"Ali kada vam bude dosta price da me odmah prekinete. Jasno?"
"Aha."
"Ovako zovem se Vanesa i prezivam Horvat nisam iz Zagreba nego iz Požege znate mali gradic u slavoniji,ma zanemarite to,imam brata i vex nemam pojma sta da kazem dalje. Rođena sam 3.12. i imam 19 godina. Osoba sam koja se moze bez problema rasplakati i to mi nije jasno kako. Imam najbolju prijateljicu Hanu koju znam od prvog razreda a cudno je to sto i kada nismo se upoznale zivjele smo u istoj ulici a nismo se nikada vidjeli,Hana mislim ne ona ali njena obitelj imaju novine i novinari su ali Hana je otisla u drugom smjeru i upisala skolu za slasticama u Slavonskom Brodu i ja sam isto ali samo za fotografa. Osim Hane nisam imala bas prijatelja osim Mihaele koja je ostala trudna u prvom srednje ali mislim da li je normalno stupiti u spolne odnose s trinaest godina kao ona,imala sam i nadam se da jos imam najboljeg prijatelja Tomislava,Hana i ja smo ga napravile malo kao curicu kada se samo druzio s nama,uvijek smo Tomislav,Hana i ja isli kuci zajedno i tako jedan s drugi se povezemo ili nesto slicno ali on se je uvijek s nama vozio a kada se po njega dolazilo onda nikada nije pitao da se povezemo pa sam se ja naljutila na njega,koliko znam on je upisao skolu za odgajatelja u vrticu a Hana i ja smo ga prozvali tetak mislim tocnije ja. Najbolje doba mi je bilo kada sam isla u osnovnu skolu ali od petog do osmog razreda jer se s godinama osjecas sve jace ali se sjecam kako smo se mi bili ponasali da nismo osmi razred i da nam ovo nije zadnja godina u toj skoli mozda smo se tako ponasali zato sto si nismo htjeli priznati da cemo svatko otici svojim putem i da nece vise biti C razreda koji su pravili probleme i isli kod ravnateljice svaki dan po jedan ucenik ali Hana i ja nismo mi smo samo isle kod psihologice dva puta ali to mi nismo bile krive za nista. Obozavala sam tatin posao i cak sam i ja htjela biti zastitar,znam da je on uvijek govorio kako je to grozno zato sto je morao raditi i nadgledati pet gradova i zvuk mobitela svaki sekundi ali ja sam voljela njegov posao jer kada je isao u druge gradove nas je vodio s sobom ali također i ne volim jer nije provodio puno vremena s nama,uvojek su mu bili vazni mama i tata i oko njih je letao a ne kao da ima novu obitelj o kojoj se treba brinuti tog nije bilo. Mama mi je radila u banci ali kao cistacica a onda je dobila novi posao u sportskom savezu i dobila je taman posao kada su se obnovili bazene i tamo je radila na ulazu znaci prodavanje ulaznica i na bazenu je radio jako jako zgodan redar koji je bio prvak u bodybildingom i jedino sam zbog njega isla na bazene s Hanom i sjecam se kada sam ga prvi put vidjela kao da je jucer bilo. Dexki ovo je jako dosadno."
"Nije ajde pricaj dalje."
"Ok ali je jako dosadno. Kako se je u jednoj kucici prodavale te karte i ja sam bila iza nje a on je naletio na ulaz i pitao sta ima za piti a meni faca je bila ono OMG i da Pjaca nemoj se ljutiti ali on toliko Lici na tebe a ja nisam znala kako se on zove pa sam ga manje od mjesec dana zvala Pjaca i bilder i kratki fitilj da jako glupa imena,jedne je veceri dosao s curom na bazen i sjedili smo svi u kaficu koji nije radio nas dvadesetero barem i kada sam vidjela da ona sjedi tako blizu njega dobro da nisam skocila na nju od ljubomore. Te godine mislim da sam se prvi put zaljubila kako treba jer mi je on cijelo vrijeme bio u glavi i kada samo pomislim na njega ona gamad mi se stvorila u trbuhu ali on je zaboravljena stvar bar za sada. Moram nadodati da prozivljavam sada isto s vama kao u osmom razredu kada smo isli na dvodnevnu erskurziju u Vukovar ovakve su sobe bile."
"Pricaj o tome."
Rekao je Nikola.
"Ne zelim previse sam pricala i to sto je jako glupo sigurno u sebi mislite koja jadnica imala je bas bez veze zivot."
"Vanesa suti i pricaj nama je drago cuti nesto drugo sto nije vezano za loptu i sutanje nje. A i ovo sigurno nije nista od onog sto ti se je desavalo u zivotu tako da pricaj sto se desilo u Vukovaru."
*-*-*-*-*-*
Danas mi je rođendan i htjela sam vas pocastiti s necim i evo ispalo je da ste dobili jedan od gorih nastavaka ali svi su grozni pa bi vas molila ako mozete ostaviti komentar i uljepsati mi ovaj dan i da ostavite i vote. Oprostite ako ima gresaka.
YOU ARE READING
-Pjaca- Marko Pjaca
FanfictionMarko Pjaca je poznati nogometas koji igra za Juventus i Hrvatsku reprezentaciju dok je Vanesa obicna cura koja voli fotografirati sve sto joj se nade na putu,tako da ona u potrazi za posao krene biti fotograf Hrvatske reprezentacije.