-6 Dio-

913 49 7
                                    

"Stvarno?"

Rekla sam u cuđenju. Pa ovo nije posteno.

"Ovo ce biti super."

Decki su viknuli i krenuli trcati po sobi. Ako se pitate zasto razlog je taj sto nas je u sobi 13 totalka super. U sobi su Luka Modrić,Ivan Rakitić,Ivan Perišić,Mario Mandžukić,Marko Pjaca,Vedran Ćorluka,Domagoj Vida,Danijel Subašić,Marko Rog,Ante Ćorić,Matej Mitrović,Dario Srna i ja. Ovdje su glavni igraci za utakmicu a u susjednoj su sobi oni koji su pomocni znate ono ako se netko ozljedi pa taj ulazi u igru ili slicno ali smo ostavili Antu u nasoj sobi ali je on trebao biti pomocni. Zauzela sam si krevet koji nije na kat i slozila sam si stvari u mali ormaric pokraj kreveta. Ovo me sve podsjeca na erskurziju u Vukovar kada smo bili dva dana i to ce mi zauvijek ostati u sjecanju.

"I sto kazete da danas izađemo malo u grad."

"Moze ali pod uvjetom da idemo obici grad i ako zelite ici u kafic to idete na bezalkoholno pice. Jasno?"

Rekao je Srna a ja sam se nasmijesila,ipak je on kapetan i on vodi sve njih tako se i ponasa.

"Jasno"

Svi su rekli tuzno a ja sam sjela na krevet ne znajuci sto da radim. Decki imaju trening za sat vremena tako da sam uzela opremu i isla ju malo ocistiti.

"Vanesa mozes li nas molim te uslikati."

Rekao je Vida.

"Da naravno vi se slozite kako zelite dok ja sve namjestim."

Oni su se cak i posvađali dok su se namjestali a ja sam ih gledala u cudu,pa ko i nebi kada se ne mogu dogovoriti kako ce tko stati. Uslikala sam ih par puta  i pokazala im slike a poslije sve spremila u torbu.

"Dali ste vi gotovi znate imate trening za dvadeset minuta a moramo pjesice do tamo i to nam je nekih deset minuta a vi morate biti petnaest minuta prije tamo."

Rekla sam dok su se svi izlezavali po svojim krevetima. A kada sam zavrsila svoj "govor" svi su skocili s kreveta i tada je nastala panika,jedni se guraju u kupaonici dok drugi se oblace.

"Imate jos cetiri minute."

I nekom cudom su stigli se spremiti za pet minuta a kasnije su trcali do stadiona,lako njima oni ne nose torbu s fotoaparatom i njegovom djelovima. Pokudala sam ih pratiti ali sam ipak zaostajala. Na treningu sam ih slikala i jos slikala i onda su me skuzili da ih slikam pa su pozirali kao neke princeze i balerine ko bih rekao da oni igraju za Hrvatsku. Trenirali su ovaj dan malo vise jer ih sutra ceka utakmica,a ja sam ih cekala jer moram biti cijelo vrijeme uz njih i morala sam ih cekati jos sat vremena da krenemo,vratili smo se u sobu i svi smo se zavalili u krevet.

"Vanesa a kada ces ti nama reci nesto o sebi?"

Pitao je Rakitic.

"Moze li dana kada legnemo navecer?"

"To ti je pametna ideja samo ako ne zaspemo."

"A i to bi vam bilo bolje nego slusati o meni i o mom dosadnom zivotu."

"Ja cu pokusati biti budan."

Rekao je Rog.

"I ja."

"I ja"

I tako su svi krenuli govoriti i ja.

"Ako ne budem budan Vanesa slobodno me gađaj jastucima."

"Moze Ante dogovorili smo se."

Dobacili smo si pet jer smo bili jedno pokraj drugog.

Za nekih dva sata smo isli setati po Splitu i ja nebi bila ja da nisam kupila neku glupost koja ne prilici mojim godinama. Kupila sam pez Hello Kitty i nakupovala ti bomboncica da sam se oskrbila ako izbije treci svjetski rat. Nakon nekih sat vremena smo se vratili u sobu jer nam je bilo vise dosta setanja po gradu ali smo ipak morali ici jer sam ih ja morala uslikati par puta jer moraju svugdje gdje dođu setati gradom mozes misliti.

"Jesmo svi spremni za pricu Vanese Horvat."

I svi su rekli da.

"Ali ja nisam."

"Curo suti i kreni s pricom,sve od djetinjstva do ovog dana."

Strogom glasom je rekao Ćorluka a ja sam udahnula i izdahnula i krenula s pricom.

-------   ------  -------

Ostavite vote i komentar jer mi vas komentar jako puno znaci.
Oprostite ako ima grasaka

-Pjaca-   Marko PjacaWhere stories live. Discover now