Sjedim u uredu od Luke glavnog fotografa za Hrvatsku reprezentaciju ali je toliko star da jedva stoji i drzi fotoaparat,godine su ga pregazile. Ali jucer sam morala slusati sat vremena kako ovi danasnji fotoaparati nista ne valjaju i da ova tehnologija nista ne valja,pa naravno da ti ne valja kada slikas s fotoaparatom iz 1850. Danas mi je prvi dan na poslu i bas danas ja moram slikati nogometase za UEFA euro 2016 a u to ulazi da cu se upoznati s njima ali dobro i prije i kasnije bi se to dogodilo.
"Hajdemo Vanesa sad ti je prilika da se pokazes."
Rekao je Luka a ja sam se ustala s stolice i uzela torbu s opremom. Hodali smo kroz hodnike stadiona i ovdje se lako moze izgubiti. Stali smo pred bijelim vratima.
"Znas oni su zapravo kao mala djeca tako da svasta ocekuj od njih."
"Nadam se da u pozitivnom smislu."
Luka je otvorio vrata i usao a kada sam ja krenula u sobu lopta je preltila pokraj moje glave falilo je samo par centimetara da me lupi.
"Tko je to napucao loptu."
Izderao se luka.
"Pa dobro jeste normalni umjesto da ostavite prvi dojam dobar vi napucavate loptu u curu sram vas bilo cuti ce vas trener za to."
A odjedanput je nastala galama,svi su se derali kako to nije pravedno i da samo zbog Roga moraju biti kaznjeni.
"Dobro onda ce Rog biti kaznjen."
"Luka dali moze da ga ne kaznite ipak nista strasno se nije desilo jos sam citava."
"Eto jedna pametna osoba u ovoj prostoriji."
Decko koji je rekao dotrcao je do mene i poceo me je grliti.
"Hvala ti puno sto me zelis spasiti njegove kazne su grozne. Marko Rog."
"Hvala tebi sto me nisi dovoljno dobro naciljao. Vanesa Horvat drago mi je."
Nasmijali smo se jedno drugome,dok smo se rukovali.
"Ajmo decki ne budite nepristojno i prestanite se djevojci i da ona je Vanesa Horvat sto ste mogli cuti i ona ce vas danas fotografirati kao i vecinu vremena u buduce."
Rekao je Luka i svi su se krenuli predstavljati a ja sam ih vecinu znala a one koje nisam pokusala sam zapamtiti.
"Sad kada su ti se predstavili nadam se da ce biti mirni i da ti nece upropastiti svaku fotografiju a ako se to dogodi samo meni reci i nece dobro zavrsiti i da na ovom papiru imas sve kako ovi s eura ocekuju da budu fotografije. Sretno i da vi decki nemojte da ste napravili neku glupost ovaj put vas ona nece moci spasiti a pogotovo tebe Rog ti si mi na piku."
"Sve ce biti u redu Luka ne brinite se."
"Nadam se."
Rekao je i pruzio mi papir na kojem je pisalo kako svakog nogometasa treba slikati. Pozdravili smo se svi s Lukom i ja sam odlozila svoje stvari na stol pored bijelog platna gdje ce oni pozirati a ja ih slikati,skrenula sam pogled na decke koji su sjedjeli na kaucu a i na podu mirni kao bubice i pozorno su pratili svaki moj pokret. Mozda da ih drzim malo tako mirne dok ne vidim dokle mogu biti takvi. Otkopcala sam torbu i izvadila fotoaparat i stavljala sve potrebno na njega,stavila fotoaparat oko vrata i jos namjestila par stvari na njemu i mozemo krenuti.
"I tko je prvi?"
Pitala sam a svi su sutjeli i pokusali ne gledati u mene,cekaj dali se oni to mene boje mogla bi ih zezati malo a onda ih pustiti na miru.
"Ja cu."
Netko se oglasio a ja sam se okrenula i ugledala decka koji je udaljen od mene svega par centimetara.
"U redu stani tamo kod bijelog platna iza one zelene crte i prvo stani ravno i onda u koso ovo ces drzati kada te uslikam par puta."
Rekla sam i pokazala na stolic na kojem su bili ne znam niti kako da to nazovem ali je na tome pisalo #CRO. Uslikala sam Marka Pjacu par puta normalno pa u koso i onda s tim cudom i onda s papirom gdje pise njegovo ime.
"Slobodan si. Tko ce sljedeci."
Opet su svi sutjeli.
"Ajde ljudi ne grizem,opustite se,idite igrajte stolni tenis,stolni nogomet,pikado,skacite po sobi i vristite ali molim vas samo nemojte misliti da cu vas reci ili tuzakati sto prije ovo napravimo to ce biti bolje."
Svi su viknuli jedno hvala i krenuli se zabaviti a Marko Rog je dosao da se slika,i tako jedan po jedna.
"Decki moze mala pauza pet minuta?"
"Da naravno samo se odmori."
"A nije da sam se umorila."
Rekao je Perisic a ja sam ostavila fotoaparat i otisla do Danijela Subasica koji je pokusavao nagovoriti nekog da igra s njom stolni tenis. Ponudila sam se da ja igram s njim i on je rekao veselo da mogu. Barem ima onih s kojima cu se moci slagati ako ostanem ovdje. Kao mala dok sam isla u osnovnu skolu uvijek pod tjelesnim sam obozavala one sate kada se je igrao stolni tenis ne mogu reci da sam bila losa bila sam dobra,valjda. Subašić ii ja smo igrali negdje 15 minuta dok nam nije dosadilo prebacivati lopticu preko mreze,uzela sam ponovno fotoaparat i uslikala jos one koji su mi ostali i svi su bili slobodni. Pozdravila sam se s deckima i krenula prema kuci ali i tamo me ceka posao moram sve slike urediti. Mislim da cu ih sanjati cijeli dan sam provela s njima i jos ih moram sada gledati kod kuce.
*******
Evo jos jedan nastavak,valjda vam se svida
Ostavite vote i komentar
Oprostite ako ima gresaka
YOU ARE READING
-Pjaca- Marko Pjaca
FanfictionMarko Pjaca je poznati nogometas koji igra za Juventus i Hrvatsku reprezentaciju dok je Vanesa obicna cura koja voli fotografirati sve sto joj se nade na putu,tako da ona u potrazi za posao krene biti fotograf Hrvatske reprezentacije.