Legla sam na krevet i stavila laptop u svoje krilo,usla sam u datoteku li gdje sam prije skinula slike i krenula ih uređivati,jednog po jednom. Mozda se to cini lako ali bome nije za jednom treba najmanje 20 minuta uređivanja.Zavrsila sam to u 01:30 jer moram sutra to predati Luki da pregleda a i vise nisam mogla gledati od umora. Laku noc svima. I da jutro je Luka je odusevljen slikama cak toliko da ima neku sretnu vijest za nogometase i mene.
"Znaci ovako decki posto idete u drugi grad odigrati dvije utakmice treba vam netko ko ce vas slikati a posto se Vanesa pokazala dobrom ona ide s vama jer ja ne mogu trcati oko stadiona i slikati vas..."
Alo pa ne mogu niti ja,pomislila sam. Jedva sam pod tjelesnim trcala i to Hana i ja smo uvijek bile zadnje razlog je lijenost a cak smo i utrcavale zajedno u cilj ipak to rade prijatelji.
"Bas super."
Netko je promrmljao a ja sam pokusala otkriti tko je to.
"Ako ima ne zadovoljnih ne zanima me. I da trener mi je rekao da vam kazem da ste danas slobodni i ti Vanesa jer se morate spakitsti ipak idete za dva dana. Tako da se vidimo sutra na treningu."
Svi su otisli a ja sam zadnja krenula ipak sam jos za svaki slucaj pitala Luku dali trebam ostati da ne bude nesporazuma poslije a on je rekao da slobodno idem kuci i da sutra dođem u 10:30 kada je trening a ne da dolazim u 08:00 kada mi pocinje radno vrijeme. Zahvalila sam mu se i izasla s stadiona. Na izlazu sam nazvala Hanu i rekla joj da se spremi i da dolazim za par minuta po nju da idemo u shopping mozda je to cudno ali mi nismo bas za te stvari,naravno ona je napravila pobunu preko telefona da sam cak mislila da ce izbiti Treci svjetski rat jer se je derala na mene kako ja mislim da ce se ona stici obuci a ja sam joj samo rekla da za to vrijeme sto se je svađala da se je mogla obuci i poklopila joj,mislim to sam joj uvijek radila a to je krenulo od petog razreda osnovne skole. Dosla sam pred njen stan i parkirala automobil i pri tome ga ugasila jer sam znala da cu barem morati cekati jos deset minuta,uzela sam mobitel i otisla na instagram vidjeti sta ima novo i za cudo bilo je. Cetiri zahtjeva za prijateljstvo od Roga,Ćorića,Mandžukića,Rakitica. Svima sam prihvatila i jos sam malo bila na instagram i lajkala slike drugima i taman je dosla Hana.
"To ti je pet minuta sigurno."
Rekla sam joj kada je usla u automobil.
"E ajde suti znas i sama da se ja ne mogu spremiti u pet minuta kao i ti."
"Da da znam. Hocemo ici u centar grada u trgovine pa na kavu neda mi se ici po centrima."
"Meni je svejedno ali i znam da necemo otici u vise od dvije trgovine."
I tako je i bilo otisli smo u jednu trgovinu s haljinama gdje sam kupila dvije haljine,dvije duge ali jedna je crna a jedna roza. Hana je kupila crnu haljinu do koljena koja je imala cvijetne uzorke. Otisle smo u trgovinu s obucom i nakitom i kupila sam crne stikle koje ce mi vjerovatno samo stajati u ormaru ali nema veze. Sjele smo na terasu nekog kafica i narucile hladnu kavu,i kada je dosla uzivale smo u njoj.
"Slobodno?"
Dignula sam pogled a ispred nas su stajali Mandžukić i Pjaca.
"Da naravno."
Rekla sam i pogledala u Hanu koja je bila u cudu i samo je gledala u njih.
"Ovo je moja najbolje prijateljica Hana. Hana ovo su Mario Mandžukić i Marko Pjaca koje sigurno vac znas pa je ovo moje upoznavanje bilo uzaludno."
Oni su se rukovali a ova nije mogla doci do zraka.
"I cure kako ste vi?"
Upitao je Mario a ja sam pogledala u Hanu i pokazala ocima da ona odgovori sto je i ucinila.
"Dobro ali i umorno."
"Tocno Hana umorno od nicega."
Jos smo sjedili i pricali a Marko je samo se nekada ubacio u razgovor i to kada ga je Mario nesto pitao i svaki put kada sam pogledala u njega on je gledao u mene imam osjecaj kao da je serijski ubojica i da me zeli ubiti od prvog dana kada smo se ugledali i kada me je lupio u rame. Nakon sat vremena otisli smo svaki svojoj kuci a Hana i Mario su razmijenili brojeve,mozda i bude nesto od njih. Uzela sam kofer i pocela stavljati odjecu u njega a nakon toga sam se jos kratko dopisivala s Hanom i zaspala.
****
Oprostite ako ima gresaka.
Ostavite vote i komentar jer mi to jako puno znaci.
YOU ARE READING
-Pjaca- Marko Pjaca
FanfictionMarko Pjaca je poznati nogometas koji igra za Juventus i Hrvatsku reprezentaciju dok je Vanesa obicna cura koja voli fotografirati sve sto joj se nade na putu,tako da ona u potrazi za posao krene biti fotograf Hrvatske reprezentacije.