"Hana brinem se za njega. Ne javlja mi se uopce,ne znam gdje je niti nista. Ubit cu se."
Rekla sam na rubu placa,ne mogu vise.
"Zar ti se nije javio od onog dana kad si otisla u Pozegu?"
"Ne,nije odgovorio niti na jednu poruku a nije niti poslao jednu poruku,ne odgovara na pozive niti nista,htjela sam otici na policiju."
"Ovaj... Moras mi obecati da se neces ljutiti na njega i na sve nas,mislim ja nisam niti znala da ti ne znas..."
"Hana sto se dogodilo Marku?"
"Moras se smiriti prvo. Marko je otputovao u Italiju potpisao je za novi klub Juventus zato nije mogao ici s tobom u Pozegu i suigrac mu je Mario tako da sam sigurna da ce biti dobro. Ajde sad se smiri nije umro niti nista,nemoj plakat."
"Ali zasto mi nije rekao nebi otisla barem bi se pozdravila s njim."
"Nije mogao."
"Zasto?"
Dreknula sam na nju.
"Rekao je da nebi mogao otici da si ti bila pokraj njega jer te previse voli. Dao mi je ovo da ti dam kada dodes. Ali otvori to kod kuce."
"Hvala ti na sutnji "prijateljice"."
Rekla sam i iz torbe izvadila novcanice i ostavila ih na stolu. Uzela sam vrecicu i izasla van iz kafica. Zar sam zasluzila to od njega? Dobro u jednu ruku ga razumijem a u drugu ispada tolika budala jer me je lagala cijelo vrijeme,od rijesavanja stvari s klubom koja su ocito bili papiri za preseliti u drugi klub. Kad sam dosla u stan ukrasnu vrecicu sam ostavila u kutu i tamo ce se i zadrzati jer ne namjeravam ju otvarati. Jednostavno cu prespavati ovaj dan i nadati se da je sve ovo bio san a sutra cu se probuditi i otici na posao i sve ce biti u redu... da barem to nije laz...
-Tri tjedna poslije-
Proslo je tri tjedna i vec sam se polako priviknula na cinjenicu da je otisao svojim putem. Zblizila sam se s igracima Dinama jer provodim skoro svaki dan tamo na stadionu te sam postala dobra s Ivom glavnom fotografkinjom Dinama.
"Stvarno mislim da trebas otici kod doktora,vec zadnjih tjedan dana ti je lose."
"Ma nije mi nista samo mala prehlada bit cu dobro ne brini za mene Iva."
Uputila sam joj jedan mali osmjeh i vratila pogled na travnjak gdje su decki izvodili gluposti jer treneri nisu bili gledali u njih.
"Oces kavu?"
"Ne,ne mogu nista malo mi je lose"
"Danas ides kod doktora ja te vodim i nema ne i to cim zavrsi trening."
"Kakve srece imam to ce biti za manje od pet minuta."
"Tocno tako jer vidis koliko je budala na travnjaku cak su i treneri odustali od njih."
"A da ja odem sama do doktora?"
"Nope nece ici. Zapravo idemo odma ja sam svejedno gotova za danas."
Uhvatila me za ruku i doslovno vukla.
"Cak mozes i birati u koju ces bolnicu ici."
"Bas ti hvala Iva."
×-×-×-×-×-×-×-×
"Vanesa Horvat"
Medicinska sestra me je prozvala i pokazala rukom prema ordinaciji,Iva se krenula ustajati ali sam ju zaustavila rukom i krenula u ordinaciju.
"Dobar dan"
Za stolom je sjedila zena srednjih godina niti stara niti mlada. Uzvratila sam pozdrav i sjela na stolicu koja je bila pored stola
"I sto muci tako mladu damu?"
"Mucnina,ponekad vrtoglavica i svakodnevna glavobolja."
"Nista onda cemo izvaditi krv i napraviti test jer mozda si pokupila neki virus ili bakteriju ali to cemo brzo izljeciti nista se ne brini ali moguce je i da ti je to sve od stresa. Da li si u poslijednje vrijeme bila u stresu?"
"Imala sam par problemcica ali ne tako ozbiljnih da bi se razboljela."
"Nista onda mlada damo sjedni tamo na onu stolicu pa cemo izvaditi krv. Uzet cu ti malo krvi iz prsta i iz vene nista nece boljeti."
Uzela je medicinski alkohol i stavila ga na vaticu te premazala vrh prsta i upiknula iglicom u prst i s epruvetom istiskivala krv.
"A sad dok ti izvadim krv iz ruke ti broji andele na onom ormaru i kad te pitam koliko ih ima gotovi smo."
Ok znam ovu foru to su mi radili i kad sam bila mala. Nasmijesila sam se i krenula brojati kad sam osjetila da mi je stavila iglu i krenula vaditi krv.
"I koliko ih ima?"
"Tocno 13."
"Vidis nije bilo tako strasno. Ti mozes izaci i pricekati vani jer ce brzo biti nalazi a ja idem ovo predati sestri."
"Hvala puno doktorice."
Pridrzala sam vaticu koju mi je dala i izasla van.
"Govori sta ti je rekla?"
"Nista ozbiljno po ovom sto je rekla,mozda je neka bakterija ili virus a mozda je i od stresa."
"Prije ce biti da je od onog zadnjeg. Sve zbog onog kretena."
"Ej Iva cula sam te ali si u pravu kreten je,cekas samnom nalaze ili moras nekud ici?"
"Gle curo nema sanse da te ostavim a i znas nemam zivot bas kod kuce tako da cu si tu skratiti vrijeme."
"Znas da te obozavam i volim? Dodi da te cmokim"
"Znam znam."
Proslo je nekih pola sata u prici i glupiranju cak su nas i par lhudi pogledali da li smo normalne ali ono ne nismo.
"Vanesa Horvat izvolite."
Sestra me je prekinula u pricanju. Ustala sam i usla u ordinacinu.
"Pa ovako rezultati su odlicni,nema nikakve bakterije niti virusa sve ostalo vam je u savrsenom redu osim malo slabijeg zeljeza ali to se moze nadoknaditi s zelenim povrcem."
"Cemu onda one mucnine i ostalo?"
"Imam jednu radosnu vijest za vas.
Cestitam trudni ste malo vise od mjesec dana.""Ja...sam...trudna"
Zbrka u mojoj glavi se nastavila.
"Sasvim je normalna pojava da ste u cudu ali ne morate se brinuti,prepisat cu vam vitamine i morate se paziti jer prvi mjeseci su kriticni."
Doktorica je nastavila pisati po papirima dok sam ja pokusala smiriti misli u glavi,ja nosim malu bebu...
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Sretan 23 rođendan mom boyfriend-u.
YOU ARE READING
-Pjaca- Marko Pjaca
FanfictionMarko Pjaca je poznati nogometas koji igra za Juventus i Hrvatsku reprezentaciju dok je Vanesa obicna cura koja voli fotografirati sve sto joj se nade na putu,tako da ona u potrazi za posao krene biti fotograf Hrvatske reprezentacije.