos neke kolacice,nadam se da decki to smiju jesti. Ispekla sam negdje oko 40 palacinki i ispekla sam i sebe usput s tavicom. Sve sam slozila na jednu tacnu ali koja ima vise katova,valjda znate na sta mislim. I stavila na stol,stavila case i sokove. Jos sam ispekla kiflice i stavila ih na stol,uslikala sam sve to i poslala u grupu -Vida majmun🙉-
-Tko sve moze i zeli doci na kolace?-
Napisala sam i poslala poruku i onda su pola njih napisali da dolaze,napisala sam im adresu u poruci i rekli su da dolaze za desetak minuta. Ja sam za to vrijeme se isla malo spremiti sebe i stan i onda sam cula zvono na vratima,potrcala sam prema njima i otvorila ih. Svi su me pozdravili i krenuli ulaziti u stan jedan po jedan,sva ekipa iz sobe hahaha. Zatvorila sam vrata i svi su vec nasli mjesto gdje sjede.
"Ovaj...ja se nadam da cu vam se barem ovako ispricati za ono sto ste nastradali u Splitu. Nadam se da smijete jesti malo slatkog i slanog stvarno nisam znala kako da vam se ispricam i ako jos nesto trebate samo recite. A sada navalite."
Svi su uzeli sto su htjeli i krenuli jesti a ja sam sjela pored Mandžukića
"I ima nesto izmesu tebe i Hane?"
"Nisam siguran,mozda bi i bilo da je se ne bojim pozvati van."
"A sta kazes da joj posaljem poruku da dode na neku lokaciju mislim ono da se nađemo a ti zapravo odes tamo."
"Ne zelim da se naljuti na tebe kada vidi mene umjesto tebe."
"Ne brini nece,voli i ona tebe i rekla je da ceka tebe da napravis prvi korak."
Kada sam to rekla njemu je osmijeh rastao na licu.
"Ajde ti pazi na njih dok ja odem u sobu i nazovem Hanu. Pogotovo pazi na Rakitića koji je smotan i ako vam bude dosadno tu imate igre GTA V i FIFU pa slobodno se posluzite."
Otisla sam u sobu i nazvala Hanu i dogovorila se s njom da se nas "dvije nađemo„ za pola sata. Usla sam u boravak i vidila kako decki sjede na podu i na kaucu i kako igraju FIFU. Tek sam sada skuzila da nema Pjace. Za nekih pola sata Mario je otisao a za sat vremena svi su otisli i ne nisam ih istjerala. Pospremila sam stan i napravila sam si salicu vruce cokolade,smjestila se u fotelju i krenila gledati film,greska u nasim zvijezdama je definitivni najbolji film. Taman je krenuo film i netko je pozvonio na vrata,stvarno??
"Nadam se da jos primas goste."
A meni je osmijeh na licu rastao,niti sama ne znam zasto.
"Jako tesko ali kada si ti u pitanju moze."
Rekla sam i pustila ga u stan. On je sjeo na kauc i skinuo jaknu.
"Posluzila bih te kolacima ali sve su pojeli ali ako zelis mogu ja napravitk sada."
"Ne trebas nema potrebe a i mama me natrpala s hranom."
"Ja sam mislila da su bake samo takve."
***
Vec dva sata gledamo film i pijuckamo vrucu cokoladu koja se je vec ohladila i grickamo slatkise i grickalice. Sad onaj najgori dio filma kada decko prizna da ce umrijeti. Suze su mi krenule padati a ja nisam niti shvatila dok nisam osjetila Markove palceve na svojim obrazima.
"Zasto places?"
"Zato sto placem uvijek na ovom dijelu filma a i uobicajeno sam jako emotivna osoba."
"To je samo film."
Rekao je A ja kao da to nisam znala mislim ono.
"Bas ti hvala to nisam znala."
Rekla sam sarkasticno. Da li on stvarno misli da sam toliko glupa ili? A sta sam uopce pomislila,to sto sam pricala par puta s njim mislila sam da ce me pozvati van ili tako nesto. Ok sto mi je odjedamput. Nastavila sam gledati film i pred kraj filma cula sam da Marko malo teze dise,okrenula sam se prema njemu da vidim da li je dobro ali izgleda da je zaspao,uzela sam deku i pokrila ga.
*****
Sve najbolje nek vam se sve zelje ispune u 2017. Ostavite vote i komentar. Dali ima kod vas ❄❄❄❄❄⛄⛄ snijega?
YOU ARE READING
-Pjaca- Marko Pjaca
FanfictionMarko Pjaca je poznati nogometas koji igra za Juventus i Hrvatsku reprezentaciju dok je Vanesa obicna cura koja voli fotografirati sve sto joj se nade na putu,tako da ona u potrazi za posao krene biti fotograf Hrvatske reprezentacije.